.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 09:51:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 23:07:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
DeS napisał(a):
voj2s napisał(a):
0-100 nie mierzylem za to mierzylem moc na kolach <lol> moja 2.3 20V ma 130-131KM na kolach


No to lekki dramat... weź to popraw :/

dramat? mierzyles kiedys moc na kolach?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 23:11:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
voj2s napisał(a):
nie kazdy mixer jest zwerzka !!!!!!!!!! sa juz "sprytne" mixery i nie powoduja strat mocy !!


Chodzi chyba o mikser soniczny, ale nie mogę znaleźć dokładnych informacji o nim, tak czy inaczej czekamy na info, tylko jakby to była taka rewelacja to już każdy by miał to w aucie zamiast tradycyjnego miksera :D

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 23:15:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
oczywiście, ze nie jest to zły wynik. Dla osiek przyjmuje się od 10 do 15% strat na napędzie a dla quattro (Torsen) od 20 do 30% (zazwyczaj w granicach 25%) .

Dla mnie to jest całkiem dobry wynik. nie ma co narzekać.

voj2s, zmierz proszę auto na jakiejś zwykłej hamowni, przyda się do porównania. W okolicach Pozka mogę załatwić hamowanie za 70 zł.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 23:16:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Zoltar napisał(a):
voj2s napisał(a):
nie kazdy mixer jest zwerzka !!!!!!!!!! sa juz "sprytne" mixery i nie powoduja strat mocy !!


Chodzi chyba o mikser soniczny, ale nie mogę znaleźć dokładnych informacji o nim, tak czy inaczej czekamy na info, tylko jakby to była taka rewelacja to już każdy by miał to w aucie zamiast tradycyjnego miksera :D

Barierą mogłaby być jedynie cena ;)
I mentalność żeskoro jest dobrze to po co zmieniać ;)

Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 23:21:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
Tu jest coś na temat tego "miksera" http://www.czakram.pl/katalog1.php?name=blos
http://www.brc.it/prodotti/miscelatori_en.html
wygląda na to że kolega ma racje i można tym zastąpić tradycyjny mikser.
Trzeba się tym zainteresować :D

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 23:58:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 00:41:05
Posty: 71
Lokalizacja: krakow
strat na napedach nie mozna podawac procentowo w stosnkuu do mocy na wale . te straty zaleza od skrzyni, przegubow, opon jesli silnik seryjnie ma 100KM i 30KM strat to jest 30% ale co jesli go "podrasujemy" i bedzie mial 200KM strat bedzie 60KM ??..... nie to nie tak !! bedzie dalej 30 o ile caly czas bedzie taka sama skrzynia opony itd wiec podawanie ok 30% nie bardzo ma sens a ze toren ma ok 100KM to uwierzcie mi na slowo ze tak jest wiemm ze to straszne 100KM znika miedzy silnikiem a kolami ale to jest na 5 biegu pod koniec obrotomierza!!

co do mixera nie wiem dlaczego nikt (prawie) nie montuje tego?? za trudne ?? nie wiem za drogie?? bawilem sie tym troche i jesli okaze sie ze autko zle jezdzi na blosie ( po jego regulacji odpowiedniej) mozecie mnie publicznie zlinczowac :) przyklad golf mk II 1.8 seryjnie 90KM po dlubaniu 121KM nie jezdzil juz wogole na Pb tylko gaz!! i odcinal 5 bieg przy 7000rpm!!

_________________
......custom made...... powered by myself ..... powered by doubleB .......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 12:22:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
A to powiedzcie mi jak mierzy Wojtrek z Poznania ? Na kołach czy na Wale ? Bo jeżeli na kołach to ja miałem raptem 13 koni strat przy quattro :?:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 12:31:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Leo napisał(a):
W okolicach Pozka mogę załatwić hamowanie za 70 zł.


Leo mozesz mi cos wiecej o tym napisac :?:
Jaka hamownia i gdzie ona sie znajduje :?:

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 12:39:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Mierzenie 0-100 to sie troche mija z celem, blad pomiaru moze bardzo wplywac na wynik. Blad pomiarowy w okolicach 1 sek przy 8-9 sekundach to bardzo duzo.
Lepiej mierzyc 0-200 tutaj blad na poziomi 1 sek. jest w zasadziej pomijalny :D
Moj parch przy ostatim pomiarze ze 2 tygodnie temu mial srednie 37 sek.

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 12:49:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Odpowiem TIMO I DESowi-
To hamownia przenośna Wojtrka z Poznania, mojego kolegi, który jeździ Hondą Civic Type-R> Hamownia ta mierzy moc NA SILNIKU ponieważ mierzy też straty i na tej podstawie wylicza moc. Wojtek jak trzeba może przyjechać i kogoś zmierzyć na terenie Poznania i okolic. Wszystko jest do dogadania.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 13:01:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Leo napisał(a):
Odpowiem TIMO I DESowi-
To hamownia przenośna Wojtrka z Poznania, mojego kolegi, który jeździ Hondą Civic Type-R> Hamownia ta mierzy moc NA SILNIKU ponieważ mierzy też straty i na tej podstawie wylicza moc. Wojtek jak trzeba może przyjechać i kogoś zmierzyć na terenie Poznania i okolic. Wszystko jest do dogadania.


Gdybym tylko nie bal sie prawdy... :D
Ale moze dojzeje do tej decyzji i sie schamuje... ;)

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 13:18:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sie.2003 21:57:05
Posty: 1928
Lokalizacja: Zgorzelec/Gorlitz Auto:Audi A4 2.0tdi 170ps quattro i BMW E61 530d
Timo napisał(a):
Leo napisał(a):
Odpowiem TIMO I DESowi-
To hamownia przenośna Wojtrka z Poznania, mojego kolegi, który jeździ Hondą Civic Type-R> Hamownia ta mierzy moc NA SILNIKU ponieważ mierzy też straty i na tej podstawie wylicza moc. Wojtek jak trzeba może przyjechać i kogoś zmierzyć na terenie Poznania i okolic. Wszystko jest do dogadania.


Gdybym tylko nie bal sie prawdy... :D
Ale moze dojzeje do tej decyzji i sie schamuje... ;)


Ja kozystałem z usługi Wojtak(Poznaniaka) :D
jak miałem turbognojka :) i dowiedziałem się ile A4
miała w rzeczywistości to byłem załamany :/
Ale dzieki temu szukałem przyczyny i ją znalazłem :D

Tak ze czasami warto jest zmierzyć :peace:

_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na
liscie najbogatszych ludzi swiata .......
Jezeli nie, to wstaje i ide do roboty ..."
Sprzedam częsci do audi A4 B6 avant,lumuzyna i cabrio 2.5tdi V6 163ps info priv lub gg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 13:22:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Jakbym sie dowiedzial ze z moich katalogowych 193 koni jest 150 to bym sie niezle zalamal :P

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 14:08:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
Timo napisał(a):
Jakbym sie dowiedzial ze z moich katalogowych 193 koni jest 150 to bym sie niezle zalamal :P


no ale tak jak mar.zag powiedzial - bez powodu te 40koni by nie ucieklo...
a tak niedosyc ze dostaniesz dane moc, moment to do tego wykres z przebiegiem jednego i drugiego, plus Wojtek moze wyliczyc 0-100, 0-200, i na 400m czasy..
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 16:27:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
MJ napisał(a):
Timo napisał(a):
Jakbym sie dowiedzial ze z moich katalogowych 193 koni jest 150 to bym sie niezle zalamal :P


no ale tak jak mar.zag powiedzial - bez powodu te 40koni by nie ucieklo...
a tak niedosyc ze dostaniesz dane moc, moment to do tego wykres z przebiegiem jednego i drugiego, plus Wojtek moze wyliczyc 0-100, 0-200, i na 400m czasy..
Pozdro MJ


A sliska nawiechrznia nie przeszkadza?? Chyba nie mierzy sie to od zera tylko od jakiejs predkosci tak??
Bo u mnie czy sliska czy nie sliska to i tak mieli kolami :/

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 22:04:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
Timo, zasady szybkiego przejechania 1/4 mili są ściśle określone choć niektórzy stosują swoją taktykę. Jednym to wychodzi a drugim np.20sek. To że koła buksują nie oznacza że będzie gorszy start, bo w momencie jak przestają buksować i masz jakieś 6000obr/min zapinasz drugi bieg i puszczasz sprzęgło z pełnym dodaniem gazu jednocześnie. Wtedy auto dostaje kopa przy maksymalnej mocy i wybija się do przodu. To się raczej stosuje przy dużej mocy silnika i względnie niskiej masie auta. Nie twierdzę że jestem fachowcem w tych sprawach bo jak wspomniałem każdy ma swoje zasady szybkiego ruszenia. Dodam że tą metodą sprzęgło wiele nie wytrzyma i tu może pojawić się problem. Swoją drogą czasami niektórzy się dziwią że automatem ktoś bardzo szybko wystartował, a właśnie tam wygląda to trochę podobnie jak wciśniemy gaz do końca i przerzuci bieg przy wysokich obrotach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 23:21:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
Timo napisał(a):
A sliska nawiechrznia nie przeszkadza?? Chyba nie mierzy sie to od zera tylko od jakiejs predkosci tak??
Bo u mnie czy sliska czy nie sliska to i tak mieli kolami :/


No sliska nie przeszkadza az tak bardzo ze wzgledu ze pomiar robisz na 3 badz 4 biegu - gdzie juz raczej uslizgow nie masz, pomiar zaczyna sie od 1,5tys obrotow i gaz do odciecia, potem sa potrzebne: przelozenia skrzyni - glowne i danego biegu, srednica kola oraz dokladna masa samochodu.

A co do wypowiedzi Kaczora - to jakos tego nie rozumiem bo w skrocie to mniej wiecej tak ze mozna (przy duzej mocy jak rozumiem) strzelic przy 6000 od razu z 2 biegu bo jedynka sie slizga - jak dla mnie bez sensu, ale w sumie ja sie nie scigam a tym bardziej nie mam duuzo mocy ;)
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 23:51:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 00:41:05
Posty: 71
Lokalizacja: krakow
moj pomiar byl prostym urzadzeniem dzialajacym na tej zasadzie co hamownie wojtka z poznania jednak nie ma czujnika na kole dlatego nie znam strat napedu dokaldnie i co sie z tym wieze mocy na wale, za to autko zwazone dosc dokladnie
ps pomiar zrobilem tak z ciekawosci kilka razy dokladosc dosc ddobra wiec zobaczymy co po dlubaniu w silniku wyjdzie<lol>

_________________
......custom made...... powered by myself ..... powered by doubleB .......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2004 01:08:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
voj2s o to własnie chodzi, żeby mierzyć przed i po tym samym urządzeniem, żeby można było porównać prawidłowo wyniki.

Strzelanie z dwójki i start z niej to półśrodek, który nie zastąpi dobrego zestrojenia skrzyni biegów ->vide astra Mielcarka

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2004 18:57:53 
Italiano

Dołączył(a): 26.sie.2003 23:52:03
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa
mq napisał(a):
Moj parch przy ostatim pomiarze ze 2 tygodnie temu mial srednie 37 sek.

Ale muł!! :D :P
A tak na marginesie to może byśmy się wkońcu jakos zgadali i "zaprosili" Wojtrka do wawy na pomiar, bo napewno parę osób by się znalazło do pomiaru, szczególnie z 4x4.

_________________
Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą :D mile widziani ;)

-> SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
<-

-> Śmigło ze szperą :D

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: