.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 19:17:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 12:02:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
trza ... ale co to za problem? :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 12:06:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
yyy no takim ze chyba pisales ze mozna to odlaczyc , no ale jak odlaczysz to nie wiem jakby to chodzilo [chyba by nie chodzilo] :/

Ale ja i tak wole Turbo od Rootsa :diabel:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 12:34:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Co do G60 to fajne tylka ta sprężarka jest do d**y. Za szybko się sypie. A co do opcji że chargera można odłączyć, to słusznie napisał Konrado, iż po rozprężeniu silnika i odłaczeniu to się zrobi bardzo "stateczny" samochód :)

Jeśli idzie o ceny turbo - to zależy ile chcemy wyciśnąć. Więcej mocy = więcej modyfikacji = większa cena. Ja bym stawiał, że na w miarę przyzwoity przyrost starczy 10k PLN.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 12:56:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Na wstępie dzieki za poprawienie mnie .. nie wiedziałem że S4 ma 1 turbo :)

A co do sprężarek to wcale sie tak często nie sypią.. jedyna różnica to trzeba o nie bardziej dbać... i nie ma mowy o ostrej jeździe zanim nie nagrzejesz silnika :P

PS. G60 ma w serii 160 KM
A bez chargera jakieś 90 :D
Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 13:23:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Sprężarki typu G leciały na potęgę. Wiem bo ojciec pracował pare lat w salonie VW/Audi i często gadał ze znajomymi z ich serwisów. Sam kiedyś myślałem nad Corrado, bo wydawało się że ten G60 to fajna sprawa. Ale jak zobaczyłem że to pali tyle co VR6, to wyluzowałem.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 13:46:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
Sprezarki G sypaly sie, przyznaje. Ale zauwazcie, kto jezdzi Corrado :D :galy: Na ogol sa to narwani, mlodzi (sic!) ludzie, ktorzy na dodatek, pojecia nie maja co to jest sprezarka i jak sie z tym jezdzi. W ten sam sposob mozna podchodzic do samochodow turbodoladowanych. Sypia sie, kiedy tylko ktos nie przestrzega kilku prostych zasad uzytkowania. ;) :zly:

Co do odlaczania, to widzialem juz takie wynalazki. :peace: Nie mowie, ze samochod jest wtedy demonem predkosci ale jezdzic sie da spokojnie - tak jak zamulastym wolnossacym ... gdzie tu zaleta? Kiedy jestes przycisniety finansowo do podlogi, pozwala to przezyc, przynajmniej tak wynika z rozmow z ludzmi, ktorzy przerabiali ten temat. :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 17:06:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Sprężarki typu G w Corrado padały bo były mechaniczne z tego co kojarze.
Jesli chodzi o turbinki do 2.8 AAH to już dawno badałem temat. Koszt to około 10-12tys zł. przy założeniu bezpiecznej mocy 100KM/1l pojemności. Czyli wycodzi około 280PS na początek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 17:10:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
czyli przyrost mocy będzie koło 30 40 kucyków :) to nawet przyjemnie bo by mi się zrobiło jakieś 180 może nawet by można do 190 dociągnąc a to jużnaprawdę styka i pewnie po zagazowaniu tego TFU by całkiem nieźle jeździło

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 18:23:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Zaiste, od nadmiaru głowa nie boli :)

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 18:35:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
tak tylko ciekaw jestem czy ktoś sensowny by się tego podjął a co bardziej mnie interesuje za ile i czy by to wszystko ładnie chodziło aby przypadkiem nic nie spier... przy instalowaniu tego sprzętu

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2004 19:01:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
No właśnie. Przydałoby się zgarnąć kogoś kto ma to zainstalowane, to by było najlepsze źródło informacji :) Ciekaw jestem czy ktoś z forumowiczów ma coś takiego.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Turbiny w silniku AAH
PostNapisane: 30.lis.2004 01:18:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2004 14:01:53
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Jeżeli temat nadal aktualny, chetnie wymienie informację. Zrobiłem dość duże i gruntowne rozeznanie tematu. Koszt takiej zabawy to minimu 5000 PLN przy jednej szuszarce, co może wydawać się dość śmieszne przy widelcu ale jest skutecznym i pewnym rozwiązaniem. Jedna sprezarka byla juz uruchomiona w silnikach v6 saaba, Drugi wariant dwie turbiny nieco mniejsze ze wzgledu na dosc ograniczona ilosc miejsca, ale wykonalne, koszt od 10000 do 12000 tysi. I trzeci wariant dla bardziej odważnych to zakup silnika jednej z dwoch wersi 2.7 t (maxymalna fabryczna moc to 265km), która to bez wiekszych problemow i nakladow finansowych podniesiemy do 400 KM. Warto wspomniec ze w ogloszeniach pojawia sie juz coraz wiecej silnikow z osprzetem z niemiec w rozsadnych cenach.

_________________
Audi Coupe 2.8v6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 03:05:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
uuuu ale namieszaliście...

Do V6 (silniki atmosferyczne) praktykuje się robienie BiTurbo i przy odpowiednich zmianach wsilniku i w elektronice daje to ok. 250 -260 KM.
W V6 była 1 turbosprężarka ALE W DIESLU 2.5V6 i nie było to dobre rozwiązanie.
S4 miało 2 silniki turbobenzyna (2.2T i 2.7BiT) i jeden atmosferyczny (4.2).

Praktykuje się wsadzanie też turbin do V8 (3.6 i 4.2), i to ze skutkiem, ale to potrzeba do tego zdecydowanie przebudować CAŁY przód w B4.

Aha, no i zapomnijcie o 5000 zł. za biturbo. Bez elektroniki się nie obejdzie, a do tego minimum unichip przy małych mocach oraz jakiś Autronic jak ktoś chce to porządnie zrobić. Oczywiście przydałoby się też przebudować środek silnika, bo bez tego długo nie pojeździ przy takiej mocy.

żeby zaturbić 2.8 v6 trzeba wydać minimum 10-12 tys. zł. i trzymać w pogotowiu drugie tyle do wydania przez następne pół roku na poprawki i naprawy.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 08:48:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2004 19:31:01
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
Ja mam takie szybkie pytanie, jaka jest różnica w silniku 2,8 AAH i eskowym 2,6bt, głównie chodzi o mocowanie łap i spasowanie skrzyni, jedni mówią że stara podejdzie inni że trzeba brać eskową, co z dyfrem przy wymianie skrzyni pewnie tez leci do wymiany. Sorry za głupie pytania ale nowy jestem :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 10:23:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

dred w twoim przypadku dolozenie trubo lub innych tego typu rzeczy jest wogle nie oplacalne

najlepsza modyfikacja moze sie wydawac 2,2 T 20V (duzo rezania z elektronika)
albo 2,2 T 10V (kg) bez elektroniki
albo 2,2 20V plus obrobka gt,walek i kilka innych modyfikacji + wtrysk gazu

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: TURBO
PostNapisane: 30.lis.2004 10:54:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2004 14:01:53
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Kwestia sprostowania dla LEO 5000 za wersje z jedna sprezarka (suszarka) a nie za dwie jak mozna wywnioskowac z tresci twojej informacji powolujac sie na moj watek. I mowa była o firmie Saab a nie o dislu v6

_________________
Audi Coupe 2.8v6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 15:52:58 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
najpierw zrob to za 5000 a pozniej pogadamy ;) teoretyzujac to mozesz to zrobic wiele taniej ale w praktyce auto nie bedzie jezdzic ;) ... poza tym nie wiem czy masz pojecie o silnikach turbodoladowanych i atmosferycznych ale to nie jest takie proste , uturbic silnik... gdyby to bylo takie proste to wiele osob by sie tego podejmowalo. jedyne co moge powiedziec to najtansza opcja byloby wsadzenie silnika z S4 B5 czyli 2.7 BiT. reszta to koszta ktore beda rosly wraz z postepem prac i w polowie prac moze okazac sie ze albo wogole bedzie to niewykonalne albo koszta przewyzsza koszta przekladki silnika

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 18:53:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Macior napisał(a):
Ja mam takie szybkie pytanie, jaka jest różnica w silniku 2,8 AAH i eskowym 2,6bt, głównie chodzi o mocowanie łap i spasowanie skrzyni, jedni mówią że stara podejdzie inni że trzeba brać eskową, co z dyfrem przy wymianie skrzyni pewnie tez leci do wymiany. Sorry za głupie pytania ale nowy jestem :peace:


Nie było 2.6 BiT :)
Pomiędzy 2.7BiT i 2.6V6 jest kolosalna różnica, to nie są te same silniki, 2.7BiT jest zaprojektowany zupełnie od podstaw. Skrzynia to tylko od eS-ek , po lekkich przeróbkach (mniejszych i większych) wejdzie każda. Dyfer też do wymiany.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2006 04:04:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
znalazłem takie coś http://www.youtube.com/watch?v=PZ8_uSoVi0w jak dla mnie to dziwnie to pracuje coś jakby koty w marcu pod śmietnikiem :)

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2006 10:20:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.cze.2006 14:45:56
Posty: 238
Lokalizacja: zewsząd
z tego co pamietam to ktoś na forum sprzedawał 2.8 Biturbo zrobione na podzespołach z 2.7 .Wszystko było robione w VTG wiec tam zadzwoń może pamietają co i jak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: