.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.mar.2025 19:07:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: synchronizator 3-go biegu
PostNapisane: 05.gru.2004 17:16:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2004 15:11:12
Posty: 238
Lokalizacja: Łęczna
od czasu do czasu zgrzyta przy wkładaniu 3-go biegu, uszkodzony jest synchronizator, jakbymchciał to wymienić to nie ma żadnego problemu, bo słyszałem żeby lepiej tego nie ruszać ponieważ inne elementy mogą byc już dopasowane a jak wymienię na nowy synchronizator to może się nie spasować czy cos takiego, może ktoś z was to wymieniał , i ile może wynieść koszt wymiany?

_________________
Audi A4, 1.9TDI 2001r, 96KW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2004 19:46:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Nie zwlekaj z wymiana uszkodzonego synchronizatora. U mnie skończyło się to zablokowaniem skrzyni, na szczęście nic się nie zniszczyło - ale mało brakowało. Koszt synchronizatora to ok 200 zł (tyle kosztował do mojej skrzyni) + robota ( mi zrobił za 250 zł). Przy okazji sprawdzisz w jakim stanie jest sprzęgło (warto!).
Nie zwlekaj. :!!:

Powodzenia

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2004 00:27:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
ja jeszcze dodam ze przy lewarku zmiany biegów jest takie jakby jabłko plastikowe, warto pilnować alby ten element był cały bo w przeciwnym wypadku łatwo uszkodzić synchronizator

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 12:36:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Mhmm...a jakie sa objawy uszkodzenia synchronizatora?
Bo ja np. mam problem z 2 i uderzenie odczuwalne na lewarku przy 3 biegu. Ale np. redukcji to nie dotyczy - redukcje wchodza ok. Sprzeglo jest nowe firmy sachs. Biegi R, 1, 4, 5 pracuja wspaniale. Bieg drugi czasem troche zgrzytnie i jest spory opor przy wbijaniu (ale tylko z jedynki) - trzeba odczekac wtedy bieg wchodzi lepiej. Mam chyba cos nie tak z podpora walu bo slychac gluche lup prz zwalnianiu pedalu sprzegla...zastanawiam sie czy poduchy skrzyni i tylniego mostu moga miec wplyw na zmiane biegow 2 i 3. Co do poduch skrzyni to kazdy mecher mowi co innego, jeden ze dobre drugi, ze zle...sam juz nie wiem.
Wydaje mi sie, ze padniety synchronizator powodowalby zgrzyty rowniez przy redukcjach...a tak nie jest. Dodatkowo skrzyna pracuje lepiej przy zmianie biegow na wiekszych predkosciach obrotowych silnika...
Czy ktos zna jakis zaklad w Krakowie i okolicach gdzie ktos profesjonalnie na to popatrzy bo mnie to wkurza przy smiganiu po miescie.
Na trasie nie ma takiego dramatu bo jakos po dluzszej jezdzi wszystko zaczyna banglac troche lepiej. Skrzynia miala wymieniany olej na oryginalny - na wszelki kurde wypadek.
Wszystkie sugestie mile widziane :) Prosze o pomoc.
Auto to A80 B4 quattro 2.8

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: