.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.sty.2025 20:06:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Hans mnie ostrzegal......i dyfer leje
PostNapisane: 16.lis.2004 01:04:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 00:41:05
Posty: 71
Lokalizacja: krakow
witam
coprawda hans mnie ostrzegal ze to sie mzoe zle skonczytc ale chcialem sprawdzic i znalazlem kabelek ktory odpowiada za rozblokowanie dyfry przy 25km/h co z nim zrobilem chyba sie mozna domyslic :D ...... wrazenia?? na szutrze i trawie baki jak wrc lub sti na mokrym, suchym nic z tego :( po kilku probach caly dyfer mokry dosc obficie sie zniego leje ale wszystko dziala ....... ciekawe co sie stalo :):

_________________
......custom made...... powered by myself ..... powered by doubleB .......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 01:35:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Sadysta :P ;)

Nie mogłes poczekać az spadnie śnieg :?: :?: Podobno to juz w sobotę :D :D :D

a propos soboty zapraszamy na spota do olkusza :peace:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 01:41:14 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
hej,
pojezdzij jeszcze troche i mocniej! i bedziesz wiedzial, bo obawy sie nasila. a moze nawet szlag go trafi - to wtedy mechanik Ci powie co sie dokladnie stalo. ;) ;) :D
pozdro!

niezly gosc z Ciebie!

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 10:59:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 00:41:05
Posty: 71
Lokalizacja: krakow
nie mechanik tylko sam sobie odpowiem........ nikt (w sesie pan henio) nie dotyka moich samochodow :P to ze leje szczegol i tak byl do zmiany a ilu z was sie krecilo w quattro??

ps jakbym nie mial 2 dyfrow na poleczce to pewnie bym sie martwil ;) acha a moze ktos wie kto prodkuje jakies SZPERY do tylnego dyfru??
pozdrawiam

_________________
......custom made...... powered by myself ..... powered by doubleB .......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 11:09:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
voj2s: widze, że podjąłeś miły temat - niestety szperka do Twojego dyferka to większy wydatek. TO nie BMW więc trzeba płacić :D . Poszukaj w ofercie Quaiff`a...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 11:42:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 00:41:05
Posty: 71
Lokalizacja: krakow
z tego co sie oreintuje to quaiffe to przyklad firmy za ktora trzeba przeplacac np do vw poleca sie szpery peloguina lub eip a sa dosc znacznie tansze od quaiffa....... problem w tym ze trzeba samemu sobie je kupowaz zagranica a nieszczesnego quaiffa mozna zamowic w polsce ....... moze ktos ma szpere w quattro?? :D

_________________
......custom made...... powered by myself ..... powered by doubleB .......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 11:51:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Tutaj nikt nie ma prawie pojęcia co to wogóle szpera jest :D . Wiesz można poszukac używanej. Ostatnio qmpel qpił do golfa IV Quaiffa...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 12:00:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 12:52:08
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków / okolice
Powiedz mi voj2s jeżeli to nie tajemnica bo czytałem twoją wypowiedż na newbe gdzie napisałeś że ostatnio nabyłeś jeszcze kolejne audiczki czy ty je kolekcjonujesz czy może może handlujesz :/ :?:

pozdrawiam

_________________
teraz A6C5 2.5TDI 150KM AVANT 98r.
Audi A4 1.9 tdi 95r. sedan - sprzedany
Audi 90 2.3 NG 91r. automat LPG. - sprzedany
nr gg. 2389161


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 13:02:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 00:41:05
Posty: 71
Lokalizacja: krakow
nie nie to nie tak......
pierwsza - B3 1.8 na gazniku sprzedana daaaaaaawno temu
druga - B3 1.9 SD ..... ta juz byla szybka w tuning sie bawilem <lol > ale skonczyla na dachu 92 metry sie nia turlalem ;( i powiem jedna audi jest zaje......... twarde!!!!!!!
trzecia - B3 coupe quattro 2.3 20V niby najmocniejsza ale miedzuczasie jezdzilem roznimi autkami ( 700kg i 200KM ) wiec ta jest wolna ;( i trzeba cos dlubac a najpierw wszystko co jest nie tak doprowadzic do stanu idealnego, niby autko swierzo z niemiec ale wszystkie gumy w zawieszeniu ma fabryczne i po juz zaczyna byc to slychac na naszych drogach jak naped i zawias bedzie<ok> to silnik :diabel: i bedziemy sie scigac :):

_________________
......custom made...... powered by myself ..... powered by doubleB .......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 15:36:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ja się kręciłem w quattro, nie tylko na sypkim i śniegu ale też na asfalcie i betonie z kostki. :D Sucho było, to dla ścisłości ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 15:40:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Leo napisał(a):
ja się kręciłem w quattro, nie tylko na sypkim i śniegu ale też na asfalcie i betonie z kostki. :D Sucho było, to dla ścisłości ;)


No tak ale z taka mocą to sie mozna na wszystkim zakręcic :) , a jak skrzynka ;)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 16:36:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 00:41:05
Posty: 71
Lokalizacja: krakow
daj mi leo troche czasu i na suchym asfalcie bede krecil baki a pod maska ........ nie bedzie 2.2T :D

_________________
......custom made...... powered by myself ..... powered by doubleB .......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 18:21:10 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
odpowiem na pytanie a pozniej dalej sobie OTucje :P

wywalilo Ci uszczelniacze na wale i polosiach od bardzo duzych sil dzialajacych na most ktore powodowaly przemieszczanie sie jego ... poduszki pod mostem tez masz wywalone po takim manewrze

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 23:08:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 00:41:05
Posty: 71
Lokalizacja: krakow
poduszki sa w stanie dst a uszczelniacze sa cale!! leje gdzies z gory nie widac dokladnie skad :( ..... dyfer dziala bez zarzutow!!
ps dowiedzialem sie ze byly audi 200 20V z dyfrem z tyl bez mozliwosci spinania go!! ( duzo ich podobno na szwajcarie wyszlo) ....... nie mozna bylo go spinac na "guzik" bo mial SZPERE cierna!! slyszal ktos cos wiecej ??

_________________
......custom made...... powered by myself ..... powered by doubleB .......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 23:11:45 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak leje gora to odpowietrzeniem , dolej oleju i po sprawie ... poprostu przesadziles z przechylami dyfra a szpera cierna to najprostsza szpera , nawet z tego mechanizmu co masz mozesz zrobic szpere wkladajac w mechanizm grubsze podkladki

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 00:02:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2497
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
voj2s napisał(a):
...a ilu z was sie krecilo w quattro??...


-> Krecilem sie z Leo (moj pierwszy raz) nigdy nie zapomne tego rozgrzewania oleju - jak to Leo nazwal :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 08:19:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sie.2004 11:51:59
Posty: 35
Lokalizacja: Pruszków, Wrocław
hans napisał(a):
jak leje gora to odpowietrzeniem..


Amen :diabel:

skoro jak piszesz uszczelnienie ok to wali odpowietrzeniem.. poza tym czy to się leje (tak leje leje) czy się "spocił" ?

_________________
www.SRTW.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 10:47:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 00:41:05
Posty: 71
Lokalizacja: krakow
leje sie tak ze byl od ggory i z jednej strony caly mokry a na dole zbierala sie kropla widac ze czysty swiezy, olej powycieralame to i zobaczymy co teraz ........oleju moge dolac czy msze zmienic?? ..... nie mam pojecia jaki tam jest teraz.....moge tylko miec nadzieje ze taki jak powinien

_________________
......custom made...... powered by myself ..... powered by doubleB .......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 11:08:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sie.2004 11:51:59
Posty: 35
Lokalizacja: Pruszków, Wrocław
voj2s napisał(a):
leje sie tak ze byl od ggory i z jednej strony caly mokry a na dole zbierala sie kropla widac ze czysty swiezy, olej powycieralame to i zobaczymy co teraz ........oleju moge dolac czy msze zmienic?? ..... nie mam pojecia jaki tam jest teraz.....moge tylko miec nadzieje ze taki jak powinien


wymieniać raczej nie trzeba no chyba że masz ochotę :)
sprawdzić poziom warto ale wygląda na to że od tego katowania wywaliło nieco odpowietrzeniem (może nawet jakiś niewielki nadmiar który był w środku) ale to takie gdybanie, lepiej dmuchać na zimne i zdecydowanie sprawdzić poziom

_________________
www.SRTW.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 11:17:12 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jezeli nie wiesz co bylo wlane to lepiej wymienic ale jezeli byl wlasciwy poziom i tylko tyle wylecialo to mozesz nawet nie sprawdzac bo nawet nie zauwazysz zmiany w poziomie oleju

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: