.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.mar.2025 17:44:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kłopotliwe hamulce
PostNapisane: 26.paź.2004 23:37:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2004 22:41:05
Posty: 6
Lokalizacja: sląskie Zebrzydowice
Witam!Posiadam audi 5000 2.2t interc. automat z 87roku,Problem polega na tym,ze jak zagrzeje się cały silnik(łącznie z osprzętem)do temp.włączenia się wentylatora,to po wcisnięci hamulca i puszczeni go,koła dalej hamują(nie duzo ale cięzko jechac).Na pedale pojawi sie luz ok.3cm a potem pedał jest twardy.Ukł.ham.jest wspomagany hydraulicznie(płyn czerwony).Wymieniłem płyn hamulcowy,sprawdziłem zaciski(sa OK) a hamulec dalej nawalają.Jak troche ostygnie to popuszczają,ale jak się znów zagrzeje to to samo.Co to moze byc?Dzięki Jaro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2004 23:42:16 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wez idz sie przywitaj najpierw do Newbe , a co do tematu do zacznij od opisania w jaki sposob stwierdziles za hamulce( zaciski) sa OK ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Sorki za tego newba
PostNapisane: 27.paź.2004 00:21:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2004 22:41:05
Posty: 6
Lokalizacja: sląskie Zebrzydowice
Rozbierałem te tłoczki i niema zadnych sladów korozji i chodzą jak masełko.Jak jest zimny silnik to tak się niedzieje,wystarczy postac w korku i zaczyna sie(w korku hamulce się niegrzeją).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 00:25:35 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wymien / zregeneruj silownik wspomagania hamulcow , prawdopodobnie zaworki puszczaja cisnienie na tloczysko a to z kolei naciska na sworzen pompy hamulcowej ... mozesz to latwo sprawdzic , sciagajac pasek z pompy wspomagania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 00:31:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10352
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Tam są zaciski pływające nie wystarczy obruszać tłoczka ele też prowadzenie zacisku pod osłonami gumowymi . Z autopsji przeważnie tył tam się zapieka i przy wymianie klocków trzeba posmarować specjalnym smatem ATE.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: