|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| manius_29 |
|
|||
Dołączył(a): 17.wrz.2004 07:40:57 Posty: 101 |
|
|||
| Góra | |
|||
| dragon |
|
|||
Dołączył(a): 16.cze.2004 13:52:08 Posty: 233 Lokalizacja: Kraków / okolice |
|
|||
| Góra | |
|||
| Kowicz |
|
|||
Dołączył(a): 14.sie.2004 12:54:11 Posty: 1325 Lokalizacja: Suchocin -> Wawa |
|
|||
| Góra | |
|||
| manius_29 |
|
|||
Dołączył(a): 17.wrz.2004 07:40:57 Posty: 101 |
|
|||
| Góra | |
|||
| dragon |
|
|||
Dołączył(a): 16.cze.2004 13:52:08 Posty: 233 Lokalizacja: Kraków / okolice |
|
|||
| Góra | |
|||


A co do lewego powietrza to popatrz czy nie masz popękanych węży. Zobacz czy na wężu od podciśnienia nie masz pęknięcia lub czy masz wszystkie opaski dokręcone mocno. A od obrotów jest też odpowiedzialny silniczek krokowy lub elektrozawór. Czasem wystarczy je po prostu wymyć ropą.
Nigdy nie naprawiałem alternatora w audi ale robiłem to w innych autach. Myślę że łożysko powinieneś kupić bez problemów. Jeszcze może tam być miedziana tulejka (ale nie musi być) i może być wytarta i trzeba by ją wymienić i jak już wyjmiesz alternator sprawdzić szczotki.