.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 22:04:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: AUDI A6 2.6 quattro - po ilu km genralka silnika ?
PostNapisane: 22.maja.2003 10:01:04 
PO pierwsze witam serdecznie wszystkich obecnych..
PO drugie przymierzam sie do A6 '95, 2.6 stale quattro, ma dosc konkretny przebieg,
Bede wdzieczny za info po jakim przebiegu konieczny jest generalny remont silnika.

Wszelkie sugestie odnosnie tej maszyny mile widziane.

Dzieki


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 10:16:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Ja znam jedna taxowke C4 2.8 ktora ma na liczniku troche ponad 900tys km i jak do tej pory nic zlego sie z motorem nie dzieje ... Mial natomiast robione glowice.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 10:24:56 
Dzieki,
No ta ma 280 tys, z czego wiekszosc na dlugich trasach ,...wiec nie tak fatalnie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 11:32:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2002 16:04:24
Posty: 205
Lokalizacja: Łuków
Uważaj bo takie auto lubi dużo spalić :grin:

_________________
........ B4 Quattro 2.6 V6 ........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 11:32:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
witam
przebieg o niczym jeszcze nie swiadczy - tym bardziej ze mozna nim sterowac.
wszystko zalezy od tego jak poprzedni wlasciciel eksploatowal to autko (na jakim oleju jezdzil i jak czesto go wymienial, jak bardzo katowal zimny silnik etc.) niejedno autko z najechanymi 280tys km jest w lepszym stanie niz to z "137558 km"
poza tym bardziej skup sie na tym czy nie zostawia 4 sladow bo mechanicznie mozna autko odbudowac do stanu zadowalajacego, potem mozna przyjzec sie mu dokladniej od strony mechanicznej
powodzenia

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 11:39:09 
Dzieki wielkie, cod o ilosci sladow :-) to akurat spoko - nie jest to import niemiecki w 3 czesciach :-))
Tak jak pisalem z tych 280 wiekszosc zrobiona dlugich trasach, a maszynka serwisowana regularnie przez wuja- maniaka w serwisach Audi...wiec poziom ryzyka jest relatywnie niski


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 11:39:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lut.2003 20:15:03
Posty: 46
Lokalizacja: suwalki
SIEMANKO

Jak chcesz 2.6 to sprawdzaj ciśnienie bo te motory mają tędencje do wypalania zaworów, a szczególnie na 6 garku. A tak wogle to szukaj 2.8 12V lub 2.8 30V w tych motorach 500 tys. km. to pestka. Mam znajomego
co trzasnoł 1.000.000km(JEDEN MILION KM)

_________________
S-Man lata zielonym S4 AAN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 11:50:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
280kkm to normalny przebieg na te lata auta. Jak motor był serwisowany to drugie tyle z palcem w ...... :oko:

_________________
Audi B4 Avant 1.9 TDi by Master/s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 12:57:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2002 00:00:00
Posty: 305
Lokalizacja: z ciemnosci
to ja tak przy okazji mam pytanie:
mam silniczek 2.8 na liczniku ma ok 300 tys. i bierze mi ok litr oleju na 1000km, jak daje mocno w pedal to wiecej :-( wymienilem uszczelniacze i nie dalo to porzadanych efektow, teraz mysle zeby wymienic pierscienie, ajak myslicie, czy to pomoze, a jesli nie to co robic dalej?

_________________
AUDI C4 2.8 V6 nie QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 18:48:20 
dzieki za kolejne posty, mam nadzieje, ze czegos ciekawego sie jeszcze dowiem..:-))

PS widze kolega od C4 2.8 prywate odwala :-)) hle hle


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 19:09:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
2.8 to chlejusy ... zarowno paliwo jak i olejozerne ... 2 litry oleju na 10 tys km to norma ... natomiast litr na 1000 to duzo za duzo ... przede wszystkim zlikwiduj wycieki ... jakby ci palil tyle oleju to za toba bylo by siwo-niebiesko od dymu spalanego oleju ... no chyba ze tak jest ... :zakrecony: ... a co do zywotnosci silnika to ten problem pozostawilbym historykom ... bo pewnie oni beda mieli najwieksza zagadke za kilkadziesiat lat z tymi silnikami ... bo Bog jeden raczy wiedziec ile tak naprawde maja nakrecone silniki jezdzace w Audi po Polsce a ile jeszcze zrobia ... :zakrecony:

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 19:14:32 
Hansik, jezeli pijesz do przekrecania licznika - to spoko ten samochod ma faktycznie 280 kkm.
Jestem cieniutki jezeli chodzi o wiedze o duzych brykach.. natomiast "mowi sie na miescie" ze do 500 kkm w sumie powinno byc spokojnie w sensie ze nie ma koniecznosci grubszego remontu.
samochod byl przywocie serwisowany i zadbany wiec mozna przyhj ze jest w normalnym stanie jak na swoj wiek.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 19:25:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
heh ... na miescie to jak otwieram maske to wszyscy zeby zbieraja z chodnika ... taka jest wiedza ludzi na temat silnikow ... w polonezie i duzym fiacie magiczna granica bylo przekrecenie licznika ... w Audi chyba tez ... ale jest to granica czysto psychologiczna bo nie slyszlalem o tym zeby sie dobrze serwisowany silnik skonczyl ... moglbym tu tysiace przykladow przytaczac na to ze samochodow nie nalezy oceniac po przebiegu ale szkoda czasu i miejsca na forum ... tak cvzy inaczej ... bron cie panie przed remontem silnika ... aa no i witam i pozdrawiam uzytkowqnika jedynej slusznej marki quattro :-D

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 19:36:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2002 00:00:00
Posty: 59
Lokalizacja: giżycko
". moglbym tu tysiace przykladow przytaczac na to ze samochodow nie nalezy oceniac po przebiegu ale szkoda czasu i miejsca na forum ..."



hansik gdzies slyszalem taki text ,ze Polacy kupujac auto patrza tylko na kolor(oby nie bialy) i przebieg ( 15 lat auto-100tys ) :-D

_________________
juz nie ma rs blau


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 19:37:05 
Hansik, z tego jako laik wnosze ze normalnie eksploatowany silnik tej klasy spokojnie moze sobie zyc 500 i wiecej kkm i nie powinien sie mowiac krotko rozpieprzyc ?

Coz dzieki za powitanie w klubie quattro - ale ja byc moze za miesiac -dwa bede sie mogl podpisac A6 2.6 Quattro :-)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 20:19:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
500 czy milion co za roznica ? :) ... to ty jeszcze nie masz tego autka ?

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 20:28:30 
Ano nie - pytam sie bo mam namierzona furke i w sumie jedyn awatpliwosc jaka pozostala to kwestia czy 280kkm to duzo czy malo jak na taka maszynke.

i tyle .:-)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 20:42:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
nie zwracaj uwagi na przewbieg , sprawdz czy silnik nie ma wyciekow , czy skrzynia i most nie maja wyciekow czy wszystko jest proste i na swoim miejscu , poprostu , sprawdz czy auto jest technicznie OK.... jakbys potrzebowal jakichs konkretnych danych to pytaj

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 21:51:13 
Ano wielkie dzieki:-))) jakby co wystukam do pytanko:-)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 09:16:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2003 13:59:28
Posty: 103
Lokalizacja: warmia i mazury
Cytuj:
natomiast "mowi sie na miescie" ze do 500 kkm w sumie powinno byc spokojnie w sensie ze nie ma koniecznosci grubszego remontu.

nie wiem, jakoś nie jestem do tego przekonany, w poprzednim audi - udokumentowane 290 tys. i wymiana uszczelniaczy + pierścionki, dodam, że samochód jeździł na syntetyku castrolu RS i był dobrze serwisowany.
Dla mnie to jest już grubszy remont...
W obecnej audicy, na liczniku 230, ale myślę, że setka wiecej, i szykuje się to samo - te uszczelniacze w audi to chyba nie jest najmocniejszy punkt.

Cytuj:
wymienilem uszczelniacze i nie dalo to porzadanych efektow, teraz mysle zeby wymienic pierscienie, ajak myslicie, czy to pomoze, a jesli nie to co robic dalej

Przy okazji wymiany tych uszczelniaczy, jeśli zwala się głowicę, to właśnie chyba warto odrazu pierścienie zmienić, tak zrobiłem poprzednio, i tak zrobię teraz.
Pozdrawiam, i wszystkich witam na tym forum, gdyż jestem tu nowy.
a.w.

_________________
Audi 100 2,8 QUATTRO '94 + LPG
- drogi stały się prostsze


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: