.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 06:01:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: vag - 2 bledy i nie wiem o co chodzi.
PostNapisane: 14.maja.2003 20:01:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Kupilem sobie ostatnio interfejs do peceta i dzis sie bawilem w vag-owanie, mam takie oto dwa bledy:
17952 (P1544) Throttle Activation Potentiometer Signal too High
16505 (P0121) Throttle Position Sensor A Cicruit Range/Performance Problem
Czy ktos moze mi powiedziec z czym sie to je ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2003 12:00:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Naprawde nikt ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2003 12:18:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Sygnał otwarcia przepustnicy ? Czujnik otwarcia przepustnicy daje złe wskazanie? Może też być, że nie zgadza się ilość powietrza dostającego się do silnika, w porównaniu z tym, co komp obliczył za pom. przepływomierza? A w ETCE nie ma opisanych błędów?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2003 12:31:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
LeoLepsi napisał(a):
A w ETCE nie ma opisanych błędów?


Nic takiego w ETCE nie znalazlem w necie tez nic ciekawego sie nie udalo ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2003 12:44:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Zadzwoń : 077 437 17 98 , poproś z Panem Leszkiem, powiedz, że kolega Ci polecił, bo masz problem co to za kody błędów. Mam nadzieję, że będzie potrafił rzeczowo odpowiedzieć.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2003 09:32:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
Znalazłem takie coś: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=13036298

Być może nie wszystko jest na zdjęciu ale to co widac to wygląda mi na zwykły kabelek z jednej strony zakończony wejsciem szeregowym a z drugiej czterema pinami. Tzn ze sie płaci 100zł, 150 i wiecej za kawałek kabelka? Jedyną tajemnicą jest kwestia ktore żyły mają być podpięte do złacza w aucie? Ktoś wie?

Bo też znalazłem coś innego: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=12912884 - tu już jest jaka "krzyneczka" i diodki ale idea wygląda mi identycznie. Jeśli by tak było o każdy by sobie mogł zrobić taki 'VAG interface' kosztem moze 20-30 zł ;)

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2003 09:36:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Ja mam ten temat aktualnie na tapecie !
I moja wiedza sie aktualnie powieksza. Znam juz conajmniej 4 typy interfejsow od takich ktorych koszt oscyluje w granicach 30 zł po prawie 300 USD - rodzaj interfejsu zalezy od trudnosci nawiazania komunikacji i sposobu interpretacji protokolu przez samochod. Niestety AAH nalezy do trudnych silnikowpodobnie jak 1Z.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2003 09:49:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
mquattro napisał(a):
Ja mam ten temat aktualnie na tapecie !
I moja wiedza sie aktualnie powieksza. Znam juz conajmniej 4 typy interfejsow od takich ktorych koszt oscyluje w granicach 30 zł po prawie 300 USD - rodzaj interfejsu zalezy od trudnosci nawiazania komunikacji i sposobu interpretacji protokolu przez samochod. Niestety AAH nalezy do trudnych silnikowpodobnie jak 1Z.


No to czekamy na wnioski i przemyslenia :D "Interfejs VAG dla każdego!" to hasło powinno Ci przyświecać hyhyhy :-D

A propos, jak rany, niech mi ktoś napisze jaki ja mam model/typ silnika, bo wy tak sobie walicie tymi "AAH" "1Z" "AFN" a ja tylko "ciemność widze, widze ciemność" ;)
mój "bolid" jest z 1999r, 1.9TDI 110KM - albo napiszcie gdzie ten symbol mozna odczytać ;)

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2003 09:52:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
W dowodzie rejestracyjnym od jakich liter zaczyna Ci sie nr. silnika ?

AAH to 2.8V6 12V 174 PS
1Z to stare 1,9 TDI 90 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2003 09:56:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
mquattro napisał(a):
W dowodzie rejestracyjnym od jakich liter zaczyna Ci sie nr. silnika ?

AAH to 2.8V6 12V 174 PS
1Z to stare 1,9 TDI 90 PS


A co to jest dowód rejestracyjny? :-D :grin: :-D Just kiddin' ;)

numer silnika w dowodzie jest taki: <-F250006

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2003 10:02:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Powinienes miec motor AHF produkowany od 01/97.
Dziwny masz ten numer, normalnie numer silnika zaczyna sie od jego nazwy kodowej o dlugosci od 2 do 3 znakow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2003 10:07:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
mysle ze w wydz. komunikacji wpisali tylko koncówke (to by sugerował znaczek <-)
Za chwile skocze zapalic to sprawdze na żywo jaki jest ten numer.

---
Już skoczyłem, na początku jest AHF tak jak pisałeś.

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2003 12:08:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2001 01:00:00
Posty: 200
Lokalizacja: Katowice
mquattro napisał(a):
Powinienes miec motor AHF produkowany od 01/97.
Dziwny masz ten numer, normalnie numer silnika zaczyna sie od jego nazwy kodowej o dlugosci od 2 do 3 znakow.


poprostu w nowych dowodach rejestracyjnych przewidziano tylko 7 miejsc na numer silnika i przez to obcinaja pierwsze znaki

_________________
pozdrawiam
cBr
OOOO Audi C3 1,8i + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron