.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 23:19:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kontrolka oleju B4 1,9 TDI 1992
PostNapisane: 28.lis.2004 01:52:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Mam pytanie moze ktos spotkal sie z takim uszkodzeniem:
zapala sie kontrolka oleju (slychac pikanie) jezeli silnik jest powyzej 2200 obr/min lub wiecej ?

Testowalem czujniki wszystko jest w jak najlepszym porzadku, nawet jezeli odepne kabeli od czujnika dalej to samo ???

jzezeli nie jest wpieta mala biala kostka w licznik :-) to wogle sie nie zapala lampka

Mariusz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2004 02:08:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Nie wiem jak u ciebie ,ale sprawdź czujnik przy turbinie - może tędy droga.



Proponuję wmontować się do NEWBIE. :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2004 10:01:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Dzieki sprawdze
Mariusz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2004 10:52:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Nie mogę znalezc przy turbiner czujnika ???
Mariusz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2004 17:47:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Skoro odpiąłes kabelek od czujnika to będzie pikał. Raczej po zdjęciu podepnij na stałe do masy. Jeżeli nie będzie pikał to znaczy, że padł Ci czujnik oleju. Jeżeli będzie pikał - masz przerwę w obwodzie od czujnika do Auto-checka.

Pozdry

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2004 23:16:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Jak pisalem wczesniej testowalem obydwa czujniki omomierzem i zachowuja sie tak samo jak u kumpla, jeden jest zwarty do masy, drugi nie. Jezeli uruchomie silnik to zamieniaja sie rolami. Czy kabelki sa przypiete czy nie efekt jest taki sam przy ok 2200 obr/min zaczyna swiecic kontrolka oleju i pika :-(
Oczywiscie jezeli kabelki nie sa przypiete to po wlaczeniu zaplonu kontrolka oleju nie swieci sie.
Myslalem, ze to moze napiecie alternatora, ale jest ok 14,42 do 14,53.
Mam jeszcze inne pytanko jakim softem mozna by bylo sprawdzic sterownik
silnika mam cala game vag_ow itp najgorsze jest to, ze nie wiem gdzie jest zlacze ODB. Kabel na MAX232 mam.

Mariusz

Przepraszam za lamerstwo, ale jestem nowicjuszem w tym temacie :-(((


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2004 23:41:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Wg mnie za dużo kombinujesz.

Załącz silnik. Odepnij kabel od dowolnego czujnika i sprawdź czy zaświeciła Ci sie kontrolka i czy pika. Jeżeli tak to znaczy, że odpiąłeś czujnik cisnienia na wolnych obrotach. To podepnij go z powrotem.

Teraz odepnij drugi przewód - i nie powinno być żadnej reakcji. Przegazuj silnik ponad 2200 obr - powinna się zaświecić kontrolka i pikać przy tych 2200.
Teraz ten odpięty przewód przyłóż do masy i znowu przegazuj. Jeżeli nie ma kontrolki i pikania - padł czujnik. Jeżeli pika - uszkodzony kabel od czujnika do zegarów.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2004 10:12:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2003 15:43:46
Posty: 67
Lokalizacja: Łódź
witam
U mnie nie zapala się w ogóle kontrolka od oleju, już od jakiegoś czasu. Ale jak zdejmę przewód od czujnika tego pod filtrem oleju to po krótkiej jeździe zapala się i piszczy. Gdzie jest drugi czujnik ten od wolnych obrotów?
pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 00:01:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Albo masz dwa czujniki w jednym miejscu - w jednym otworze w bloku wkręcony trójnik a do niego dwa czujniki albo masz w bloku dwa otwory - jeden pod drugim - ok. 10 cm odstępu (chyba jeszcze jakies miały w głowicy od strony skrzyni biegów). Podaj silnik i model to będziem wiedzieć :)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 00:06:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
rodzynek napisał(a):
Podaj silnik i model to będziem wiedzieć :)

jak byk w temacie! 1Z :peace:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 00:39:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Bilu napisał(a):
rodzynek napisał(a):
Podaj silnik i model to będziem wiedzieć :)

jak byk w temacie! 1Z :peace:



Ale to nie Pawej rozpoczął wątek :):

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 07:21:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
rodzynek napisał(a):
Bilu napisał(a):
rodzynek napisał(a):
Podaj silnik i model to będziem wiedzieć :)

jak byk w temacie! 1Z :peace:



Ale to nie Pawej rozpoczął wątek :):

ale pawej tez smiga traktorkiem 1Z :peace:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 22:47:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Dwa czujniki

- 0,9 bar - szary cokół

i drugi - do wyboru (zamiennie)
- duży dwustykowy - z pomiarem 0-5 bar i stycznikiem 0,3 bar albo
- 0,25 bar niebieski - jednostykowy

Bilu - dobrze tak?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2004 16:42:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
U mnie ciągle przy ostrym hamowaniu zapala się kontrolka (oleju na pól sekundy do sekundy). W przyszłym miesiacu zdejme miske i zobacze czy mam plastikową przegrode przed smokiem. Jak to nie pomoże to brak pomyslów. Czujnik mam nowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: