.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 11:10:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Obroty Audi 80 B4
PostNapisane: 18.paź.2004 21:52:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2004 16:05:01
Posty: 14
Lokalizacja: Szczytno
Witam!!
Mam do was pytanko ile powinny wynosic wolne obroty Audi 80 B4 na gazie (tak mniej wiecej?) Audi na wielopunktowym wtrysku.
Z góry dzięki

_________________
AUDI 80 B4 + gaz 92r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 22:28:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
U mnie na gazie i na benzynie jest ok900 (gorący silnik). :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 08:57:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2004 16:05:01
Posty: 14
Lokalizacja: Szczytno
U mnie jest w granicach 1000-1100 ;/ nie za dużo ????? na benzynie jest około 900.

_________________
AUDI 80 B4 + gaz 92r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 10:28:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Powinno być ok. 850 na gorącym silniku.
Na zimnym jest zawsze więcej - tak ok. 1100-1150.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 11:33:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
U mnie tak z 650. :)

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 11:40:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
jajek2 napisał(a):
U mnie tak z 650. :)


Nie za mało troszkę ?

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 11:40:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
U mnie około 850-900, na zimnym silniku około 1000-1100

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 11:42:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
MarioBeer napisał(a):
jajek2 napisał(a):
U mnie tak z 650. :)


Nie za mało troszkę ?


Nie, V6 tak mają (nawet 620).

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 11:43:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
A czy jest możliwość regulacji obrotów biegu jałowego ale na zimnym silniku? wtedy, kiedy pracuje "wtryskiwacz początkowy", czy jak on się tam zowie. Bo coś mi się wydaje że mam trochę za wysokie. Na rozgrzanym motorze jest ok, ale na zimnym coś mi furacz za wysoko się kręci i mnie to drażni.
PZDR.
EDIT: zapomniałem dodać, że u mnie wolne na rozgrzanym na benie 800, na lpg 1000.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 13:15:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
no właśnie mam to samo co Ćwiru i to samo pytanie czy można wyregulować obroty na zimnym silniku,jak tak to gdzie jest ta śrubka do regulacji.

_________________
A6,C5 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 15:19:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
jajek2 napisał(a):
MarioBeer napisał(a):
jajek2 napisał(a):
U mnie tak z 650. :)


Nie za mało troszkę ?


Nie, V6 tak mają (nawet 620).


Też mi się wydaje że za mało, jakiś posiadacz V6 może się jeszcze wypowie bo nie wiem czy mam się już zacząć martwić o te moje 800-900 obrotów na rozgrzanym silniku ....

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 15:36:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
u mnie na rozgrzanym silniku około 800-850
(2.8 AAH)

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 18:25:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2004 07:39:52
Posty: 127
Lokalizacja: Grudziądz
W lato miałem 850 a teraz 900 czemu???

_________________
AUDI 80 B4 2.3 E NG 1993r - sprzedane
VW GOLF VARIAT III 1.9 diesel (1Y)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2004 21:48:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2003 23:13:14
Posty: 66
Lokalizacja: Gdynia
U mnie na rozgrzanym w/g wskazań obrotomierza - 650 RPM i raczej zawsze tak było ...

_________________
Obecnie BMW ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2004 00:28:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.lip.2004 23:37:27
Posty: 367
Lokalizacja: Śląsk
Około 750-800, na zimnym silniku około 1000-1100. Gaz i benzyna tak samo.
Ponizej 500 dusi sie i juz nie wstaje.

_________________
80 '93 B4 Quattro avant 2,6 V6 ABC
LPG Tartarini EtaGas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2004 11:31:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2004 10:19:55
Posty: 283
Lokalizacja: Zamosc
jak wyzej na cieplym silniku ok. 850 na zimnym po uruchomieniu ok 1100 ale momentalnie spada ponizej 1000 na minute

_________________
80 B4 1992 /
A4 /
Toledo /
... /

Jeśli masz samochód to musi mieć cztery kółka!
no i cos na zapasie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2004 12:18:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.lip.2004 23:37:27
Posty: 367
Lokalizacja: Śląsk
Obrotomierz to jest wskaznik a nie miernik. Jest obarczony bledem pomiaru powyzej 2,5%. (Predkosciomerz tez, dlatego mandaty na radar daja jak przekroczysz o 20km/h. Radar tez sie myli a wszystkie te bledy sie sumuja.
).
Wezcie jeszcze pod uwage blad odczytu zwany "paralaksa". Zeby go uniknac trzeba patrzec na wskazowke na wprost, nie pod katem (powazne mierniki maja pod wskazowka lusterko, trzeba wtedy tak patrzec na wskazowke, zeby pokryla swoje odbicie, wtedy jest ok). Blad pojawia sie szczegolnie w poczotkowej czesci skali, przy malym wychyleniu wskazowki.Co innego cyfrowe. Tam jest blad odczytu zwany "digitalizacja". Taki miernik myli sie o +/-1 na ostatnim miejscu. Tzn. ze 850 to moze byc 849 albo 851 i to jest ok.

Rozbieznosci wiec pomiedzy 650-850 na roznych obrotomierzach moga byc tym spowodowane. Moze trzeba inaczej, wskazania obrotomierza i sluch. W koncu nie tak trudno uslyszec, ze obroty sa za wysokie czy za niskie.

_________________
80 '93 B4 Quattro avant 2,6 V6 ABC
LPG Tartarini EtaGas


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: