.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 18:00:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe B2 2.1 KE]Jakie cisnienie w cylindrach????
PostNapisane: 19.kwi.2004 15:25:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Jakie powinno byc cisnienie na tlokach w 2,2 KE????

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 12.gru.2006 12:12:03 przez jmm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2004 17:03:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witaj jmm

12 (czegos tam hehe )

najwazniejsze jest to zeby byly wartosci rowne,

ustaw sobie zawory bo po takim czasie juz napewno by sie przydalo koszt 50 zl a praca silnika o nieboe lepsza

hmm ja mialem silniczek ze mial 10,5 11,7 11,5 10 i 11
i palil mi 4 L na 1kkm wiec o wiele za duzo po 10 kkm sprawdzilem to sprezanie no to byla masakra
wiec silniczek na zolom


pozdarawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2004 07:51:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Z tego co pamiętam to 12-14bar, a dopuszczalna różnica to około 20%. Sprawdzać na rozgrzanym silniku.
Niskie ciśnienie nie musi oznaczać końca silniczka. Najczęstszym powodem jest nieszczelność zaworów, a branie oliwy nastepuje poprzez nieszczelne uszczelniacze zaworowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2004 18:00:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2004 22:49:33
Posty: 69
Lokalizacja: Lubin
a ja zmierzylem wczoraj owe ciśnienie spręzania w 2.0 85kW i mialem tak: 11,5 ; 12,3 ; 13,3 ; 13,9 czy orientujecie sie moze czy jest w normie?? w koncu moze byc te 20% różnicy czy nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2004 18:30:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Norma dla KE to 10-14 bar.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2004 20:05:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
A jaki jest koszt sprawdzenia cisnienia?
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2004 21:05:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Jakie powinno byc cisnienie W ABK bo chyba sobie zrobie maly test.

Ma walniete 300 000 i moze jest juz cos nie tak.
Trzeba cos moze zaczac dzialac.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2004 22:26:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 21:16:49
Posty: 26
Lokalizacja: 3city
A jak robicie ten test??: silnik rozgrzany, wszystkie swiece wykrecone tak?? coś jeszcze?

No i jakie powinno być w 2.8 AAH??

Pozdro

_________________
A6 QUATTRO 2.8 V6
Pozdrawiam
Lucas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 09:57:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Możesz wykręcić tylko jedną, świece, wtykasz manometr ikręcisz rozrusznikiem, tak by wartość wskazała najwięcej, ale by nie uruchomić silnika. Może być na raty :))
W silnikach:
1.6 - 1.8 9-12 bar
1.9 - 2.8 10.5-14 bar


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 10:26:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2003 11:41:26
Posty: 396
Lokalizacja: Wrocław
Ja w swoim ABK sprawdzałem jakiś rok temu 3 pierwsze miały po 14,5 - tylko ostatni wyłamał sie z wynikiem 13.
Teraz w poniedziałek sprawdze jak sie ma ten z najgorszym wynikiem i jak reszta sie trzyma.
Jak są numerowane cylindry Pierwszy to od strony paska rozrządy czy od strony koła zamachowego ?

_________________
B4 2.0E Automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 10:30:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Warszawa
Dziwne w moim prawdopodobnie 1.8 ciśnienie na wszystkich jest 14bar'ów.

Najlepiej wykręcić wszystkie świece bo wtedy można spoko kręcić. I silnik robi takie fajen puf puf :D

_________________
Czy krewniak twojego samochodu to auto rajdowe :?: :D
ObrazekObrazek
Audi B2 Coupe 1.8
:!!: ACHTUNG Zachowaj 3m odstępu. Możliwość explozji gaziora :!!:
Audi 80 B2 1.6TD
Dwie Nioonie Naraz + Radio 94 ofkorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 14:33:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Potrzebowal bym danych z jakiegos katalogu(badz kompetentnego) o minimalnym cisnieniu, znamionowym i maksymalnym.

W jakim zakresie powinno byc u mnie cisnienie.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 15:54:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Nominalne podałem wyżej. Minimalne:
1.6 - 1.8 7 bar
1.9 - 2.8 8 bar
Nie wiem natomaista dlaczego czasem mierzone ciśnienie jest większe od nominalnego. Miałem tak w 1.6. Nominalne jest 9-12 bar a zmierzone było 12-13 bar.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 18:09:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2004 14:42:59
Posty: 106
Lokalizacja: Bydgoszcz
podczas mierzenia najlepiej miec wykrecone wszytkie swiece i dobry akumulator i rozrusznik bo jesli bedzie za slabo krecil to zle pokaze
i nie mozna zapomniec gaz do deski !! w czasie testu

_________________
Civic iVT 8200RPM
B2 quattro
----------
Waldi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2004 19:50:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
wowo napisał(a):
(...)Nie wiem natomaista dlaczego czasem mierzone ciśnienie jest większe od nominalnego. Miałem tak w 1.6. Nominalne jest 9-12 bar a zmierzone było 12-13 bar.

Bo przyrząd jest do dupy ! I ma tolerancje 2-3 bar :D

Przypominam, że nie jest to miarodajny sposób sprawdzenia silnika :!!:
Jedynie wtłoczenie sprężonego powietrza do cylindra (okr. ciśnienie) i pomiar czasu, w którym to ciśnienie odpowiednio spadnie jest wiarygodnym testem.
Pisałem już o tym więcej -> opcja szukaj.

_WALDI_ napisał(a):
i nie mozna zapomniec gaz do deski !! w czasie testu

A dlaczego ? :036:

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2004 23:30:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2004 14:42:59
Posty: 106
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja zmierzylem u siebie i silnik 2,2 KK "is dead"
1 - 9
2 - 9,5
3 - 9
4 - 10
5 - 8,5
olej to 1 litr tygodniowo :diabel:

a gaz do deski zeby lepiej zaciagal powietrze i nie bylo oporow poniewaz kazde opory to zly pomiar

_________________
Civic iVT 8200RPM
B2 quattro
----------
Waldi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: