.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2025 17:00:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: elastyczność
PostNapisane: 22.wrz.2004 00:38:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Gdzie mozna uzyskac informacje nt elastycznosci silnikow A4 ???

tzn najlepiej zeby kazdy silnik byl opisany i byl do tego jakis wykres momentu lub pomiary np 80-120 itp

Aha interesuje mnie rowniez porownanie silnika 1.6 8v z 1.8 20V.
czy jest duza roznica na elastycznosci?
Czy warto zamienic sie na 1.8 20V z 1.6 czy nie.

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2004 08:03:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Myślę że warto jest zamienić. Bo po pierwsze moment obrotowy będzie większy (fakt że max będzie przy wyższych obrotach, bo to 5V) i moc masz większą o 1/4. A to sporo. Poza tym, 1.8 jest "rozwojowy", ale to jakbyś kiedyś cierpiał na nadmiar kasy.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2004 11:08:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Megster napisał(a):
Myślę że warto jest zamienić. Bo po pierwsze moment obrotowy będzie większy (fakt że max będzie przy wyższych obrotach, bo to 5V) i moc masz większą o 1/4. A to sporo. Poza tym, 1.8 jest "rozwojowy", ale to jakbyś kiedyś cierpiał na nadmiar kasy.


Ale powiem ci ze slyszalem juz od kilku uzytkownikow 1.8 20V ze to zadna rewelacja i jest nieduza roznica od 1.6. Aha spalanie jest wieksze :D

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2004 11:26:54 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
rowniez slyszalem ze 1.8 20V to srednio udana wersja ale w kontewkscie 1.8 20VT ... natomiast smiem tylko przypuszczac z e w przypadku 1.6 jest jeszcze gorzej ...w koncu auto ma swoja mase i zeby to oropedzic i utrzymac predkosc jest potrzebba troche mocy a w takim 1.6 to trzeba non stop piulowac na maxa zeby to jakos jechalo a wtedy to wiadomo , i spalanie idzie w gore


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2004 14:01:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
hans napisał(a):
...a w takim 1.6 to trzeba non stop piulowac na maxa zeby to jakos jechalo a wtedy to wiadomo , i spalanie idzie w gore



Piszesz jakbys jezdzil moim autem od urodzenia :D

No niestety tak wlasnei jest ze trzeba ostro cisnac zeby cos wycisnac....

Wlasnie interesuje mnie jak sie zbiera 1.8 20v bo mam takowy na oku :peace:

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2004 18:01:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
666 napisał(a):
Wlasnie interesuje mnie jak sie zbiera 1.8 20v bo mam takowy na oku :peace:


Na niskich obrotach zapewne tak jak zwykly 1.8 nawet 8v , za to nadrobisz na wysokich obrotach bo tam dzieki 3 zaworom wlotowym bedziesz mial duzo wieksze napelnienie cylindrow. Na pewno bedzie sie ladnie kręcił do 7000 na pewno :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2004 21:50:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 12:06:01
Posty: 778
Lokalizacja: Gdynia
Megster napisał(a):
Poza tym, 1.8 jest "rozwojowy", ale to jakbyś kiedyś cierpiał na nadmiar kasy.

Nie koniecznie. Za tego
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=30605460
chcieli, o ile dobrze pamiętam ok 26 tysPLN. Gdyby nie to, że 3 miesiące temu kupiłem 1.6, to ten z Allegro byłby już mój. A tak mi się nie chce kombinować.
M

_________________
Skoda Rapid TDI (2015-)
Skoda Fabia II TDI 2009 r. (2009-2015)
Rover 75 CDT 2000 r. (2008 - 2009)
Audi A4 1.6 (ADP) 1995 r. (2004 - 2007)
Audi 80 B3 1.8 (PM) 1990 r. (1999-2004)
Audi 80 B2 GTE (MU) przejściowka 1985 r. (1996-1999)
Audi 80 B2 GTE (DZ) 1983 r. (1992-1996)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2004 00:42:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> Porownanie 1,8 20v 125ps z 1,6 101ps na bazie B4- >>-- >>- ->> - Taka sama sytuacja jak porownujac b4 2,0 abt z b4 2,0 abk - tak wiec roznica jest zauwazalna, ale nie jakas kosmiczna, biorac pod uwage umiejetnosci przecietnego kierowcy (JA i KRAWAT) abk odchodzi na 400m na okolo 3 dlugosci samochodu ze startu od 0km/h i na odleglosc okolo 2 dlugosci samochodu ze startu rolowanego 20km/h z II biegu.
Tak wiec wymiana wskazana by byla juz na cos konkretniejszego bo na 1,8 20v wolnossacy nie ma sensu, jezeli chodzi Ci tylko o osiagi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2004 01:09:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
3 długości samochodu na 1/4 mili to wydaje mi się bardzo znaczna różnica.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2004 03:50:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
jak zmieniać to na 1.8 T 150 lub 180 kucy wtedy odczujesz różnice :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2004 08:28:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Dred napisał(a):
jak zmieniać to na 1.8 T 150 lub 180 kucy wtedy odczujesz różnice :)



tu sie zgodze. silnik z suszarka to juz inna bajka :)

P.S. 1.8t made in czech republic :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2004 10:08:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Lukasik napisał(a):
P.S. 1.8t made in czech republic :)

ZTCW, to Węgry.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2004 11:39:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Dred napisał(a):
jak zmieniać to na 1.8 T 150 lub 180 kucy wtedy odczujesz różnice :)


Kurde wiedzialem ze takie odpowiedzi padna a wiem ze nie mam takiej kasy na 1.8T.

Dzieki za info o 1.8 20V bez T. Na razie nie bede wiec zmienial bo skoro roznica jest niewielka to po co przeplacac. :D :P

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2004 13:06:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
Jak chcesz sobie polepszyć bez specjalnych nakładów może przemyśl modyfikacje GT u Chojnackiego. Po niej powinieneś mieć osiągi zbliżone do 1.8 a koszt tej przeróbki to 1500-2000 PLN no i masz silnik po remoncie generalnym.
Rozmawiałem z nim na ten temat bo sam się przymierzałem do zmiany na 1.6, ale moja żona chce automat więc żeby jeździło tak jak ja chce to musi być 1.8T :D :D (ciężko bo ciężko ale jakoś się z tym pogodzę ;) )

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: