.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.mar.2025 18:11:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Piasty kół w cygaro 2.3
PostNapisane: 08.gru.2004 17:51:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
Posiadam cygaro 2.3 87 r hamulce tarczowe tył piasty kół posiadaja rozstaw śrub 5x112 .Wczoraj zdazyla mi sie niemila niespodzianka a dokladnie dokrecajac kolo zerwal mi sie gwint w piascie. Zastanawiam sie co z tym zrobic?? Czy bawic sie w gwintowanie ? Czy moze zastosowac wkladke cos takiego jak np sie zerwie gwint w glowicy podczas wkrecania swiecy czy najlepiej kupic piaste nowa i juz ???? najchetniej kupilbym piaste bo niechaibym zeby spotkala mnie niemila niespodzianka z np odpadajacym kolem. i w zwiazku z tym wszystkim pytanie czy orientuje sie ktos albo czy moglby gdzies sprawdzic czy piasty kol przednich z cygara z roku 84 2.0 Diesel beda pasowaly do mojego cygara.W starym moim cygarze piasty byly na 4 sruby i posiadam felgi wlasnie o tym rozstawie srub (4x108) pozostaloby mi jedynie kupic 2 x piasty o tym rozstawie i mialbym juz felgi do autka .pytalem sie o piasty z rozstawem 5 x 112 lecz maja jedynie z rozstawem 4 x 108. z góry dziękuję za waszą pomoc Pozdrawiem

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 18:07:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
olej to na 4 śrubach też pojeździsz a jak wymieniasz piasty to i łożyska nowe trzeba a to kosztuje zwłąszcza z przodu

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 18:11:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 13:29:32
Posty: 76
Lokalizacja: Częstochowa
Witam

Ja bym sie w to nie bawil mialem podobny problem w moim C4 zerwany gwint w piascie z tylu kupilem na szrocie piaste zaplacilem za nia 100zl.
Moim zdaniem lepiej jak jest piec srub na kolo. A dodatkowo w tym rozstawie srub jest duzo wiekszy wybor felg aluminiowych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2004 19:33:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
dzieki bardzo za pomoc ;]]]] nowa piasta i bedzie po problemie

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2004 16:05:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jakby co, to mam tylną i przednią piastę od 100 Turbo z rocznika 88. Jak zerwałem u siebie, to pośmigalem na czterech ok 10tyś km. Nic złego się nie działo.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2004 16:12:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2004 15:36:44
Posty: 9
miałem to samo w C4 i zrobiłem tak: kupiłem szpikę koła od żuka rozpiłowałem trochę otwór w piaście i wbiłem od tyłu szpikę teraz przykręcam koło 4 szpilkami + jedną nakrętką i wszystko gra

pozdr.

_________________
Audi 100 2,3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2004 16:13:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2004 15:36:44
Posty: 9
miałem to samo w C4 i zrobiłem tak: kupiłem szpikę koła od żuka rozpiłowałem trochę otwór w piaście i wbiłem od tyłu szpikę teraz przykręcam koło 4 szpilkami + jedną nakrętką i wszystko gra

pozdr.

_________________
Audi 100 2,3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2004 16:19:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10358
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Mi też kiedys w wulkanizacji na tylej piascie przekrecili gwint ale i tak jak pisze "Czarek S" nie zawracałem sobie tym głowy ,wkreciłem z czuciem i jeszcze rok latałem.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2004 16:31:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jak kiedyś odkręciło mi się kpoło w Maluchu, to śruby wybiły okno w budynku mieszkalnym i jedna wbiła się w docieplenie tego budynku. Jechałem ok 50 km/h. Dobrze, że to nie była głowa... Nie wspomne o rozwalonym zawieszeniu w Maluszku i uszkodzonym podwoziu.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: