.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 00:13:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Cisnienie na tłokach w 2.8V6
PostNapisane: 23.maja.2003 21:45:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2003 13:53:50
Posty: 324
Lokalizacja: Poland
Chce zmierzyc cisnienie na tłokach w mojej AUDI.
Moze mi ktos powiedziec jakie powinno byc poprawne cisnienie na poszczególnych garach? :D

_________________
AUDI B4 2.8V6 Quattro SGI
---- Nie ma jak Quattro ----


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 21:50:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
na pewno równe!!!

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 22:02:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2003 13:53:50
Posty: 324
Lokalizacja: Poland
tzn ile??
Powyzej 10bar??

_________________
AUDI B4 2.8V6 Quattro SGI
---- Nie ma jak Quattro ----


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 22:05:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
napiszą Ci chłopaki dokładnie. Ja wiem, że w dizlu ma być 24, ale w benzince ma być - hmmm, nie wiem, ktos pisał, że 14 ma :zakrecony:

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 22:09:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2003 13:53:50
Posty: 324
Lokalizacja: Poland
czekam na konkretne odp na temat 2.8V6 i jego cisnienia :)

_________________
AUDI B4 2.8V6 Quattro SGI
---- Nie ma jak Quattro ----


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2003 12:34:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.maja.2002 16:02:34
Posty: 171
Lokalizacja: Świętokrzyskie
2.8L / 169in3 / 2771cm3 displacement
Maximum output: 174bhp (128kW) @ 5500rpm
Maximum torque: 184ft. lbs. (250Nm) @ 3000rpm
Maximum engine speed: 6700rpm
Bore: 3.25in / 82.5mm
Stroke: 3.40in / 86.4mm
Compression ratio: 10.3:1
Dual stage multi-path intake manifold
Short intake path: 380mm
Long intake path: 780mm
Engine code: AAH, AFC
Weight: 355lbs / 161kg
Length: 17in / 432mm

_________________
________________________________________
Coupe Quattro 2.8 do sprzedania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2003 13:30:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2003 13:53:50
Posty: 324
Lokalizacja: Poland
Tzn ze sprezanie w tlokach powinno wynosic dobre 10bar??

_________________
AUDI B4 2.8V6 Quattro SGI
---- Nie ma jak Quattro ----


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2003 20:30:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
ja mam między 11 a 12 (kg/cm3) mierzone na ciepłym (nie gorącym) silniku.

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Ostatnio edytowano 26.maja.2003 21:06:58 przez tipl_kubazak, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 07:43:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
około 14 bar

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 18:39:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2003 13:53:50
Posty: 324
Lokalizacja: Poland
10.5 a 14bara to różnica, wiec kto ma racje i ile powinno byc naprawde?

_________________
AUDI B4 2.8V6 Quattro SGI
---- Nie ma jak Quattro ----


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 19:16:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2003 23:16:11
Posty: 102
Lokalizacja: olsztyn
ja powinienem miec w swoim v8 10,8 a mam 13.5 niewiem jak to mozliwe ale tak wyszlo na kazdym

_________________
audi v8 3,6 250 ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 19:50:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Stopień sprężania a ciśnienie sprężania to dwie różne sprawy Panowie!

Stopień sprężania wynosi 10.3:1 a ciśnienie sprężania powinno być ok. 13.5 bara

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 19:52:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 13:59:37
Posty: 4612
Lokalizacja: Warszawa
LeoLepsi napisał(a):
Stopień sprężania a ciśnienie sprężania to dwie różne sprawy Panowie!

Stopień sprężania wynosi 10.3:1 a ciśnienie sprężania powinno być ok. 13.5 bara


DOKLADNIE TAK

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 20:16:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
LeoLepsi napisał(a):
Stopień sprężania a ciśnienie sprężania to dwie różne sprawy Panowie!

Stopień sprężania wynosi 10.3:1 a ciśnienie sprężania powinno być ok. 13.5 bara


Hmmmm.
Głupia sprawa - lecz sie przyznam. Nie wiedziałem o tym :0

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 22:15:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2003 23:16:11
Posty: 102
Lokalizacja: olsztyn
co to dokladnie oznacza

_________________
audi v8 3,6 250 ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 22:16:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2003 23:16:11
Posty: 102
Lokalizacja: olsztyn
co to dokladnie oznacza

_________________
audi v8 3,6 250 ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2003 10:05:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
Stopien sprezania to stosunek calkowitej pojemnosci cylindra do pojemnosci komory spręzania. Nie ma żadnego zwiazku stopien sprezania z cisnieniem (kompresja)

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: