DeS napisał(a):
Mimo, że jest tam V6 to auto ma jedną turbinę... strasznie grzeje się "góra" motoru... średnio udana konstrukcja.. - tak słyszałem
Bardzo dobrze słyszałeś,ale to tyczy się pierwszych wypustów97,98,99
150PS w 180PS wprowadzili dodatkowe chłodzenie po połowie 99r już to wprowadzili do 150-tki
necro napisał(a):
MariuszD napisał(a):
zartujesz
, jak nie chcesz tej A6 to poczekaj jeszcze i napewno sie cos trafi
no niestety,szukam juz miesiac,obejzalem ok.14-15 szt.audi,
2 byly ciekawe,po glebszym obejrzeniu jeden mial spawana podluznice z przodu a drugi to wlasnie to a6 nad ktorym sie zastanawiam
chce audi ale nie mam co kupic,to wlasnie najwiekszy problem
Jak masz takie duże wymagania to może lepiej do salonu skoczyć
eomaciu napisał(a):
Rogal napisał(a):
Daj se spokuj z A6 C4 bo to stary kondon. Jest to dobre auto ale technologiczne rozwiązania z tamtej epoki. Jak Ci coś piardnie w takiej A4 to qpisz na giełdzie części od nowej sztuki bo wszystko prawie pasuje. Szukaj nowej A6, A4 lub passata B5, B6. Co do 240kkm dla tego silnika to żaden przebieg. Raczej looknij na inne elementy tego samochodu i ciesz się, że gość szafy nie cofnął...
oj Rogal, widać że u marka byłeś wczoraj
takiego starego kondona to ja bym chciał... ale nie a V6 TDI bo to cieżki
motor i jedna suszarka... wolałbym R5 140...
Ej panowie jedno i drugie jest zajebiste
tylko V6 jest bardziej awaryjna
no i napewno nie chodzi jak suszara bo V-ka pracuje pięknie
grono napisał(a):
coś mnie sie wydaje ze opowiadacie jakies farmazony
rzedowa 5 tdi to jest fabrycznie 115 końia a V6 tdi 140 końia.
Moze po przeróbkach moc wzrasta ,ale jak komuś doradzacie to przynajmniej mówcie gościowi fabryczne parametry a on sobie zrobi z tym co zechce.
Pozdrawiam !
Nie złe numery tu opowiadasz
Rogal napisał(a):
grono: co Ty pierd...isz za przeproszeniem:
AAT - R5 TDi 115km
AEL - R5 TDi 140km
AKN - V6 TDi 150km
AKE - V6 TDi 180km
Lektura sie kłania
Ja mam 150-kę i kod motoru jest AFB
Chetnie bym opisał wszystkie wady i zalety V6 150PS,ale duzo było by pisania.Przez 1.5 roku byłem posiadaczem A6 98r 150PS (AFB)
i miałem z nią strasznie duzo problemów,ale też wspominam szczęsliwe chwile
Teraz mam A4 99r z tym samym silnikiem i latam juz nią od marca i odpukać wszystko jest super,ale może to tez jest zaletą że już na A6 się przejechałem i wiem na co teraz zwarcać uwagę.A6 jak kupowałem to miała przejechane 107tys,a jak sprzedawałem 160tys koleś co ją odemnie kupił ma już 240tys przejechane,ale on mieszka w Rosji i tam jest gdzie nastukać duzo kilometrów
Z Ruskim widuje sie bardzo często lata trasę Moskwa-Zgorzelec(trasa wynosi 2500km) 3razy w miesiącu i jak go pytam za kazdym razem jak autko to mówi"choc się ze mną wódki napic bo to najlepsze auto jakie miałem w życiu"
Tak że nie ma regóły jak i komu auto się sprawuje dodam tylko że w A4 mam przebieg 108 tys i jak słysze jak chodzi A6 mojego kolegi ruskiego to wydaje mi się że jego chodzi ciszej i lepiej