.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.sty.2025 05:23:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wymiana sprzęgła B4 TDI
PostNapisane: 17.lis.2004 21:40:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
No i sie okazalo iż musze wymienic sprzęgło niestery :(
Dlaczego wymienić? Miałem problem z wchodzącymi biegami a raczej z niewchodzącymi jak silnik pracował to poprostu TERAZ coraz częściej jest trudno wrzucić jakikolwiek bieg :( . Mecahanicy mówią iż zapewne sprzęgło nie wysprzęgla dobrze i dlatego czas wymienić SPRZEGLO,DOCISK,JAKIES LOZYSKO .
Ile to moze kosztować ? ile zapłacić można za robote ?
Ktoś poleci jakiś dobry zakład, w miare tani w okolicach Olsztyna ??

Dzieki wielki za sugestie ...PiotruS

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 00:17:19 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak nie wysprzegla to nie wina sprzegla a silownika ... zcznij do zmiany mechanika .... nastepnie sprawdz , wykrecajac silownik sprzegla , czy nie cieknie. W drugiej kolejnosci sprawdz tlok przy pedale sprzegla . VBardzo prawdopodobne ze przepuszczaja uszczelniacze albo w silowniku albo pompce

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 02:34:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2004 00:19:03
Posty: 49
Lokalizacja: Poznań
dokładnie tak jak hans mówi
Jak pada sprzegło to obiawia sie to jego coraz mocniejszym slizganiem przy puczonym pedale sprzegla

W twoim przypadku będzie to wysprzeglik (siłownik), lub pompka wsyprzeglika
Niekiedy ten układ sie zapowietrza i pomaga samo odpowietrzenie ale jezeli bedzie widoczny wyciek to juz niestety wymiana

Jeszcze jedno pytanie - czy nie dochodziło do sytuacji ze pedał sprzedgłą po wciśnieciu zostawał w podłodze ??

_________________
Obrazek - RC maniac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 11:45:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
nie nigdy nie doszło do sytuacji wpadnięcia pedału do podłogi .
Jakie koszty orientacyjne tego wsrzęglika?, lub jego pompki ??

dzieki za sugestie ...PiiiiotruS

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 12:09:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
PiotruS napisał(a):
nie nigdy nie doszło do sytuacji wpadnięcia pedału do podłogi .
Jakie koszty orientacyjne tego wsrzęglika?, lub jego pompki ??

dzieki za sugestie ...PiiiiotruS

U mnie gumka uszczelniająca wysprzęglik kosztowała 10 zł.
Wymieniasz docisk, tarczę, łozysko oporowe. Koszt kpl Sachs`a ok 700 parę zeta.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 13:42:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
Awięc zrobiłem rozpoznanie koszt sprzęgła calkowity (docisk,tarcza,łożysko oporowe) sachsa bez zniżek 640zł , pewnie trzeba bedzie to zakupic koszt robot ok.200zł i to na tyle .
Raczej bedzie trzeba to zrobić bo pedał sprzęgła zachowuje sie poprawinie od wtedy kiedy pamiętam czyli nie powinno być nic z gumek uszczelniających wysprzęglik itp ( stan płynu hanulcowego absolutnie tan sam od 2500km tyle zrobiłem ) takze czeka mnie WYMIANA SPRZEGLA :/
Znów koszty a miało być tak fajnie (tanio) no cóż chciało sie auta :-)

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 13:51:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
PiotruS napisał(a):
Awięc zrobiłem rozpoznanie koszt sprzęgła calkowity (docisk,tarcza,łożysko oporowe) sachsa bez zniżek 640zł , pewnie trzeba bedzie to zakupic koszt robot ok.200zł i to na tyle .
Raczej bedzie trzeba to zrobić bo pedał sprzęgła zachowuje sie poprawinie od wtedy kiedy pamiętam czyli nie powinno być nic z gumek uszczelniających wysprzęglik itp ( stan płynu hanulcowego absolutnie tan sam od 2500km tyle zrobiłem ) takze czeka mnie WYMIANA SPRZEGLA :/
Znów koszty a miało być tak fajnie (tanio) no cóż chciało sie auta :-)


Powiem Ci tylko ze warto zainwestować w nowe sprzęgło. Po pierwsze leciutko dziala i noga nie boli :D , po drugie nie ślizga się i kop lepszy jest. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: