.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 12:56:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: no i w końcu urwało sie ...
PostNapisane: 12.cze.2003 14:11:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2002 18:35:06
Posty: 52
Lokalizacja: woj.śląskie
... koło.
Na szczescie przy malej predkosci ( ok 40km/h) na nierownosciach urwało sie przednie prawe kolo. Sworzen wyleciał ze zwrotnicy ( tak bardzo była wyrobioona ).
Efekt: urywa sie kolo, przecina przewod hamulcowy, po 20 metrach samochod staje. Kolo ustawione w poprzeg i przesuniete do tylu. Zagina blotnik, i urywa kawalek zderzaka.
Co do czesci mechanicznych straty ogromne, mc preson, drazek kierowniczy, koncowka, 2 przeguby, lacznik stabilizatora, przewod hamulcowy, sworzen.
Jak bedzie juz rozebrane to wymienie tez gumy na wahaczach bo sa wybite.
A wszystko przez to, że nie bylo zrobione wczesniej, bo pukało to juz bardzo mocno. Wtedy do wymiany byla tylko zwrotnica i sworzen, a teraz pół zawieszenia. :-( :bardzozly: :bardzozly: :bardzozly:
Mam juz dosc tego auta, bardzo pechowy egzemplarz mi sie trafił.
Najchetniej bym go sprzedał, ale kto kupi taką ruine, w ladnej oprawie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2003 14:13:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2002 14:29:11
Posty: 885
Lokalizacja: Lublin
Dobrze że powoli jechałeś

_________________
Hugo A4 1.8T Quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2003 14:17:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2001 00:00:00
Posty: 120
Lokalizacja: Kraków
u mnie (kiedyś to opisywałem) nie ma wahacza z prawej strony( tak powiedział Pan na przeglądzie) , ciekawe czy też się urwie :-D , ale tłucze mi się z Lewej. Upss..

_________________
AUDI C4 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2003 00:39:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
Ale szczęście w nieszczęściu...współczuję. Kiedyś w starej 100 przy 120 w łuku, wpadłem w wyrwę w asfalcie. Zgiął się wachacz, drążek kierowniczy, stabilizator i złamał się amortyzator...postawiło mnie bokiem ale się udało auto wyprowadzić.
Teraz napędziłeś mi stracha. Od dwóch tygodni coś mi puka w zawieszeniu z lewej. P jiytrze robię traskę...trzeba sprawdzić co się dzieję, żebym nie musiał pisać podobnych postów do Twojego.
Nie łam się. Wyjdziesz na prostą.

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2003 00:53:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2002 18:35:06
Posty: 52
Lokalizacja: woj.śląskie
Znajomy mi mowil ze jego kumpel ma warsztat i rozbieraja B4 pukniete w tyl, wiec przednie zawieszenie powinien miec cale to moze zrobi sie transplantacje niezbyt duzym kosztem.
a kolor podobno taki sam jak moj, to blotnika bym nie musial malowac :-P
Jutro pojade to zobacze co z tego B4 mozna przerzucic do mojego.

PS. Niewiecie czy zwrotnica z B3 pasuje do B4 ?? bo dzisiaj moglem kupic od B3 ale nie bylem pewien czy pasuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: no i w końcu urwało sie ...
PostNapisane: 13.cze.2003 07:03:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
Cichy00 napisał(a):
... Efekt: urywa sie kolo, przecina przewod hamulcowy, po 20 metrach samochod staje. Kolo ustawione w poprzeg i przesuniete do tylu. Zagina blotnik, i urywa kawalek zderzaka.
Co do czesci mechanicznych straty ogromne, mc preson, drazek kierowniczy, koncowka, 2 przeguby, lacznik stabilizatora, przewod hamulcowy, sworzen.
Jak bedzie juz rozebrane to wymienie tez gumy na wahaczach bo sa wybite...


wspolczuje... sam przeszedlem niedawno podobny wypadek i koszty naprawy przewyzszyly 2000 plnów :-x , a z zewnatrz widac tylko nowy blotnik...

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2003 08:48:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lip.2002 21:22:01
Posty: 43
Lokalizacja: Warminsko-mazurskie
... niestety samochod to studnia bez dna.... pieniazki trzeba wkladac ciagle i naprawiac wszytko na biezaca... nawet najdrobniejsze mankamenty... bo inaczej skutki moga byc oplakane... wspulczuje

_________________
AUDI COUPE
2,8 V6 w bialej skórce ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2003 11:38:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2001 01:00:00
Posty: 46
Lokalizacja: Warszawa
Współczuję. Ja walczę z moim zakupem (od 1,5 miesiąca). U mnie dla odmiany puka jeden przegub zewnętrzny, poduszka górna i trochę szumi łożysko. Ale zaawansowanie procesu destrukcji jest jeszcze niewielkie.

_________________
Pozdrawiam

Johnu
Coupe 2.8E `92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2003 11:05:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2003 13:53:50
Posty: 324
Lokalizacja: Poland
Kumpel ktory jezdzi moim 205GTI jechal jakies 100km/h i urwalo mu sie koło przednie, chyba główka przy wahaczu mu sie urwala i zachaczyl o ciężarówke :-( biedak.
Żyje ale autko troche pocharatane. Teraz je robi i mowi ze je sprzedaje bo sie boi o swoje życie. Cale szczescie ze nie było żadnych drzew ani urwiska. :lol:

_________________
AUDI B4 2.8V6 Quattro SGI
---- Nie ma jak Quattro ----


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2003 19:30:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2002 18:35:06
Posty: 52
Lokalizacja: woj.śląskie
I przekonalem sie ze zwrotnica z B3 nie pasuje do B4. Niby wszystko ok, ale piasta jest weższa i mocowanie tej zwrotnicy w B3 jest na śruby 10' a w B4 na 12' , ale to dalo by sie rozwiercić tylko nie wiem czy da rade przelozyc moja piaste do tej z B3. Bo jak to sie przelozy to reszta bedzie pasowac.
A jak nie to bede musiał szukać dalej.
Przeguby, drazek kierowniczy i przewod hamulcowy juz sa zrobione, tylko ta zwrotnica mnie trzyma.
No i ten mc person niewiem czy nie bedzie zkrzywiony, ale na 'oko' powinien jeszcze chodzic :-P

Jakiej firmy zakladacie tulejki na wachacze ??, bo ostatnie wytrzymaly mi cale 10 tys km :bardzozly:





Moze niebawem dogram sprzeta :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2003 07:38:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Cichy: Ostatnio założyłem silent-bloki FEBI BILSTEIN i po 5kkm miały luzy. I tym razem tez takie założe a to dla tego, że pokazała się ich nowa wersja. Te nowe są poprostu pełne. Guma jest nalana w całym. Z tego co się orientuje to są dostepne i te i te. Nowe namieżyłem po 20zł/szt.

_________________
Audi B4 Avant 1.9 TDi by Master/s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2003 10:14:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2002 18:35:06
Posty: 52
Lokalizacja: woj.śląskie
Kupilem dzisiaj silent-bloki Febi Bilstein, ale czy to nowa czy stara wersja niewiem. Placilem po 17,30 zl/szt -10% zniżki w Inter Cars to wyszlo mi 15,60zl za sztuke.

Kupilem w koncu tez zwrotnice ( 250 zl :0 )
Moze dzisiaj to zloże i jutro dam auto do lakiernika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2003 21:31:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2003 16:50:47
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Panowie, ja tam takich problemów z zawieszeniem nie mam. Po prostu jak stuka, to jade i wymieniam te końcówki, silentbloki itp i jeżdże dalej.
Inna sprawa ze nie mam obniżonego zawieszenia ani niskoprofilowych opon. A to raczej główna przyczyna szybszego zużywania zawieszenia.

_________________
audi 80 2.0 B4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2003 21:57:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2002 18:35:06
Posty: 52
Lokalizacja: woj.śląskie
Auto juz jezdzi :)
Stoi u lakiernika i jutro bedzie gotowe, przy okazji kazałem pomalować te listewki pod swiatlami bo byly poobijane od kamieni.
ALE... niby w zawieszeniu wszystko zrobione, tulejki nowe, luzow nie ma, a przy hamowaniu troche trzepie kierownica :bardzozly: , (tarcze byly juz wymieniane)

Brick: ale co ile wymieniasz te tuleje, i ile robisz km rocznie.
Bo u mnie zeby wszystko ladnie chodzilo to musiałbym co 3 miesiace tuleje zmieniac :zakrecony:
Zobacze po jakim czasie beda juz luzy na tych co teraz zalozyłem.
Ja stawiam, że po miesiącu już beda lekko wybite.
Zawieszenie mam seryjne i opony tez.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2003 22:02:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2001 00:00:00
Posty: 120
Lokalizacja: Kraków
no jednak się przejąłem dziś byłem w warsztacie, wahacz i simerblok do wymiany, ale nic nie powinno się urwać. :lol:

_________________
AUDI C4 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2003 10:31:26 
Ja ze swoim stukaniem w przyszłym tygodniu do warsztatu uderzam, aż się boję ile zostawię tam kasy... :placz:

Pozdro
Daro


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2003 12:16:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
Darro napisał(a):
Ja ze swoim stukaniem w przyszłym tygodniu do warsztatu uderzam, aż się boję ile zostawię tam kasy... :placz:

Pozdro
Daro


jedz, jedz. napewno zostawisz mniej niz kolega Cichy00 teraz... 8)

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2003 17:25:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2002 18:35:06
Posty: 52
Lokalizacja: woj.śląskie
Auto juz odebrałem od lakiernika, troszke sie różni blotnik od drzwi ale to sie spoleruje całe auto i powinno sie wyrównać.
Jeszcze musze jechac na ustawienie zbieżności i bedzie wszystko.
Caly koszt naprawy + lakiernik wyniosł 800 zl :x


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: