.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 16:08:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: gaz w 2.2 KV ?
PostNapisane: 18.paź.2004 11:16:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 11:05:48
Posty: 7
Witam.
Jestem tu nowy,wiec moze na poczatku sie przedstawie.Jestem z wroclawia i mam od niedawna coupejke 2.2 KV z 87r.Jestem z niej bardzo zadowolony,ale chcialbym zasiegnac waszej opini o gazie w tym silniku,bo ponoc nie bardzo go lubi i czasami daje o tym głosno znac.Druga sprawa to nie mam ssania i rano po odpaleniu ma bardzo male obroty :( gdzie szukac przyczyny?Piszcie jesli mielisciepodobne usterki.Poza tym wszystko chodzi jak w szwajcarskim zegarku( na razie)


Ostatnio edytowano 18.paź.2004 17:24:47 przez Pablo2, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 11:30:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
kazdy gaz z powodzeniem wpakujesz do kazdego silnika benzynowego. 2.2 KV spoko bedzie pracowal na instalacji z mieszalnikiem. Straci troche mocy i momentu, za to Twoj portfel zacznie sie cieszyc :)
Problem polega jedynie na tym, ze bedziesz musial zwracac baczniejsza uwage na stan calego ukladu zaplonowego i dolotowego. Jezeli bedziesz o to dbal, wszystko bedzie jezdzilo latami....... ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2004 23:17:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Nie powiedziałes mu wuja, że jak j***nie jakas lewa iskra, to wyskoczy gumowy kolektor :-) jajca z tym miałem ;-)

Pablo: co roku świece, co 2 lata przewody i kopułka, i nie musisz sie niczym martwić. Ja mam pod maska reduktor i mieszalnik, i jeżdże.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 00:56:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Świece to zalezy kto ile śmiga kilosów.
Kabelki mam jeszcze orginalne i nie ma najmniejszego przebicia :) .
Ale tak jak napisał SCOB ważne sa te rzeczy i śmigasz bez problemów.
Ja mam u siebie dwa lata i nic sie nie stało.

2.2kv 90b3

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 10:41:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2004 14:10:37
Posty: 55
Lokalizacja: Płock
Panowie - a nie lepiej zainstalować za przeproszeniem wtrysk gazu?
Jeżeli silnik zasilany jest KE Jetronicem - to wtrysk ciągły, przy sterowaniu elektronicznym - sekwencja.
Co prawda montaż tego jest dwa razy droższy, niż instalacji z mieszalnikiem, ale:
- samochód nie traci na mocy (a jeżeli traci, to ja tego nie zauważyłem w codziennej jeździe),
- pali mniej gazu, niż instalki I i II generacji (mieszalnikowe), praktycznie spalanie jest na poziomie spalania benzyny (jeżeli więcej, to bardzo niewiele),
- nie trzeba się martwić o świece, kable itd (wymiana, jak w przypadku benzyny),
- no i nie martwisz się o jakiekolwiek wybuchy gazu.
Może drożej (dokładnie dwa razy tyle, co instalacja z mieszalnikiem) kosztuje montaż - ale eksploatacja jest jednak sporo tańsza (mniejsze spalanie, nie trzeba tak często wymieniać świec, kopułki i kabli), co w ostateczności bardziej się opłaca.
Pozdrawiam.

_________________
pablicito


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 15:35:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2004 11:05:48
Posty: 7
Dzieki koledzy za podpowiedzi w temacie.Zanim zgazyfikuje moje auto postanowilem ze zrobie głowice bo przebieg podchodzi pod 280tys i warto ją sprawdzic.Wiem ze napewno uszczelniacze na zaworach sa kiepskie bo olejek pcha sie pod filterek,ale sprezanko jest miedzy 12-13 bo mierzylem.Nie mialem jescze czasu poszukac mojego ssania.Po prostu go niema :( Autko zapala rano i ma ok 600obr.nie zalewa sie ,nie gaśnie ale troche szarpie.Wiecie gdzie go szukać? Jesli chodzi o sekwencje to raczej slabo to widze bo 2,2KV ma k-jetronic,a nie KE-jetronic ktore pojawilo sie w 2.3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 20:24:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Nie ma ssania, jest wtryskiwacz rozruchowy ;), i regulatr termiczny umieszczony na bloku ktory odpowiada za dawke paliwa na zimnym silnkku

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 13:27:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2004 14:10:37
Posty: 55
Lokalizacja: Płock
Przy k-jetronicu też możesz zainstalować ciągły (a nie sekwencyjny) wtrysk gazu

_________________
pablicito


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: