.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 22:41:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

diesel czy Benzin?
diesel 33%  33%  [ 23 ]
Benzin 17%  17%  [ 12 ]
Gazik 50%  50%  [ 35 ]
Liczba głosów : 70
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 16:41:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Zawsze mozna sprawdzić co jest szybsze... :)
Potrzeba tylko kawałka prostej i 2 kierowców o podobnych umiejętnościach...
hehehe
Także panowie wstrzymajcie sie do jakiegoś zlotu... :):
Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 16:44:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
mq napisał(a):
baskecior napisał(a):
Dobrze powiedziane. Każdy ma co lubi i tyle.


Ja nie mam :/ jak pewnie 99% ludzi tutaj. Ale diesel ma na pewno ta zalete za ze pieniadze jakie kosztuje jego exploatacja jezdzi przyzwoicie. Chyba ze cena ON i PB sie wyrowna jak jest np. w Anglii to juz nie bedzie tak wesolo :zly:


Jak wcześniej napisałem nie wiążę się z dieslem tylko z uwagi na cene paliwa. Po prostu moje smutne doświadczenia z silniczkami benzynowymi (zagazowanymi i nie) zmusiły mnie do wypróbowania diesla. I tak mi się spodobało że juz tak zostało. Poza tym fascynuje mnie ta technologia już od lat, a teraz jeszcze bardziej (TDI itp). Ot co. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 16:53:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Wcale nie trzeba az tak dlugo wystarczy zobaczyc czasy na sss.org.pl np.
Wyniki - Modlin 1 maja 2004 r:
Najszybsze A4 1.8T ET 12.894
Najszybsze A4 1.9 TDI ET 15.959
Najszybsze 1.9 Tdi wogole (wielkosc budy i masy dwie klasy mniejsza) ET 13.995

Impreza pozniej A4 1.8 13.244 - A4 1.9 15.999
Poznan A4 1.8 13.403 - A4 TDI nie ma wiec cos podobnego samego rozmiaru Superb 15.545

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 17:55:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Popieram mq

Wogole to benzyna rulezz :)

A wracjac do tematu to najbardzijej mnie wkurza jak porownuja dwa samochody o tej samej mocy jednego dielsla a drugiego benzyne, np 2,0FSI 150KM i 2,0TDI 140KM i sie dziennikarze zachwycaja jak to ten diesel jest elastyczny w porownaniu z benzyna

Ale jak mozna do jasnej ciasnej wolnossaca jednostke porownac z doladowana przeciez to jest oczywiste ze maja inna charakterystke pracy i turbo robi swoje, czemu nikt nie porownuje 2,0TFSI z 2,0 TDI wtedy szanse byly by rowne :)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 20:46:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
słusznie :|

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 23:04:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no, to prawda, zupełnie takie porównanie jest bez sensu.
Jeszcze jest takie tłumaczenie, że ok, diesel jest droższy ALE TYLKO 4000-5000 tys. to ja się pytam, tylko? Przecież to ładnych pare litrów paliwa, prawda? Przy dzisiejszych cenach? Zwrot tej różnicy spodziewany jest... za 10 lat? ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 23:08:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Leo napisał(a):
no, to prawda, zupełnie takie porównanie jest bez sensu.
Jeszcze jest takie tłumaczenie, że ok, diesel jest droższy ALE TYLKO 4000-5000 tys. to ja się pytam, tylko? Przecież to ładnych pare litrów paliwa, prawda? Przy dzisiejszych cenach? Zwrot tej różnicy spodziewany jest... za 10 lat? ;)

ale diesel znaaaaacznie mniej pali, poza tym ewentualny montaz LPG nie jest darmowy :P

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 23:13:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Leo po co te obiczenia dawaj łańcuch na haki ja podjade i najmocniejszego diesla przeciągniemy sie i bedzie jasne wiadomo diesel jest super do tych spraw ale z autopsji wiem że kazdy sie założy ale nikt 100 pln na maske nie położy :peace:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 23:15:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2004 00:19:03
Posty: 49
Lokalizacja: Poznań
DIESLE górą - ceny paliw sie wyrónują ale jednak nowoczesny DIESEL to przyzwoite osiągi prz niskim splaniu ! Pewnie 1,8T bedziemiało lepsze osiągi niż 1,9 TDI 130 KM ale dieselek spali prawie dwa razy mniej

_________________
Obrazek - RC maniac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2004 01:42:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
kilka lat temu mowilem nigy w zyciu diesla no i nie mam do dzisjaj .Ale nastepne bedzie to juz diesel.Ropeczka po 2 zeta male spalanie i tez dobrze ciagnie.A tak gaziorek coraz droszy i ma kosztowac 2,50zl a moj potworek lubi go troche co niekorzystnie wpływa na kieszen :D
czyli narzie gaziorek a potem ropeczka takie bedzie głosowanie

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2004 09:24:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Leo napisał(a):
no, to prawda, zupełnie takie porównanie jest bez sensu.
Jeszcze jest takie tłumaczenie, że ok, diesel jest droższy ALE TYLKO 4000-5000 tys. to ja się pytam, tylko? Przecież to ładnych pare litrów paliwa, prawda? Przy dzisiejszych cenach? Zwrot tej różnicy spodziewany jest... za 10 lat? ;)


A wtrysk gazu montowany jest za darmo ??? Jak sie orientuję też kosztuje 4000-4500 PLN.
Natomiast jesli porównasz eksploatację na benzynie vs diesel, zwrot różnicy nastepuje po prudziesięciu tys km...
Dla mnie to żaden argument.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2004 09:25:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
jmm napisał(a):
Popieram mq

Wogole to benzyna rulezz :)

A wracjac do tematu to najbardzijej mnie wkurza jak porownuja dwa samochody o tej samej mocy jednego dielsla a drugiego benzyne, np 2,0FSI 150KM i 2,0TDI 140KM i sie dziennikarze zachwycaja jak to ten diesel jest elastyczny w porownaniu z benzyna

Ale jak mozna do jasnej ciasnej wolnossaca jednostke porownac z doladowana przeciez to jest oczywiste ze maja inna charakterystke pracy i turbo robi swoje, czemu nikt nie porownuje 2,0TFSI z 2,0 TDI wtedy szanse byly by rowne :)


A co porównanie 200 KM benzyna kontra 90 KM diesel będzie adekwatne ? Jasne , w ten sposób zawsze wyjdzie na korzyść benzu ... trochę logiki jaśnie panowie. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2004 11:00:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
tajest
najlepiej porównać silniki o identycznych charakterystykach momentu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2004 11:20:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
sadki napisał(a):
tajest
najlepiej porównać silniki o identycznych charakterystykach momentu ;)

... albo ... niech straci diesel ... o tych samych mocach ... :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2004 18:12:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
baskecior napisał(a):
A co porównanie 200 KM benzyna kontra 90 KM diesel będzie adekwatne ? Jasne , w ten sposób zawsze wyjdzie na korzyść benzu ... trochę logiki jaśnie panowie. ;)


Hejheh nie pisalem o porównaniu 90-200km tylko 140-200KM, wiadomo ze benzyna z turbina bedzie miala wieksza moc niz diesel o tej samej pojemnosci

A jak porownujesz wolnossaca benzyne z turbo dieslem to jest korzysc diesla, troche logiki baskecior :)

Ogolnie rzecz biorac najkorystniejszym porownaniem jest gdy oba maja ta sama moc i turbo, czyli np 1,8T 150KM z 1,9 TDI 150KM, ale 1,8T to dopiero podstawa, fabryka je do 225KM kreci, a dla 1,9TDI to jest kres, mówie o fabrycznych przeróbkach

Czyli najlepiej sprawdzic dwa Leony, bo chyba tylko w nich tego TDI montowali

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2004 18:44:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2004 10:59:02
Posty: 583
Lokalizacja: z miasta Łodzi się pochodzi
po dzisiejszym tankowaniu Pb95 -3,62 a LPG - 1,94 zaczynam sie zastanawiac jeszcze LPG

_________________
life is brutal and full of zasadzkas
kiedys mlody i gniewny teraz stary i wk....
Obrazek,
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2004 20:24:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Diesel często jest wybierany bo poprostu jest tańszy w utrzymaniu.Ktoś tu napisał że nie dokońca mu chodzi o kase i wolał by i tak diesla. To teraz tak niech sobie karzdy pomarzy że wygrał w totka (to nieboli :) ) jakąś sporą sumkę i stać go na wiele i macie przed sobą np. RS6 i jakegoś nowej generacji DIESEL .I teraz brzmi pytanie co wybierasz ?? :diabel:

PS.Ja bym wybrał oczywiście RS6

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2004 20:34:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.lip.2004 23:37:27
Posty: 367
Lokalizacja: Śląsk
Gazik. Zawsze można przełączyć na Pb.

_________________
80 '93 B4 Quattro avant 2,6 V6 ABC
LPG Tartarini EtaGas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2004 20:37:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Leo napisał(a):
no, to prawda, zupełnie takie porównanie jest bez sensu.
Jeszcze jest takie tłumaczenie, że ok, diesel jest droższy ALE TYLKO 4000-5000 tys. to ja się pytam, tylko? Przecież to ładnych pare litrów paliwa, prawda? Przy dzisiejszych cenach? Zwrot tej różnicy spodziewany jest... za 10 lat? ;)


Sory ale jak mam jezdzic na zapyzialej instalacji za 2000zł i miec gorsze osiagi to wole tdi. A cena za Inst na wtrysku czyli 4kzł pokrywa różnice w stosunku do tdi

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2004 22:57:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lip.2003 02:15:46
Posty: 538
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: Audi A8 4.2q
Heh ja tam benzynke mam 2.5 litra spalania nieraz i mniej :) i nie mysle o przerobce na gaz :D Nie ma to jak Romet Ogar :P

_________________
Audi 100 2.3E 01.01.2008 -> 06.01.2009
Audi 100 2.3E quattro USA+ LPG BLOS 04.08.2008 ->28.02.2010
Audi A8 4.2 quattro 14.03.2010->??

Życie jest zbyt krótkie żeby jeżdzić dieslem! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: