Maridk napisał(a):
Naprawdę nie wiem jak Wy jeździcie w LFS albo w Racerze. Chyba macie kierownicę bo grając na klawiaturze zabawa kończy się na pierwszym zakręcie.
No więc tak:
ustawienie:
gaz, hamulec, lewo, prawo: strzalka w gore, dol, lewo, prawo
oprocz tego:
bieg w góre, dół, sprzęgło: Q,A,Z
Wolne kręcenie kierownicą: W
Szybkie kręcenie kierownicą: E
tempo kontroli przycisku: 4
tempo skrecania: 0.8
tempo powrotu: 0.8
mnożnik szybkiego skretu 2.0
mnoznik wolnego skretu: 0.5 (to samo mozna uzyskac zwiekszajac tempo skrecania lub zmniejszajac)
I teraz jak gram:
klawisz W wciskam palcem skazujacym lewej reki i trzymam prawie przez caly wyscig, odpuszczam jedynie gdy musze zaczac kontrowac (przycisku szybkiego skrecania nie uzywam)
palcem srodkowym lewej reki zmieniam biegi (tak... manualna skrzynia
)
A prawa reka operuje strzalkami...
Tylko trzeba dojsc do takiej wprawy zeby naciskac to z taka czestotliwoscia zeby kierownica pozostawala mniejwiecej stalym skrecie.. (a gaz jest albo stale wcisniety albo nie)
Oczywiscie wiekszosc zakretow przejezdzam hamujac silnikiem bo jest duzo latwiej.
Dodatkowo gram bez zadnych wspomagajek prawie... tzn bez ABS'u kontroli trakcji itp... jedyne co mam wlaczone to automatyczne sprzeglo, bo wg mnie to manualne w LFS dziala troszke dziwnie
)
Pozdro i miłego grania