.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.gru.2024 02:55:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: POMOCY K-Jetronic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PostNapisane: 21.maja.2003 17:23:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2002 22:03:22
Posty: 647
Lokalizacja: KRAKOW
Mam Golfa I GTI z tego co sie orjentuje to podobne silniki mam 1.8 na K-Jetronic'u jak auto sie nagrzeje to niezapali trzeba krecic jakies 40 sekund zeby zagadalo i to najpierw na 2.3.4 gary !!!!!!1 jak jest zimny pali od kopa !!!!!!!


Dzisiaj sprawdzalem :
kompresja po 14,5 bar na kazdym na zimnym silniku
samoregulatory wszystkie ok
wymienilem swiece i przewody w.n
palec i kopolke


nic niepomoglo moze ktos wie co to moze byc

_________________
..:: BMW 325i ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2003 17:38:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
A na cieplym sprawdzales kompresje ?
Ja bym sprawdzil - tak na wszelki wypadek.
W poprzednim Coupe tez na mechanicznym wtrysku mialem tak ze jak silnik byl goracy to mi taz nie zapalal czasami - nie pamietam jaki byl powod dokladnie, ale znajomy mechanik podpowiedzial mi rozwiazanie ktore dzialalo. Mialem tam mianowicie przelacznik ktory uruchamial wtryskiwacz ktory normalnie jest uruchamiany na zimnym silniku zeby wzbogacic mieszanke, po manualnym wlaczeniu tego na 2 sek. silnik zapalal jak zloto.
Sorry za troche nie precyzyjny opis, ale ten samochod sprzedalem jakies 5 lat temu i nie pamietam dobrze o co tam chodzilo, pewnie jak bym otworzyl maske to by mi sie przypomnialo :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2003 20:35:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2002 15:06:21
Posty: 126
Lokalizacja: Belgia
A jezdzisz na gazie?

_________________
Audi 100, AVANT, QUATTRO, 2.3B-NF, '91-C3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 12:59:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2002 22:03:22
Posty: 647
Lokalizacja: KRAKOW
nie tylko na benzynie kompresji na cieplym niema sensu sprawdzac bo jak na zimnym jest po rowno 14,5 to na cieplym bedzie wiecej i tez po rowno

_________________
..:: BMW 325i ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 13:47:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lut.2002 00:00:00
Posty: 72
Wtryski zalewaja autko. Jak auto postoi, to paliwo zejdzie z cylindrow i jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 09:34:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2002 22:03:22
Posty: 647
Lokalizacja: KRAKOW
jest jeszcze jedna rzecz ktora zauwazylem po wylaczeniu silnika po odczekaniu kilku minut sciaglem waz od pompy paliwa w kierunku wtrysku i niestety tam niebylo nic paliwa tak jakby zeszlo z tamtad ??????

_________________
..:: BMW 325i ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 12:05:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lut.2002 00:00:00
Posty: 72
czyli wtryski nie trzymaja i leci paliwko przez nie na postoju


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 08:12:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2002 22:03:22
Posty: 647
Lokalizacja: KRAKOW
SPRAWDZALEM POMPKA Z MANOMETREM WTRYS OTWIERA SIE DOPIERO PRZY OKOLO 3,5 BAR WIEC TO JEST OK ZASTANAWIA MNIE JEDNA ZECZ JEST COS TAKIEGO JAK TERMICZNY REGULATOR CISNIENIA PALIWA CZYSTO MECHANICZNE URZADZENIE MA ZA ZADANIE REGULACJE CISNIENIA PALIWA CZY ABY ONO SIE CALKIEM NIEZATYKA

_________________
..:: BMW 325i ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: