.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 11:46:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 17:05:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> jeszcze nie probowalem ale mam napisane na kartce i niedlugo sprobuje :)


Ostatnio edytowano 13.paź.2004 10:56:54 przez UFOtm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2004 20:46:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
A czy znikający zegarek w obrotomierzu to kwestia zimnych lutów czy poważniejszego uszkodzenia? I jeszcze nie wyświetla mi dwóch belek w jednej cyfrze, da się to zrobic bez wymiany zegarka?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 22:04:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> dzisiaj probowalem kolejnych 3 kombinacji z kabelkami i niestety manetka nadal nie dziala, cholera juz nie mam nerwow do tego... podlaczylem sygnal z ECU do pinu 10 i jakies cuda mi pokazuje na liczniku - moze potrzeba czasu do adaptacji, ale raczej watpie.

-> prosba do wszystkich majacych kompa i manetke czy mozecie zmierzyc jakie opory sa na kabelkach idacych do manetki odpowiedzialnych za sterowanie gora, dol, reset ??!!??!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2004 22:10:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
UFOtm napisał(a):
->
-> prosba do wszystkich majacych kompa i manetke czy mozecie zmierzyc jakie opory sa na kabelkach idacych do manetki odpowiedzialnych za sterowanie gora, dol, reset ??!!??!!


Opory??? AFAIK tam są styki NO, czyli normalnie rozwarte i jedynie zwarcie sie pojawia w chwili naciskania danego przycisku... co więcej, mają one wspólny sygnał wejściowy i trzema przewodami sygnał wraca do kompa... Według mnie miernik pokazałby pełne zwarcie - niestety nie będę rozbierał w tym tygodniu niuni więc nie sprawdzę organoleptycznie, ale tak to powinno działać... Jak Ci się nie spieszy to może pod koniec przyszłego to sprawdzę (bo trzeba wyjąć zegary by to pomierzyć... Tak mam w C4 i u Ciebie jest pewnie tak samo...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 01:00:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
UFOtm napisał(a):
-> dzisiaj probowalem kolejnych 3 kombinacji z kabelkami i niestety manetka nadal nie dziala, cholera juz nie mam nerwow do tego... podlaczylem sygnal z ECU do pinu 10 i jakies cuda mi pokazuje na liczniku - moze potrzeba czasu do adaptacji, ale raczej watpie.

-> prosba do wszystkich majacych kompa i manetke czy mozecie zmierzyc jakie opory sa na kabelkach idacych do manetki odpowiedzialnych za sterowanie gora, dol, reset ??!!??!!

a zakodowales BC jak sie nalezy?
http://www.meckisforum.de/phpBB2/viewtopic.php?t=71653

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2004 08:45:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
rodzynek napisał(a):
A czy znikający zegarek w obrotomierzu to kwestia zimnych lutów czy poważniejszego uszkodzenia? I jeszcze nie wyświetla mi dwóch belek w jednej cyfrze, da się to zrobic bez wymiany zegarka?


Mam podobny problem. Wyjalem kiedys zegary, potem sam zegarek. podlaczylem w domu pod zasilacz... gdy dociskalem lekko reka wyswietlacz to swiecil ok. Okazuje sie ze gumki przewodzace (takie jak w kalkulatorach) sa juz zuzyte.

Rozwiazaniem tego problemu wydaje sie byc znalezienie podobnych gumeczek i przyciecie ich na wymiar. ew, na szrocie znalesc sprawny sam moduł zegarka, jest niewielki.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2004 11:12:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> No coz zapisze jakich ustawien probowalem moze wy cos poradzicie lub zauwazycie blad...

-> Kolejnosc ulozenia pinow: 6 5 7 4 8 3 9 2 10 1 w podpietym kabelku

-> zapis w kolejnosci manetka / licznik >>> 1/8 , 3/9, 4/2, 2/6
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> lub >>> 1/6, 2/3, 3/2, 4/4
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> lub >>> 2/9, 3/6, 4/2
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> lub >>> 1/3, 2/1, 3/4, 4/2

-> dodam ze zwierajac do masy kabeliki w kompie nastepuja reakcje na wyswietlaczu:
- dla przelaczania w gore pin 2 z licznika,
- dla przelaczania w dol pin 4 z licznika,
Niestety Resetu i masy nie udalo mi sie zlokalizowac, chociaz mam jeden kabelek ktory po zwarciu do masy powoduje znikniecie wszystkich funkcji z wyswietlacza, ale nie zeruje wynikow (pin 1z licznika) :galy: ??

-> Nie wiem czy to wazne ale na kostce od manetki mam wytloczone takie numerki I3I I7I I5I I1I I2I I__I I1I

-> Jeszcze jedna kwestia, w mojej manetce
- pin 1 to kolor czarny
- pin 2 to kolor zolty
- pin 3 to kolor szary
- pin 4 to kolor niebieski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2004 14:38:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> Kolejne podlaczenie nie odnioslo skutku :( tym razem bylo to podlaczenie opcjonalne z nemieckiej stronki

gora >>> pin9 zamiast 2 i pin8 zamiast 6
reset >> pin6 zamiast 3 i pin8 zamiast 6
dol >>> pin2 zamiast 4 i pin8 zamiast 6

ale dlaczego nic w tym podlaczeniu nie ma napisane o MASIE :( ???????????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 11:22:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> przedstawiam wersje podana przez ZURU na temat podlaczenia kompa w ABT, licznika+manetka -- wiec tak:

-> manetka (3) do pinu w zegarach (2)

-> manetka (2) do pinu w zegarach (3)

-> manetka (4) do pinu w zegarach (4)

-> manetka pin (3) u mnie mial kolor szary

-> manetka pin (2) u mnie mial kolor zolty

-> manetka pin (4) u mnie mial kolor niebieski

-> do pinu 10 w zegarach idzie sygnal z kompa ECU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 11:28:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
a u ciebie zadzialalo?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 12:25:16 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Ufo , chyba Cie zmartiw :) ... podlaczylem ostatnio u siebie zegarki od A6 i nie wnikajac w szczegoly troche przedobrzylem w nich i teraz tez mi nie dziala przelaczenie funkcji w BC .... ale spalanie chwilowe pokazuje .... droga dedukcji doszedlem ze wina za to mozna obarczyc zle napiecie lub brak na zasilaniu czesci lub calego procesora BC ... ja u siebie wymienialem diody zenera ktore byly spalone i mialy przerwe a po ich wymianie przestal dzialac buzser i teraz wynika ze przelaczenie funkji BC ... ale wiem ktore to i w miare mozliwosci dojde do tego co tam powinno byc a co zle zrobilem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 22:45:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
hans napisał(a):
Ufo , chyba Cie zmartiw :) ... podlaczylem ostatnio u siebie zegarki od A6 i nie wnikajac w szczegoly troche przedobrzylem w nich i teraz tez mi nie dziala przelaczenie funkcji w BC .... ale spalanie chwilowe pokazuje .... droga dedukcji doszedlem ze wina za to mozna obarczyc zle napiecie lub brak na zasilaniu czesci lub calego procesora BC ... ja u siebie wymienialem diody zenera ktore byly spalone i mialy przerwe a po ich wymianie przestal dzialac buzser i teraz wynika ze przelaczenie funkji BC ... ale wiem ktore to i w miare mozliwosci dojde do tego co tam powinno byc a co zle zrobilem



-> Hans to istotne czy nie dziala ci przelaczanie funkcji w ogole czy nie dziala tylko poprzez manetke ??? Pytam bo tak jak mowilem ja nie mam tylko przelaczania przez manetke a jak zwieram odpowiednie kabelki do masy to sie zmieniaja te funkcje...natomiast problem mam z przerywajacym wysietlaczem kompa :(. Jutrpo przetestuje to podlaczenie od zuru i biore sie pozniej za zegary, czyli chyba oddam do jakiegos elektronika zeby mi sprawdzil i ewentualnie wymienil to co ja spalilem :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 22:51:54 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jezu ... to w czym ty widzisz problem ??? poprzekladaj piny w kostce tak zeby dzialalo i po problemie a ja juz widze ze Ty chyba ze 2 miesiace z tym walczysz :): 5 minut roboty i po zawodach :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2004 12:13:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> no i lipa w dalszym ciagu, podlaczenie ZURU nie odnosi skutku wiec wyciagam modul BC i lece do jakiegos elektronika zeby go obadal :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2004 16:25:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> OBWIESZCZAM WSZEM I WOBEC - KONIEC bo DZIALA

-> Elektronik naprawil spalone sciezki w BC, podlaczylem sposobem Zuru i wszystko dziala jak nalezy - podziekowania dla wszystkich, ktorzy starali sie pomoc i wspierali w sytuacjach zwatpienia :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2004 17:35:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2004 23:58:35
Posty: 226
Lokalizacja: Wrocław
hej a jaki były kosz podłaczenia do A3 2001 TDI FIS-u bo ja mam tylko podstawowy wyswietlacz ?? czy wszystkie wiązki kabli i czujniki są standartowo zamontowane i wystarczy wpiąc tylko komputerek FIS czy trzeba budowac calą instalację i montowac czujniki ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2004 22:26:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Bisua napisał(a):
hej a jaki były kosz podłaczenia do A3 2001 TDI FIS-u bo ja mam tylko podstawowy wyswietlacz ?? czy wszystkie wiązki kabli i czujniki są standartowo zamontowane i wystarczy wpiąc tylko komputerek FIS czy trzeba budowac calą instalację i montowac czujniki ??

trzeba zrezac kilka czujnikow i kabelkow

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2004 22:52:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2004 23:58:35
Posty: 226
Lokalizacja: Wrocław
a czy ktos cos takiego robił i moze podac kwotę ile go to wyniosło czyli czujniki przeróbki kabli no i sam komputerek z FIS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2004 22:57:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Bisua napisał(a):
a czy ktos cos takiego robił i moze podac kwotę ile go to wyniosło czyli czujniki przeróbki kabli no i sam komputerek z FIS

nikt tego jeszcze tutaj nie robil

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2004 13:33:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2004 23:58:35
Posty: 226
Lokalizacja: Wrocław
Bilu napisał(a):
Bisua napisał(a):
a czy ktos cos takiego robił i moze podac kwotę ile go to wyniosło czyli czujniki przeróbki kabli no i sam komputerek z FIS

nikt tego jeszcze tutaj nie robil
no to chyba bede pierwszy ale gdzie to mozna dobrze zrobić we Wrocku
Bilu a ten komputerek co masz w podpisie to pasuje do A3 ??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: