.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.sty.2025 17:47:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.3 NG vs 2.0 ACE czy to normalne???
PostNapisane: 16.lis.2004 21:37:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 01:13:42
Posty: 64
Lokalizacja: wawa
dzis moje malenstwo 2.0ACE AVANT stanelo bok w bok z kumploooowym 2.3NG SEDAN


i


do 120 rowno :(

oba oooo fabrycznie nie ruszone.

czy ktos juz to testował ??? moze inne oooo vs oooo??

napiszcie jakie auta omijac,zeby nie wyjsc na głupka

_________________
B4 bylo
S3 jest
RS4 bedzie jak tylko sprzedam S3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2004 21:59:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
A na jaki wynik liczyłeś ? :)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 09:17:17 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Akutar miałeś pecha że trafiłeś na taką dwulitrówkę.
Polecam lekturę -> http://www.audi-club.kiev.ua/all-audi-engines.html

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 09:29:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
a co było dalej ?? tzn po 120km/h ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 13:03:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
po 120 rozłożyli skrzydła i pofruneli :D :D

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 13:41:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no bo pójdą równo, mają praktycznie to samo mocy na kołach.

ACE wyżej osiąga moc, i do tego też ciutkie inne zestrojenie skrzyni biegów i wychodzi to samo.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 14:52:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
oska ACE odjezda NG jak nic. Ja mam quattro i z Martinim ktory ma grzebane NG u Chojnackiego jechalem rowno z mala moja przewaga. Oczywiscie start byl rowny i feer. A to bylo jeszcze na starej instalacji gazowej. Z MAudi90 jechalem rowno, ale on juz mial wtrysk gazu a ja jeszcze stara instalacje. ACE ma wysoko moment i wyzej ma moc wiec jak ktos naumie sie tym jezdzic odjedzie spokojnie. Dodam ze 1 i dwojka w miare tak samo jednak przy wyzszych obrotach czuc wiekszwgo kopa, co w 2,3 nie ma miejsca - on idezie rowno ale za to od dolu. ACE trzeba krecic, wyskoko krecic. Poinizej 3500 to nie jest jazda.
Jezsli masz oske to moze to wina ze to AVANT :D

Przejedz sie jeszcze raz ale zmieniaj biegi przy 6000tys. A jedynka i dwojka idzie szybko wiec spokojnie do 7000 mozesz dociagnac bo nie czuc spadku mocy.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 17:19:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
MariuszD napisał(a):
oska ACE odjezda NG jak nic. Ja mam quattro i z Martinim ktory ma grzebane NG u Chojnackiego jechalem rowno z mala moja przewaga. Oczywiscie start byl rowny i feer. A to bylo jeszcze na starej instalacji gazowej. Z MAudi90 jechalem rowno, ale on juz mial wtrysk gazu a ja jeszcze stara instalacje. ACE ma wysoko moment i wyzej ma moc wiec jak ktos naumie sie tym jezdzic odjedzie spokojnie. Dodam ze 1 i dwojka w miare tak samo jednak przy wyzszych obrotach czuc wiekszwgo kopa, co w 2,3 nie ma miejsca - on idezie rowno ale za to od dolu. ACE trzeba krecic, wyskoko krecic. Poinizej 3500 to nie jest jazda.
Jezsli masz oske to moze to wina ze to AVANT :D

Przejedz sie jeszcze raz ale zmieniaj biegi przy 6000tys. A jedynka i dwojka idzie szybko wiec spokojnie do 7000 mozesz dociagnac bo nie czuc spadku mocy.
6000 7000 :585: ja maxymalnie swój silnik kręce do 4500 ale to muśi byc święto. Ng powyżej 4000 nia ma rezultatów

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 18:38:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
No to coś dziwnego, bo te motory dopiero zaczynają śmigać :/

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 18:54:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Tez kiedyś scigałem sie ze 115, rzeczywicie lecielismy równo :<
na plus dla mnie: wieksza masa + 2 osobników na pokładzie + cyklon (gostek był sam i na benzynce), było sucho, i odbywalo się bez rzeźnickich strzałow ze sprzegła :P

yooo25: ng jak jest na benzynce to drugiego kopa dostaje po 5000 obr/min

:)

a z ACE sie nie scigałem ;)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Ostatnio edytowano 17.lis.2004 19:30:02 przez emcior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 19:27:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sie.2003 15:05:47
Posty: 126
Lokalizacja: Jastrzebie pd-polska ;)
ACe jak i inne 16v trzeba wyzej krecici no to chyba normalne a NG powyzej 3.500 lapie oddech ale sie szybko konczy bo kolo 5000 potem niewarto krecic bo juz nie ciagnie a huku co niemiara i zaraz odcinka lapie .Jak masz Q w NG to ratuje strzal ze sprzegla nie ma mocnych... a ja i tak........ wole kogos po zakretach porobic :) wiecej frajdy...ogolnie wolny motor autostradowy a nie wyscigowka

_________________
a4avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 19:45:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Jak mogę tylko wtrącić to moja Coupe NG w osi.. tak zapier**łą, że mnie i innym gębę zamykało :galy: Swego czasu nie bło mocny :diabel:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 20:15:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sie.2003 15:05:47
Posty: 126
Lokalizacja: Jastrzebie pd-polska ;)
Nooo ale to bylo kiedys :) :) .Mnie sie tez wydawalo ze zapierd.... ale sie przyzwyczailem to raz a dwa to jest duuuzo wiecej aut teraz dosc silnych ( nasprowadzali sobie ) no i nie ma juz tak lekko ...... coz ale audi to audi i moze byc troszkie wolniejsze he he

_________________
a4avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 22:49:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Tu sie należy chyba małe sprostowanie :<

Sam kiedyś szukałem ACE > udało sie mi znaleźć ale tylko jeden egzempaz spełaniał kryteraia (niestety tylko motor, zdyskwalifikowała reszta :( ) to faktycznie świetnie chodziło >rewelka .. ale

NG potrafi swoje :!!:

różnica w max momencie to 4000 i 4500 na kożyść ACE a max moc 5700(w zależnośći 5500 :diabel: ) do 5900 ACE > nie przesadzajcie nie taka tragedia :D :) warto byłoby umiejętnie zmienić bieg :P

ale najważniejsza rzecz ktoa dotyka mocno NG to gaz na mieszalniku i niepoprawna regulacja króra niestety jest zaj.. bardzo często spotykana (mechaniczny wtrysk itd... wolne obroty to już stało sie codziennością :diabel:
poprawna regulacja i sprawny osprzęt = napewno ten motor pojedzie ... ;)

a i nieprawda ze kończą mu sie obroty przy 4500 :P

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: