.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 03:54:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak sprawdzić niebieski czujnik temp.
PostNapisane: 22.paź.2004 16:21:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Jak sprawdzić niebieski (dwustykowy) czujnik temperatury ktory znajduje sie w kócu. Bo chyba on jest odpowiedzalny za dawkowanie paliwa.



Mam silnik ABK 2,0 Audi a6

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 16:38:02 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
o ile mi wiadomo to sa to 2 styki i mozna jemoerzyc kazdy z masa a nie miedzy soba omomierzem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 16:44:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
hans napisał(a):
o ile mi wiadomo to sa to 2 styki i mozna jemoerzyc kazdy z masa a nie miedzy soba omomierzem


Oki a wiesz moze jakie miniej wicej powinny byc wskazania.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 16:53:48 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nie , ale jezeli nie dziala to powinna byc przerwa albo zwarcie ...a jezeli sprawny to wartosc powinna zmieniac sie wraz ze wzrostem temperatury .... chociaz nie wiem czy przypadkiem dla potrzeb komputera nie dziala to jako przelacznik i przy pewniej temperaturze porpstu zminia stan zrozwartego na zwary lub odwrotnie .... najlpeij sprawdizc rozgrzewanjac czujnik i patrzac na wskazania omomierza ... jezeli nic sie nie bedzie zmienialoto napewno jest uszkodzony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2004 21:29:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Wydaje mi się hans, że to płynnie zmienia wartość rezystancji, to chyba nie jest 1 lub 0. Ale głowy nie dam

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2004 00:58:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2004 00:06:16
Posty: 83
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
http://www.audiklub.pl/phpBB2/viewtopic ... ght=#69521

_________________
OOOO B3 2.0 [3A]
prawie pszczółka (:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: