.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.gru.2024 00:30:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 472 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 12:50:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Warm napisał(a):
Bilu a jakie masz teraz zegary ??
zapodaj fotke , bo sie mocno zainteresowałem tym tematem :D

zegarow mam teraz kilka ;)
-> w niuni poki co fabryczne czyli z obrotomierzem i AC (modul AC/BC lezy jeszcze w domu i raczej nie bede go dokladac bo i po co)
-> na biurku lezy licznik od A4 z FISem i mala nawigacja oraz dodatkowymi wskaznikami
gdybys byl zainteresowany tym od A4 to byc moze bede mial niedlugo drugi licznik tego typu :P

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 20:46:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Bilu napisał(a):
Warm napisał(a):
Bilu a jakie masz teraz zegary ??
zapodaj fotke , bo sie mocno zainteresowałem tym tematem :D

zegarow mam teraz kilka ;)
-> w niuni poki co fabryczne czyli z obrotomierzem i AC (modul AC/BC lezy jeszcze w domu i raczej nie bede go dokladac bo i po co)
-> na biurku lezy licznik od A4 z FISem i mala nawigacja oraz dodatkowymi wskaznikami
gdybys byl zainteresowany tym od A4 to byc moze bede mial niedlugo drugi licznik tego typu :P


Bilu a jak ja mam fisa to jak wyglada sprawa z navi?? Duzo roboty...moze bylbym zainteresowany :)

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2004 21:01:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
w liczniku VAGiem mozna aktywowac wyswietlanie navi ale potrzebujesz jeszcze sygnal czyli osprzet typu: nadajnik/odbiornik, antena i (nie mam pojecia co jeszcze :P )
jak juz dokladac navi to najlepiej navi plus :):

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 08:07:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
W liczniku od b4 jest jeszcze taka mala wtyczka na jakies 6 pinow. Moze macie jakas rozpiske jakie tam sa sygnaly?

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 09:41:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
lukanio napisał(a):
W liczniku od b4 jest jeszcze taka mala wtyczka na jakies 6 pinow. Moze macie jakas rozpiske jakie tam sa sygnaly?

jakiego koloru jest ta wtyczka?
>>> jesli jest zolta to jest ona od wyswietlacza termometru zewnetrznego <<<
schemat masz tu: http://www.audifaq.info/viewtopic.php?t=180

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 16:53:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2497
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> Bilu mysle ze koledze chodzi o te biala co obsluguje brzeczek od swiatel i kontrolki od MiniChecka...niestety nie moge poradzic zadneggo schematu :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 17:30:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
idac dalej tropem zrezania licznika od A4/A6 do B3/B4 natrafilem na licznik z MFA:
ma mniejszy wyswietlacz niz FIS z mala navigacja
czym rozni sie FIS od MFA? czy jest to tylko kwestia wielkosci wyswietlacza?
ps. jest ktos chetny na zegary z FISem lub MFA do tdi? - [ups]wymsknelo mi sie[/ups]

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 18:48:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
Tak. Dokladnie biala. Czyli obsluguje ona brzeczyk, kontrolke ladowania i kontrolke plynu chlodzacego? Jak mozecie podpowiedziec gdzie szukac schematow bede wdzieczny. Przekopalem pol netu i na razie nic.

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 22:52:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2003 20:25:32
Posty: 144
Lokalizacja: HEF/SK
Cytuj:
czym rozni sie FIS od MFA? czy jest to tylko kwestia wielkosci wyswietlacza?


FIS - Fahrer-Information-System (full wypas) ;)
MFA - Multi-Funktion-Anzeige (tutaj sa jedynie co poniektore dodatki z FISa, ale bez Navi, bez Check-u, itd.) :/

_________________
Pozdrawiam LUXOR
A6 - 2.4 V6 165PS 98r


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 23:12:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
dzieki luxor :peace:
czyli tematem MFA dalej sie juz nie interesuje.
nastepna przeszkoda to jak podpiac sie do pinow tzn lutowac, jakies nasuwki...?
wiem ze najlepiej byloby wykorzystac oryginalne zlacza z wiazki do licznika od A4/A6 ale nie bede kupowac calej wiazki dla 3 zlaczy :/

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 23:27:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2003 20:25:32
Posty: 144
Lokalizacja: HEF/SK
@Bilu
ja kupilem w ASO wtyczke + piny (nie majatek),
a zaoszczedzisz kupe roboty i kombinowania...
po za tym ladnie wyglada.... ;)
Wszystkie numery tych czesci znajdziesz w Etka ;)

_________________
Pozdrawiam LUXOR
A6 - 2.4 V6 165PS 98r


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 00:03:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
juz mam:
-> licznik od A4/A6 3x32 pin CAN-BUS:
32 pinowa zielona - 8L0 972 977 C
32 pinowa niebieska - 8L0 972 977 D
32 pinowa szara - 4A1 972 977 (tutaj pewnosci nie mam :/ )

-> licznik od A4/A6 2x32 + 1x20 pin:
32 pinowa zielona - 8L0 972 977 C
32 pinowa niebieska - 8L0 972 977 D
20 pinowa - 4A0 972 883 B

-> przy okazji wtyczka do przelacznika zespolonego z obsluga FISa/BC:
893 971 636 ( <- UFO ;) )

no to jutro smigam do ASO zakupic oba komplety :diabel:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 17:11:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
W sklepie elektronicznym mozna kupic wtyczki takie jak do dyskow. Zenskie do licznika, meskie do wtyczek. Ja kupilem 34pinowe dwa mozna ladnie nozykiem tylko ostrym obciac i po bolu. W aso pewnie wtyczki dostaniesz co do gniazd nie bylbym pewien no i te kosztuja w sumie 8 zeta a oryginaly pewnie z 80.

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 17:50:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2003 20:25:32
Posty: 144
Lokalizacja: HEF/SK
@Bilu, chyba jeszcze zapomniales o Pinach do tych wtyczek ;)
---------------------------------------------------------
32 pinowa zielona - 8L0 972 977 C - piny (000 979 003)
32 pinowa niebieska - 8L0 972 977 D - piny (000 979 003)
32 pinowa szara - 4A1 972 977 - piny (000 979 003)
20 pinowa - 4A0 972 883 B - piny (000 979 003)
---------------------------------------------------------
893 971 636 - piny (000 979 133 i 000 979 225)
- zobacz moze juz jest taka wtyczka przy manetce to wystarcza tylko piny no i oczywiscie manetka musi byc z MF albo bedziesz rezac guziczki... ;)
(moze byc np: taka - 4B0 953 503 G)
aha, no i jak sie ma sprawa RDS-su w radyjku?
Jak masz orginalne Audi radyjko, to prawdopodobnie wtyczka jest 4A0 972 643 A zielona (6pin) no i znowu do tego piny (000979131).

Policz wszystko dokladnie co i ile potrzebujesz i pytaj w ASO.

PS: Ja za wszystko zaplacilem ok. 85 zeta (20 EUR)
3x 000979133
3x 000979131
7x 000979003
1x 4A0972643A
1x 893971636
1x 4A0972883B

_________________
Pozdrawiam LUXOR
A6 - 2.4 V6 165PS 98r


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 18:22:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
dzieki Luxor za przypomnienie o pinach :P
manetke z guziczkami juz mam
radyjko oryginalne z RDSem tez wiec tutaj nie powinno byc problemu bo na wyswietlaczu AC w tej chwili pokazuje mi czestotliwosc i takie tam duperele od radyjka ;)
dokupic trzeba jeszcze:
-> czujnik temperatury oleju 0-180st niebieski jednostykowy 049 919 563B (moze byc od VW - 1H0 919 563 ???)
-> zlaczka do niego 191 971 922
-> czujnik temperatury zewnetrznej 357 919 379A
-> zlaczka do niego 357 972 752

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 20:37:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2003 20:25:32
Posty: 144
Lokalizacja: HEF/SK
Co do czujnika oleju, to musisz sam zobaczyc jakie byly ewentualnie montowane do Twojego modelu.
Ale mysle ze ten 049 919 563B bedzie OK!
aha, jeszcze chcialem zapytac czy masz pociagniety kabelek z sterownika → Sygnal zuzycia...? bo ja musialem ciagnac :/
A co do innych bajerkow, to proponuje narazie "polozyc" na mase bo sie nie wybulisz :D
Chyba ze reszte juz masz..... :?:
- czujnik do: spryskiwacza, tarcze hamulcowe, zarowki (przod-tyl), .....

_________________
Pozdrawiam LUXOR
A6 - 2.4 V6 165PS 98r


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 21:24:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
spryskiwacze, zarowki etc to juz mam w standardzie (autocheck)
poki co najwiekszym problemem jest signal consumption :/
Cytuj:
DIESEL

Also bei den alten TDI´s gibbets überhaupt kein Verbrauchssignal.
Erst ab Modelljahr 95 (die letzten B4 mit 1Z Motor halt)
Und auch hier fängst Du mit dem Verbrauchssignal erstmal recht wenig an.

1.) Ist diese Leitung im Kabelstrang nicht ausgeführt, das heißt Du müsstest diese selbst erst vom Stecker des Motorsteuergerätes ziehen.
2.) Wenn Du das gemacht hast, dann hast Du zwar ein korrektes Verbrauchssignal (mit dem der BC des Golf3 z.Bsp. auch ohne weiteres klarkommt) aber der BC vom Audi80 fängt damit immer noch nix an, denn der ist ausschließlich für die Verbrauchssignale der damaligen Benzinmotoren ausgelegt und die unterschieden sich damals halt noch stark von den später üblichen.
Damit würdest Du Verbrauchswerte bekommen die jenseits von Gut und Böse sind (über 40 lt.)
Darüber hinaus verhalten sich diese (Verbrauchwerte) auch noch logisch gesehen genau verkehrt herum: Wenig Gas==> hoher Wert, Viel Gas ==> niedriger Wert.

Diese Probleme lassen sich nur dadurch lösen in dem man einen entsprechend programmierten Microcontroller (HC11, PIC oder ähnliches) dazu bemüht dieses Verbrauchssignal entsprechend zu manipulieren damit der B4-BC damit korrekte Werte anzeigt.
So hab ich das zumindest gemacht.

Eine Möglichkeit gibt es allerdings auch für die älteren TDi´s.
Dabei wird das Verbrauchssignal synthetisch und unabhängig vom Motorsteuergerät erzeugt.
Dieses (künstliche) Verbrauchssignal ist dann aber natürlich schon durch die Art und Weise wie es erzeugt wird mit einer relativ hohen Ungenauigkeit behaftet.
Machbar isses aber und wenn es einen nicht stört das die angezeigten Werte dann, abhängig von der Fahrweise, auch unter Umständen 20% neben den tatsächlichen Werten liegen können ist auch das ein gangbarer Weg.
Dabei wird einfach die Rückmeldespannung der Einspritzpume als Maß für die Einspritzmenge herangezogen.
Das dabei natürlich die Information der momentanten Motordrehzahl nicht in das Messergebnis mit eingeht da dieses schlicht und ergreifend nicht vorhanden ist versteht sich von selbst.
(Unter anderm auch ein Grund für die oben angesprochene Ungenauigkeit)

Allerdings auch das geht nicht ohne einen entsprechend programmierten Microcontroller der aus dem analogen Spannungswert ein pulsweitenmoduliertes Signal formt das dem vom BC erwarteten Verbrauchssignal recht nahe kommt.

Aus gutem Grund gab´s den B4 TDi NIE mit BC weder in Serie noch als Aufpreispflichtiges Extra.
Nicht mal das Cabrio Mj.2000 konnte man mit TDI Motor UND Bordcomputer ordern.

nie bardzo wiem o co come on - wiem tylko tyle ze trzeba rezac.
burza mozgow o 3 w nocy z mariuszem i chyba damy rade aczkolwiek [help]przydalaby sie szczegolowa rozpiska wyjsc z ECU[/help]

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 00:04:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2003 20:25:32
Posty: 144
Lokalizacja: HEF/SK
Jezeli cos Ci to pomoze (w co watpie), to moje tlumaczenie tekstu z posta wyzej:


DIESEL

Tak wiec przy starych TDI nie bylo wogole sygnalu zuzycia.
Dopiero od modelu 95` (ostatnie B4 z silnikiem 1Z ma).
I tak nawet tutaj z sygnalem zuzycia malo co zaczniemy.

1.) Jezeli nie ma tego kabla w zwoju kabli, znaczy to ze musisz go najpierw pociagnac od sterownika.
2.) Jezeli to zrobiles, to masz niby prawidlowy sygnal zuzycia ( np. przy Golf3 z BC nie musisz nic wiecej robic),
ale przy BC od Audi 80 dalej nic nie zaczniemy, poniewaz kabel ten jest przygotowany tylko dla wczesniejszych silnikow benzynowych,
a ten bardzo roznil sie od pozniejszych.
Dlatego otrzymalbys pomiary od dobrych do strasznych (ponad 40litr.).
A to wszystko dlatego po logiczny przeanalizowaniu ze wszystko jest na odwrot:
malo gazu---duza ilosc, duzo gazu---mala ilosc.
Problem ten mozna jedynie zlikwidowac majac odpowiedni zaprogramowany Microcontroller (HC11, PIC lub podobny) ktorym odpowiednio zmanipulujemy sygnal zuzycia, wtedy w B4-BC otrzymamy prawidlowy pomiar.
Tak przynajmniej ja to zrobilem.

Jest tez mozliwosc do starszych TDi`s.
Mozna przetworzyc sygnal zuzycia syntetycznie bez sterownika.
Jednak metoda ta (sztuczna) prowadzi do bardzo duzego bledu pomiaru.
..............................................
..............................................
..............................................itd.


Mysle ze nie ma sensu juz dalej tlumaczyc, bo ta ostatnia opcja to juz prowizorka na calej lini :!: :zly:
A tak na marginesie, to moze podal bys jakes namiary na ta Twoja niunie...
bo piszemy i piszemy a moze jakies konkrety typu: rok produkcji, silnik, skrzynia, typ sprzedazy......
wszystko masz na naklejce lub w zeszycie serwisowym ;) :!:
Audi 80, 1.9T - to troche malo na takie poszukiwania :P
Moze cos sie znajdzie...... ;)

_________________
Pozdrawiam LUXOR
A6 - 2.4 V6 165PS 98r


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 00:26:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Luxor - jestes wileki, coraz wiekszy :peace:
jesli chodzi o sygnal spalania to skoro po tamtej stronie odry dali rade to my tez damy :diabel:
moglbys przetlumaczyc jeszcze taki oto fragment?
Cytuj:
Ab etwa 4.94 wurden in B4 1Z Motoren mit Luftmassenmesser verbaut. Hier wird das Verbrauchssignal vom Steuergerät gliefert. Mit deiner Aussage, dass es verschiedene Arten von Signalen gibt liegst du wohl richtig. Das würde auch erklären, dass ein ähnlicher Wert gemessen, aber einmal der Verbrauch zu hoch und dann mal zu niedrig anzeigt wird. Übrigens hab 6l Durschnitt und 10l werden angezeigt.

oraz to: http://www.meckisforum.de/phpBB2/viewtopic.php?t=1352

co do mojej niuni to 1.9 tdi silnik 1Z rok produkcji: 1993 (modelowy 1994).
jutro (pierw musze spisac z naklejki) puszcze ci wszystko na priva.

ps. jesli chodzi o czujnik temperatury zewnetrznej to male sprostowanie:
-> czujnik 8D0 820 535
-> zlaczka 893 971 635
-> piny 000 979 133 (sztuk: 3)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 10:43:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Türinformation na FISie - gdzie podpiac to bede wiedzial ale skad wziac sygnal w B4? ze sterownika pompki centralnego zamka? czy jakis autonomiczny obwod podpiety pod styki w drzwiach?
ps. ciekawe rzeczy rezaja do licznikow z FISem:
http://www.zusatzinstrumente.de/produkt-d.html

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 472 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: