.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.sty.2025 11:07:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 13:08:46 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
mialem na mysli tloki ale widze ze nie starasz sie podejsc do tematu obiektywnie i nadal tkwisz w postanowieniu ze stawiajac swoje zdanie na przekur innym , niekoniecznie majac racje , bede oryginalny ;) ...bo takie wrazenie odnioslem po tym co napisales a teraz jeszcze potwierdzasz , zmieniajac tematyke postu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 13:35:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
O.K.
Proponuje więc zakończyc dyskusje, bo to nie ma sensu i tak jak napisałeś odeszliśmy od prawdziwego tematu postu.

Ale jeśli chodzi o tłoki to....
->olej powinien przedewszystkim powinien przywierać do gładzi cylindra
-> tłok powinien mieć kontakt z gładzią cylindra jak najmniejszy (wieksze opory, niepotrzebne straty), dlatego w nowych konstrukcjach płaszcz tłoka jest szczątkowy tzn. prawie go niema
-> w nowych konstrukcjach blok silnika, głowica są aluminiowe więc przyznaje Ci rację.

Wniosek jest taki:
Jeśli jeździsz Audi to NIE MA SENSU. :diabel:

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 13:56:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
dario9z napisał(a):
O.K.

Ale jeśli chodzi o tłoki to....
->olej powinien przedewszystkim powinien przywierać do gładzi cylindra


a ja myślałem, że do panewek...

Cytuj:
-> tłok powinien mieć kontakt z gładzią cylindra jak najmniejszy (wieksze opory, niepotrzebne straty), dlatego w nowych konstrukcjach płaszcz tłoka jest szczątkowy tzn. prawie go niema


jaki płaszcz przepraszam? Płaszcz tłoka? Pozatym kłóci sie to z tym , co napisałeś w pierwszym punkcie.

Cytuj:
-> w nowych konstrukcjach blok silnika, głowica są aluminiowe więc przyznaje Ci rację.

O i tu się mylisz, w Ładzie z 83 roku głowica była aluminiowa, tłoki pewnie też.

To o czym próbujesz mówić, niestety, nie trzyma się kupy.
Magnetyzery NIE DZIAŁAJĄ tak, jakbyśmy sobie tego życzyli.

Proponuję na tym zakończyć.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 14:18:02 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
dario9z napisał(a):
-> tłok powinien mieć kontakt z gładzią cylindra jak najmniejszy (wieksze opory, niepotrzebne straty), dlatego w nowych konstrukcjach płaszcz tłoka jest szczątkowy tzn. prawie go niema

Jak Ci się tłok spotka z gładzią cylindra to pewnie auto już dawno nie będzie jeździć. Wiesz do czego służą pierścienie w cylindrach? Jaki kontakt tłoka z cylindrem masz na myśli? Co to jest płaszcz tłoka i jakie to ma znaczenie na "tarcie o cylinder"?

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Ostatnio edytowano 27.paź.2004 14:19:30 przez Maridk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 14:19:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
Leo, ja nie będę taki jak hans i nie będę wytykał Ci, że się na czymś nie znasz. Skoro tak uważasz, to to jest twoje zdanie.
Chciałbym tylko sprostować:
-> olej do panewek owszem i też do wielu innych miejsc silnika po to, aby częściowo wyeliminować opory tarcia, co wiąże się także z chłodzeniem
-> płaszcz? przepraszam, że mówię niezrozumiałym jezykiem, ale tłok składa sie z kilku elementów w tym z płaszcza
-> co do rzeczy ma aluminiowa głowica?, żeliwne tłoki to były chyba w pierwszych traktorach.

Pozatym napisałem w poprzednim poście "Jeśli jeździsz Audi to NIE MA SENSU" więc moje zdanie chyba juz znasz.

ps. jeśli ktoś chciałby coś więcej się dowiedzieć na temat magnetyzera, od kogoś kto go używał to proszę na priv.

Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 14:25:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
Tu masz rację, napisałem troche inaczej niż myślałem.
Przepraszam :P

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2004 14:27:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ile mozna bić pianę... :zly:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: