.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2025 17:50:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czy będzie pasować ?(10V z turbo na miejsce mego)
PostNapisane: 26.wrz.2004 19:17:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Moge kupić za grosze calutki silniczek 10V na turbo dość wiekowy bez oprzyządowania z kolektorem ssącym i wydechowym. Mam pytanie czy bedzie pasował do tego silniczka mój wtrysk paliwa od KV czy mam szukać innego ? Ile taki silniczek moze mieć mocy .Czy te silniczki pierwsze miały turbinki k 26 ?

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2004 19:31:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Polecam wątek:

http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=15530

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2004 19:34:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Nie podpasują Ci na pewno przepustnice - są skierowane w przeciwną strone (niż w UrQ) - domyślam się, że ten silniczek z jakiejś 100/200 ...
Więc znajdzie się to w okolicach pasa przedniego.
Jak:
- stary to może być KG - 182 KM lub MC - 165 KM;
- bardzo stary WJ - 170 KM.
No i musisz mieć do tego p-pe hamulcową i wspomagania od takiej 100/200 ...
I podstawa - kompa !!!

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2004 19:56:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
zgadzam sie z tym ze kolektor moze być skierowany w inną strone ,ale po co mam zmieniać pompe hamulcową i wspomaganie- wytłumacz mi to?
Z komputerem sie zgodze trzeba go mieć, a tak poza tym ten silniczek ma turbinie, praktycznie niczym sie nie różni jest taki sam jak mój ma turbinke przy kolektorze i to wszystko.
Jeszcze jedno czy komputer jest potrzebny ? przecież sptezarka jest sterowana mechanichnie i nie ma czujnika- tak mi sie zdaje moze to wszystko na tym samym komputerku i aparacie zapłonowym by jezdziło?
Przeciez te silniki nie mają czujników zczytujących obroty wału. :<

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2004 23:41:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Bogdan napisał(a):
zgadzam sie z tym ze kolektor moze być skierowany w inną strone ,ale po co mam zmieniać pompe hamulcową i wspomaganie- wytłumacz mi to?
Z komputerem sie zgodze trzeba go mieć, a tak poza tym ten silniczek ma turbinie, praktycznie niczym sie nie różni jest taki sam jak mój ma turbinke przy kolektorze i to wszystko.
Jeszcze jedno czy komputer jest potrzebny ? przecież sptezarka jest sterowana mechanichnie i nie ma czujnika- tak mi sie zdaje moze to wszystko na tym samym komputerku i aparacie zapłonowym by jezdziło?
Przeciez te silniki nie mają czujników zczytujących obroty wału. :<

W tych silnikach nie ma serwa - nie może być podłączone do kolektora ssącego - dlatego jest dodatkowa pompa podciśnienia (razem z p-pą wspomagania tworzą 1 element).
Nie muszą mieć czujnika zczytującego położenie wału (tak jest tylko w bezrozdzielaczowych ukł. zapłonowych) - halotron umieszczony jest w aparacie zapłonowym.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2004 00:15:47 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
komputer musi byc bo steruje wlasnie cisnieniem doladowania a konkretnie elektrozaworem stewrujacym wastgatem , poza tym komputer steruje zaplonem w funkcji doladowania oraz odcieciem paliwa , w komputrze jest MAP sensor itepe itede ... jest potrzebny tak czy inaczej .... a do KG mam troch eosprzetu wiec jakbys cos potrzebowal to pisz ....a z tym wspomaganiem hamulcow to tysz racja ale jak sie chce to i to moan obejsc ... przeciez jak hamujesz to w kolektorze wytwarza sie podcisnienie bo nie dodajesz gazu i przepustnica jest zamknieta i wtedy wystarczajace podcisnienie sie wytwarza zeby wspomagac hamulce a przy normalnej jezdzie podcisnienia w serwie jest tyle ze na jedno hamowanie starczy a zaworek zwrotny na przewodzie podcisnieniowym nie dopusci aby cisnienie przechodzilo do serwa ... to raz a dwa mniej skutteczne bo mniejsze podcisnienie to podpiac si eprzed turbina


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2004 00:26:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
:galy: :galy: :galy: trzeba się jeszcze troszke chyba poduczyć :diabel: :P

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2004 00:30:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
E tam, trzeba iść na żywioł :): :): :):

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: