dario9z napisał(a):
O.K.
Ale jeśli chodzi o tłoki to....
olej powinien przedewszystkim powinien przywierać do gładzi cylindra
a ja myślałem, że do panewek...
Cytuj:
-> tłok powinien mieć kontakt z gładzią cylindra jak najmniejszy (wieksze opory, niepotrzebne straty), dlatego w nowych konstrukcjach płaszcz tłoka jest szczątkowy tzn. prawie go niema
jaki płaszcz przepraszam? Płaszcz tłoka? Pozatym kłóci sie to z tym , co napisałeś w pierwszym punkcie.
Cytuj:
w nowych konstrukcjach blok silnika, głowica są aluminiowe więc przyznaje Ci rację.
O i tu się mylisz, w Ładzie z 83 roku głowica była aluminiowa, tłoki pewnie też.
To o czym próbujesz mówić, niestety, nie trzyma się kupy.
Magnetyzery NIE DZIAŁAJĄ tak, jakbyśmy sobie tego życzyli.
Proponuję na tym zakończyć.