.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.sty.2025 23:34:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Stuki przy kierownicy
PostNapisane: 10.sie.2003 02:34:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Witam ! i mam małe pytanie

jeśli się szybko rusza kierownicą (w prawo i w lewo o ok 3-4 cm, na postoju z zapalonym silnikiem) powinno być czuć delikatne stuki ?? przy normalnej jeździe tego nie czuć

nieraz też występuje po przejeździe jakiś nierówności

czy może się jakiś element wyrobił ?

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stuki przy kierownicy
PostNapisane: 10.sie.2003 11:10:33 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Maciek1024 napisał(a):
Witam ! i mam małe pytanie

jeśli się szybko rusza kierownicą (w prawo i w lewo o ok 3-4 cm, na postoju z zapalonym silnikiem) powinno być czuć delikatne stuki ?? przy normalnej jeździe tego nie czuć

nieraz też występuje po przejeździe jakiś nierówności

czy może się jakiś element wyrobił ?


Maciek u mnie jest to samo jak ruszam kierownicąw prawo i lewo.Ale przy jeździe po nierównościach nie mam już stukania , bo wymienili mi ostatnio jeden z wachaczy i teraz jest git :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stuki przy kierownicy
PostNapisane: 10.sie.2003 12:40:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:00:17
Posty: 322
Lokalizacja: Kraków
Hugo napisał(a):
Maciek1024 napisał(a):
Maciek u mnie jest to samo jak ruszam kierownicąw prawo i lewo.Ale przy jeździe po nierównościach nie mam już stukania , bo wymienili mi ostatnio jeden z wachaczy i teraz jest git :D


No to jestem troszkę spokojniejszy, że to nie przekładnia kierownicza czy coś takiego.

Czy jest jakiś pewny sposób na sprawdzenie luzów na wszystkich wahaczach ? czy tylko standardowy (auto na podnośnik i konkretna "Brecha" :)

_________________
BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !
było:
Audi A6 quattro 2.5 TDI.., silnik specjalnej troski
Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2003 13:37:20 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Słuchaj ja mam takiego speca , że on wsiadł w mój samochód , pojechaliśmy na trase na której on testuje auta przed zrobieniem zawieszenia i po kilkunastu metrach on do mnie mówi że stuka lewy wachacz.Mówie ok , jedziemy na podnośnik, koleś wchodzi pod auto , 25 minut roboty , wachacz zregenerowany siedzi na swoim miejscu , jade na testy zero stuków i jest git.140zł regeneracja wachacza z wymianą.
:wink:
A byłem u takich "speców" którzy chcieli mi już wymieniać maglownice bo stwierdzili że to ona stuka :lol:

Także jedż do jakiegoś fachowca , auto na podnośnik i sprawdzi ci wachacze , jeżeli któryś będzie do dupy to na 100% on tłucze :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2003 11:01:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Albo na stację diagnostyczną na trzepak - 10 do 20 zł w zależności od stacji

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2003 13:48:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 14:12:47
Posty: 121
Lokalizacja: Krakow
bry,
Panowie, jest jeszcze jedna mozliwosc, nie wiem czy wystepuje taki uklad w a4, ale u mnie w b3 kolumna kierownicza jest dzielona troszeczke powyzej podlogi, sa tam po prostu jakby 2 talerze polaczone 2 tulejami metalowo gumowymi, sprawdzcie je sobie, objawy identyczne.. jak stoi to sie tlucze jak jedzie to nic... a mechanik tyz mi chcial wymieniac przekladnie kierowniczac :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2005 14:25:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 13:18:18
Posty: 93
Lokalizacja: Warszawa
witaj

u mnie był identyczny problem, był luz na krzyżaku kolumny kierowniczej. na to byłem w serwisie , przy okazji niejako wymieniono mi 2 końcówki drążków kierowniczych i 2 dolne wachacze razem zapłąciłęm 1680 PLN boliiiii

pozdarwiam

_________________
BYŁO AUDI A4 SEDAN 1,9TDI 96'

TERAZ HONDA CIVIC 2004


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: