Klubowicz |
|
Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03 Posty: 5214 Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
|
Ja na początku sprawdziłbym gaźnik. Komora pływakowa - zawór iglicowy, poziom paliwa, stan dysz, regulacja mieszanki i ssania itp. szczególnie teraz jak zrobiło się zimno - może ssanie się nie wyłącza i leci na nadmiernie bogatej mieszance?
Olej spod świecy - hmm, albo ścieka po zewnetrznej ścianie głowicy i zbiera sie przy swiecy albo masz ją niedokręconą albo wywaloną uszczelkę pod głowicą albo pękniętą głowicę.
Sprawdź stan płynu chłodzącego i jego konsystencję (sprawdź też korek wlewu oleju i bagnet - emulsja sugeruje uszkodzoną uszczelkę). Pilnuj koloru spalin - niebieski, biały lub czarny ponad miare to powód do dokładniejszej kontroli stanu uszczelki, przedmuchów lub regulacji mieszanki albo ssania.
_________________ rodzynek Piszę poprawnie po polsku.
klik na zdjęcie 200 20V Avant 4,2
|
|