.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.gru.2024 03:24:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 472 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2004 20:49:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
Panowie prosba do kogos kto ma else.

Jakby ktos mogl wyszukac rozpiske pinow licznika do a4 z 1995 roku bylbym wdzieczny.
Licznik ma numer 8D0 919 033 C lub 8D0 190 A (ten numer jest na tarczy tacho). Bardzo prosze o pomoc bo juz stoje z tym tematem kilkanascie dni i na nic sie zdaje wertowanie netu. :/ :/ :/

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2004 01:55:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
lukanio napisał(a):
Panowie prosba do kogos kto ma else.

Jakby ktos mogl wyszukac rozpiske pinow licznika do a4 z 1995 roku bylbym wdzieczny.
Licznik ma numer 8D0 919 033 C lub 8D0 190 A (ten numer jest na tarczy tacho). Bardzo prosze o pomoc bo juz stoje z tym tematem kilkanascie dni i na nic sie zdaje wertowanie netu. :/ :/ :/

cos slabo w tym necie szukasz
ps. w tym watku kilka razy przewijaly sie rozpiski ktorych poszukujesz :P

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2004 11:27:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Bilu jesteś wielki, też tak chcę :506:

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2004 12:18:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
ja tez bardzo chcialem i prosze - jestem rezaczowym praktykiem i to wszystko :):
ps. to nie moja zasluga - wielki jest MariuszD - ja mu tylko asystowalem ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2004 17:51:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 17:10:32
Posty: 153
Lokalizacja: radom
Bilu! Sledze ten watek od momentu powstania gdyz zamierzalem zrobic taka przerobke jakis czas temu gdy w moje rece wpadl licznik z fisem, ale nic w necie wtedy nie wyszperalem i sobie odpuscilem. Jak sie cos ruszylo na tym forum to sie ucieszylem ze cos sie da zrobic. Ale do rzeczy: mam teraz w posiadaniu licznik od pierwszych modelia4 i tam niestety byly zlacza 26cio pinowe. I jesli chcesz sam przejrzyj wszystkie posty i napisz gdzie jest takowy schemat. Nie naleze do ludzi ktorzy mowia "podaj mi na tacy a ja sobie zrobie". Wiem ze twoja robota wymagala wiele godzin siedzenia i doceniam to ale mysle ze gdyby nie kolega wiking1, ktory podzielil sie swoimi informacjami, mogloby ci zejsc troche dluzej. Moja prosba o rozpiske pinow z elsy nie byla spowodowana lenistwem tylko poprostu tym ze nie posiadam tego programu. pozdrawiam.

_________________
.........B4_2.0_ABK

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2004 02:02:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Dzisiaj sie bawilem zegarami z 1999 roku i powiem tak:
- to co zrobil wiking moze dziala ale nie tak jak trzeba, jest wiele rzeczy ktore trzeba zmienic - troche sie dziwie ze to co podal to wersja produkcyjna.
- po pierwsze te zegary sa calkiem inne niz te co zrobilem Bilowi, ale niby takie same co mial wiking. Ale wszystko podlaczalem po swojemu, testowalem na sucho zanim podlaczylem w samochodzie (i te i Bila zegary).
Podsumuje teraz oba zegary.
W zegarach starszych nie ma regulacji podiwetlenia. Po wlaczeniu zaplonu podswietlanie wlacza sie od razu ale delikatnie. Znalazlem pin (zreszta nie opisany) jako jasnosc podswietlania dzieki ktoremu mozna zmieniac jasnosc. Ale ten pin poprzez potencjometr podlaczylem do masy (inacze nie bedzie dzialac jak trzeba). U nas wlaczenie switel (czyli wlaczenie podsiwetlania to +12V). Wiec podlaczylem sobie potencjometr wybralem sobie najciekawsza jasnosc podsiwetlania. Nastepnie zamiast potencjometru wsadzilem rezystor o rezystancji tego ustwionego potencjometru. Podlaczylem pod to tranzystor w ukladzie takim jak w zasilaczach:
- kolektor do zegarow,
- emiter do rezystora, a ten do masy,
- baza przez rezystor 56k do wlaczenia siwatel.
Najciekawszy jest ten efekt: Wlaczenie zaplonu podswietla delikatnie zegary. Po wlaczenieu swiatel podswietlanie jest jasniejsze i bardzo ladne (dzieki temu ukladowi), nie wiem jak to zrobil wiking, ale u niego podswietlanie na ostro nie ma prawa dzialac. To jest tak naprawde jedyna rzecz jaka jest lepsza w stosunku do zegarow nowszych. Reszta to kicha.
Nowe zegary swieca na bialo z czerwonymi wskazowkami - efekt niesamowity. Stare zegary swieca tylko na czerowno.
Zegary nowsze maja cyfrowy zegar i date. Stare zegary maja analogowy chamski zegarek...buuuuuu...kicha na maxa.
Zegary nowsze maja wiecej funkcji na checku i kompie.
W starych zegarach po otwarciu drzwi (wiking tego nie podlaczyl) jest tylko dzwiek ciagly gdy sa wlaczone siwtla. Nie ma rysunku samochodu z otwartymi drzwiami. Natomiast w nowych zegarach sa czujniki pod kazde drzwi, i na zegarach pokazuje sie rysunek samochodu z o twartymi drzwiami - dokladnie narysowane drzwi ktore sa otwarte.
W nowych zegarach jest mozliwosc generowania sygnalu gongu z zewnatrz, z reszta bardzo przyjemnego dla ucha - w starych takiej mozliwosci nie ma, a szkoda.
Dzieki dobremu podlaczeniu podswietlania w nowych zegarach dziala wyjscie napiecia regulacyjnego dzieki czemu zmieniajac regulacje podswietlenia zegarow zmieniamy podswietlenie wszystkich instrumentow w samochodzie - tak jak ma to miejsce w B3/B4. W starych zegarach mozna zapomniec o takim wypasie.
W nowych zegarach wskazniki chodza dokladnie od pozycji zero do maxa, czyli 0-360km/h, nie wychylaja sie dalej, ani nizej. W starych predkosciomerz wskazowke ma ponizej zera, a kreci sie powyzej 360. Tak ma byc, bo po tescie na VAG'u na polowe wartosci wskazuje dobrze (czyli 3000 obr i 100km/h) - moim zdaniem to kicha, bo jak stojac predkosciomierz pokazuje ponizej 0.
Jest problem ze wskaznikiem paliwa. W B3/B4 a w A4 sa inne plywaki i maja inne rezystancje, a co ciekawsze maja inna charakterystyke, wiec zastosowanie peerki nic nie daje. Kalibracja na VAGU'u jest ale w bardzo mamym zakresie. Zakres jest za maly aby mogl nam pomoc w tym wypadku. Wykorzystamy go do dokladnego dostrojenia juz na koncu. Dzisiaj wyjezdzilem paliwo do zera, sprawdzilem rezystancje, potem zatankowalem polowe zbiornika benzyna (o kurde ale sie zdziwilem placac [dla tych co nie wiedza mam gaz]) i tez sprawdzilem rezystancje. Mam juz jakis pomysl na rozwiazanie sprawy - co ciekawe wiking nic o tym nie wspomnial.
A dodam jeszcze do tego to, ze zegary starsze i nowsze inaczej pokazuja ta sama ilosc paliwa, wiec uklady trzeba bedzie robic dwa rozne, i skalibrowac je na dany typ zegarow. Ale wykorzystam Bila - to on bedzie musial zatankowac do polowy a potem na maxa :D, i przy okazji bede robic dwa uklady.

REASUMUJAC. Dobrze ze te stare zegary byly produkowane tylko rok, bo od polowy 1999 do polowy 2000. TOTALNA KICHA. Audi powinno sie wtydzic tego gowna!!!

Mimo wszystko podlaczenie to nie jest takie proste, i bez swojego warsztaciku czy kanciapy bylo by ciezko, a chyba nikt nie bedzie probowal na zywca w samochodzie swoich pomyslow.

Podlaczenie nowych zegarow jest prostsze niz starszych - mowie o dobrym porzadnym podlaczeniu, a nie na zasadzie aby cos dzialalo.
O ile rezanie zegarow Bila (czyli tych nowszych) szlo mozna powiedziec jak po masle - tu podziekowania dla Luxora ktory naprowadzil nas na trop mozliwosci brania sygnalu do obrotomierza z innego zrodla - ale i tak zrobilem specjany uklad do symulowania obrotow silnika i predkosciomierza. Dzieki temu zmiena wartosci na VAG'u byla widoczna od razu na stole, bez potrzeby kombinowania w samochodzie.
Stare zegary doprowadzaly mnie powoli do pasji. Moze dlatego ze maja mniej funkcji a ja za wszelka cene kombinowalem aby jak najwiecej pokazac na liczniku.

Aha. Powoli powstaje (czyt. ReZa sie) czujnik temperatury zewnetrznej (duzo tanszy niz orginal).

Pozdrawiam.

PS. O jejku...jak ja dawno nie pisalem na tym forum (tuningowym ma sie roumiec).

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2004 09:34:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Noo kurde, welkie brawa.
Może masz chęć i ochote rezanko taśmowe rozkręcić dla chętnych klubowiczów?? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2004 10:39:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2003 20:25:32
Posty: 144
Lokalizacja: HEF/SK
@MariuszD
niestety ale chyba jestes w bledzie przy Twoich prownaniach - (stare /nowe). :D
Tutaj np. tacho z FIS, ktore bylo montowane od 1998 do 2001 roku.
i tak po skrocie...
- analogowy zegarek + gong + "drzwi" + sterowanie podswietleniem (wszytkie instrumenty) + inne bajerki.....

Tak wiec moze zmienisz pare zdan w Twojej wypowiedzi....... :?: ;) :P
np:
Cytuj:
W zegarach starszych nie ma regulacji podiwetlenia

Cytuj:
Zegary nowsze maja wiecej funkcji na checku i kompie

prosze podaj np. jakie :?:
Cytuj:
W starych zegarach po otwarciu drzwi (wiking tego nie podlaczyl) jest tylko dzwiek ciagly gdy sa wlaczone siwtla. Nie ma rysunku samochodu z otwartymi drzwiami.

Cytuj:
W nowych zegarach jest mozliwosc generowania sygnalu gongu

Cytuj:
Dzieki dobremu podlaczeniu podswietlania w nowych zegarach dziala wyjscie napiecia regulacyjnego dzieki czemu zmieniajac regulacje podswietlenia zegarow zmieniamy podswietlenie wszystkich instrumentow w samochodzie


Juz dalej nie bede wymieniac bo po co...... :?:
Wystarczy tylko Vag-iem uruchomic to co sie chce i GIT :peace:

PS:
Cytuj:
Stare zegary maja analogowy chamski zegarek...buuuuuu...kicha na maxa.

ojojoj - ale "wypas" z tym "nowym" TACHO........ :galy: ;)

_________________
Pozdrawiam LUXOR
A6 - 2.4 V6 165PS 98r


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2004 13:35:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Luxor, chyba pomyliles zegary, te co ja tesowalem nie maja regulacji podsiwetlania i nie moga miec ,bo nie ma czym regulowac, nawet nie ma testu na VAGU do podsiwetlania ( w nowych sa). Pin do otweartych drzwi jest tylko jeden i to tylko do drzwi kierowcy, wiec nie ma mozliwosci aby ci na wyswietlaczu pokazal sie samochodzik z otwartymi tylnymi drzwiami.

Grzebalem dwa dni, instrukcje VAGA do tych zegarow przelecialem ze 20 razy. Mam opisane wszystkie kanaly, wiec jezeli kanal nie dziala to nie dziala, proste.

Wydaje mi sie ze jednak sa jeszcze inne zegary, ktore ja wlasnie mam na biurku, i te to wlasnie kicha.

Gong jest, ale nie ma mozliwosci generacji go z zewnatrz - nie wiem czy wiesz o czym mowie? To samo tyczy sie ciaglego sygnalu.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2004 21:30:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2003 20:25:32
Posty: 144
Lokalizacja: HEF/SK
@MariuszD, tak wiec moze napiszesz na jakich kreteriach sie opierasz... :?:
bo ja nadal nie wiem co masz na mysli piszac "stare- nowe"...

Cytuj:
Wydaje mi sie ze jednak sa jeszcze inne zegary, ktore ja wlasnie mam na biurku, i te to wlasnie kicha.

Moglbys mi podac numer z tego tacha?
Z gory dzieki!

_________________
Pozdrawiam LUXOR
A6 - 2.4 V6 165PS 98r


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2004 22:14:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Luxor zaraz postaram sie wytlumaczyc dokladniej co i jak.
A wiec glowne kryterium mojego opisu to podlaczenie do B3/B4.
Zegary nowe (te co ma teraz bilu, 3x32 piny, biale podswietlanie, cyfrowy zegarek) sa znacznie lepszym rozwiazaniem jesli chodzi o adaptacje do B3/B4.

Teraz jade dalej. Pisze o starych zegarach - 2x32piny, podswietlanie czerwone, zegarek analogowy, zlacze do fisa 20 pinowe pionowe (w Vagu jest napisane ze bylo kilka wesji), sygnal drzwi tylo jeden od strony kierowcy. Mysle to wystarczy. Jutro podam ci numery i date produkcji choc ta hest zdarta.

Dzisiaj sie ostro bawilem VAGiem i powiem tak:
Wszystko co napisalem wyzej jest prawda, oprocz moze tych funkcji co sie wyswietlaja na wyswietlaczu, ale nie ma takiego czegos ze pokazuje ile jeszcze zostalo kilometrow do wymiany oleju itd... . Zegary nie maja potencjometru podswietlania co eliminuje do podmiany w B3/B4 (chyba nikt nie bedzie dawal potencjometru). Zegary te byly montowane w A4 i A6 ktore mialy potencjometr kolo wlacznika swiatel.
Przestawiajac co mozliwe na VAG'u nie udalo sie wyswietlic ikonki samochodu z otwartymi drzwiami. Natomiast mozna zamiast ciaglego sygnalu dac gong - gdy sa wlaczone swiatla, wylaczony zaplon i otwarte drzwi.
Przycisk lewy po wcisnieciu robi od razu diagnostyke, natomiast w zegarach nowszych pokazuje ilosc kilometrow do inspekcji. A przytrzymanie powoduje dopiero test - to jest lepsze rozwiazanie.
Tak jak mowilem nie da sie wygenerowac gongu zdalnie. W dokumentacji jest napisane ze funkcja jest nie dostepna pomimo ze jest wyprowadzony pin, ale i tak nie dziala. W nowych nie ma problemu.

A teraz cos co mnie zagotowalo. Wskaznik paliwa dziala odwrotnie. W dokumentacji jest napisane ze im mniejsza rezystancja tym wiecej paliwa np. 40 omow to full paliwa, a 250 omow to minimum. Tu jest odwrotnie. Podlaczam potencjometr, ustawiam na 40 omow (na VAGU pokazuje 40 omow i 0 litrow :galy: ) wskazni wychylony na min. Dodam ze w zegarach ktore ma bilu jest dobrze. Dam 147 omow to pokazuje okolo 44 litry. Czy mozliwe ze zegary sa ustawione na Anglie - na kierowce po prawej stronie, a wskaznik jest podmieniony? Byly takie opcje wskaznikow? Niestety ustawianie kraju na ktory jest przenaczony samochod nic nie zmienia w jego wskazaniach. To jest dziwne.

Jezeli dysponujesz luxor wieksza baza dokumentacji to w wolnej chwili sprawdz prosze te anomalia, fajnie by bylo aby dalo sie wyswietlic rysunek samochodu.

W ogole kanalow na ktorych mozna kombinowac jest b. malo, wszystkie niskie wartosci (od 2-12), i chyba ze 3 jeszcze powyzej w ktorych mozna cos zmieniac.
Aha. Na VAG'u pokazalo mi A6 B5 Kombi.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2004 22:50:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Mariusz , Luxor czy Bilu mam do Was pytanko bo widze , ze mocno zglebiliscie temat:)

-> Czy jak kupie zegary od S4 to u mnie wszytsko bedzie ladnie dzialac czy beda jakies problemy :?:

-> Tam predkosc jest do 280...beda jakies przeklamania :?:

-> Tymi zegarami co sie interesuje posiadaja mala navi , latwo to potem podlaczyc do reszty??Anteny i te inne duperele :?: :P

Z gory dzieki za odpowiedzi
Pozdrawiam :)

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2004 12:35:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Timo napisał(a):
Mariusz , Luxor czy Bilu mam do Was pytanko bo widze , ze mocno zglebiliscie temat:)

-> Czy jak kupie zegary od S4 to u mnie wszytsko bedzie ladnie dzialac czy beda jakies problemy :?:

-> Tam predkosc jest do 280...beda jakies przeklamania :?:

-> Tymi zegarami co sie interesuje posiadaja mala navi , latwo to potem podlaczyc do reszty??Anteny i te inne duperele :?: :P

Z gory dzieki za odpowiedzi
Pozdrawiam :)


Predkosciomierz nie bedzie przeklamywal, nawigacje mozna latwo podlaczyc pod warunkiem ze bedziesz mial do niej wszystkie bebechy.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2004 13:19:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
MariuszD napisał(a):
Timo napisał(a):
Mariusz , Luxor czy Bilu mam do Was pytanko bo widze , ze mocno zglebiliscie temat:)

-> Czy jak kupie zegary od S4 to u mnie wszytsko bedzie ladnie dzialac czy beda jakies problemy :?:

-> Tam predkosc jest do 280...beda jakies przeklamania :?:

-> Tymi zegarami co sie interesuje posiadaja mala navi , latwo to potem podlaczyc do reszty??Anteny i te inne duperele :?: :P

Z gory dzieki za odpowiedzi
Pozdrawiam :)


Predkosciomierz nie bedzie przeklamywal, nawigacje mozna latwo podlaczyc pod warunkiem ze bedziesz mial do niej wszystkie bebechy.


Dzieki za odpowiedz :)

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2004 22:11:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
znalazlem dzisiaj sygnal spalania i podlaczymlem kompa. Poazuje spalanie troszeczke zawyzajac ale to sie skoryguje VAGiem.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2004 22:26:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
smiesznie musi wygladac competition z odcieciem przy 6 tys obr/min ;)
ostatnia wycieczka na gielde uswiadomila mi ze nie oplaca sie zakladac do B4 zegarow od B4 - wolaja za nie nawet 450 pln (zwlaszcza za zegary do tdi z obrotomierzem) - gdyby uwzglednic jeszcze koszt dodatkowych wskaznikow w tunel to juz jest zupelny kosmos :galy:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2004 23:36:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
na gazie tez pokazuje spalanie, takie same wartosci jak na benzynie.

Bilu napisał(a):
smiesznie musi wygladac competition z odcieciem przy 6 tys obr/min ;)
ostatnia wycieczka na gielde uswiadomila mi ze nie oplaca sie zakladac do B4 zegarow od B4 - wolaja za nie nawet 450 pln (zwlaszcza za zegary do tdi z obrotomierzem) - gdyby uwzglednic jeszcze koszt dodatkowych wskaznikow w tunel to juz jest zupelny kosmos :galy:


Bilu moj silnik ma odciecie przy 7300. Bardzo lubi (ja z reszta tez) krecic sie powyzej 5000 wiec poprostu wskazowka jest na polu nie oznakowanym. Oj obrotomierz sie dotrze. :D.

PS. Jutro wielki dzien. Podlaczamy u bila sygnal spalania i konczymy rezanie calosci.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Ostatnio edytowano 05.lis.2004 23:54:28 przez MariuszD, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2004 01:03:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
nie do konca taki final bo jak sie okaze ze verbrauchssignal trzeba bedzie zrezac?
poza tym pozostaje okablowanie drzwi jeszcze zrobic i czujnik temperatury oleju i powietrza zew. zamontowac i podpiac - ale to juz sa duperele, poza tym wiadomo gdzie to ma isc :P
ps. wielki dzien to bedzie bo bedziesz o roczek starszy - WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ps2. wlasnie sie zaczal wielki dzien ;)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2004 08:48:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2003 20:25:32
Posty: 144
Lokalizacja: HEF/SK
@MariuszD - na poczatku to wszystkiego najnaj...
kumam ze masz urodzinki tak wiec :peace:
Co do "bazy dokumentacji",
to przypuszczam ze mamy podobna albo moze i Twoje zasoby sa wieksze czytajac Twoje wypowiedzi ;)
Tak wiec spoko :peace:
Cytuj:
Przestawiajac co mozliwe na VAG'u nie udalo sie wyswietlic ikonki samochodu z otwartymi drzwiami.

Probowales zmieniac kanaly kraju?
vag - 17 - 07 - xx1xx

A6/RS6/S6/allroad (4B) 1997 - 2005

0 - Deutschland (D)
1 - Europa (EU) (bis MJ 1999)
1 - Rest der Welt Linkslenker (RdW) (ab MJ 2000)
2 - USA (US)
3 - Kanada (CDN)
4 - Großbritannien (GB)
5 - Japan (JP) (bis MJ 1999)
5 - Japan Linkslenker (JP) (ab MJ 2000)
6 - Saudi Arabien (SA)
7 - Australien (AUS)
8 - Rest der Welt Rechtslenker (RdW) (ab MJ 2000)
9 - Japan Rechtslenker (JP) (ab MJ 2000)

A4/S4 (8D) 1995 - 2001

0 - Deutschland (D)
1 - Europa (EU) (bis MJ 2000)
1 - Rest der Welt Linkslenker (RdW) (ab MJ 2000)
2 - USA (US)
3 - Kanada (CDN)
4 - Großbritannien (GB)
5 - Japan (JP) (bis MJ 2000)
5 - Japan Linkslenker (JP) (ab MJ 2000)
6 - Saudi Arabien (SA)
7 - Australien (AUS)
8 - Rest der Welt Rechtslenker (RdW) (ab MJ 2000)
9 - Japan Rechtslenker (JP) (ab MJ 2000)

A4/S4 (8E) 2001 - ????

0 - Deutschland (D)
1 - Rest der Welt (RdW)
2 - USA (US)
3 - Kanada (CDN)
4 - Großbritannien (GB)
5 - Japan (JP)
6 - Saudi Arabien (SA)
7 - Australien (AUS)

Co do paliwa:

A4/S4 (8D) 1995 - 2001
vag - 17 - 10 - kanal 01 ( do 1998 roku)
mozliwosc od 0 do 254.
vag - 17 - 10 - kanal 30 (od 1998 roku)
standart 128 ale mozna zamieniac o 1 Ohm, max wartosci to 120 - 136.

A4/S4 (8E) 2001 - ????
vag - 17 - 10 - kanal 30 (29 do Quattro).
i znowu tak jak wyzej...
standart 128 ale mozna zamieniac o 1 Ohm, max wartosci to 120 - 136.

@Bilu
Cytuj:
nie do konca taki final bo jak sie okaze ze verbrauchssignal trzeba bedzie zrezac?

myslalem ze to juz macie za soba.... :galy: :?:

_________________
Pozdrawiam LUXOR
A6 - 2.4 V6 165PS 98r


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2004 12:11:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Luxor dzieki za wyklad. Wlasnie wstalem i bede pisal z pamieci.

Kanalay kraju oczywiscie wszystkie probowalem lacznie z ogladaniem smiesznych tekstow arabskich czy japonskich :D, max pozycja to chyba 7.

Paliwo: Co ciekawe kanal 01 nie odpowiada, podaje blad, ze niedostepny. Kanal 30 oczywiscie kalibracja paliwa dziala, ale to maly zakres, takie dostrojene. Kanal 29 nie odpowiada. Momo wszystko wielkie dzieki. Te zegary byly chyba rozbierane i byc moze jest cos skopanie. Sam nie wiem, ale przez nie zglupialem.

Aha. Wlasnie zmieniajac kraj (teraz ustawilem Canade) jest gong zamiast piszczka gdy optwieram drzwi.

PS. Bilu, Luxor - dzieki :)

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 472 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: