.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.sty.2025 10:55:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: osiagi na LPG
PostNapisane: 14.gru.2004 15:09:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2004 16:12:18
Posty: 28
Lokalizacja: Sandomierz
Czy ktos kiedys sprawdzal np .na chamowni ,ile nasze niunie traca mocy na zwyklej instalacji gazowej w moim przypadku chodi mi o silnik 2.3 133km bo z tego co wiem to roznie to podaja od 10 do 15% i jak to sie przeklada na koniki,czy traci on okolo 15koni i jak to sie ma do 2.5tdi 115 kM czy mozna je wowczas porownac.2.3 robi 10.2setke na benzynce a na gaziku?Pytam bo mysle ozmianie niuni na traktorka.

_________________
Audi C4 2.3 91r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 15:18:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
2.3 w 10,2 sekundy do 100??? Coś chyba masz złe informacje, albo N20 tudzież inne kompresoro/sprężarki zamontowane... i to jeszcze pewnie z podciśnieniem :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 16:27:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Ja ze swoja nie byłem na hamowni ale do 100 wykreca na benzynie ze stoperem w reku do 10 sek.
A jesli chodzi o gaz to sie nie wypowiadam bo to nie jest to samo i jak dla mnie to traci bardzo duzo :(

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 16:39:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Z tego co zaslyszalem od znajomych gazownikow strata jest rzedu 10% na mocy - sam to tez odczuwam. Stratajest tym wieksza im wiekszy ladunek przewozimy.

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 16:44:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
ja mam jakis 15% spadek mocy na LPG pomimo wtrysku :<

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Osiągi na LPG
PostNapisane: 14.gru.2004 17:29:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 21:58:23
Posty: 109
Lokalizacja: Szczecin
Witam,
ja się hamowałem z 10 razy..... między innymi porównywaliśmy osiągi na benzynie oraz LPG.
Silnik mam troszkę podłubany więc nie ma co patrzeć na osiągi ale pięknie widać spadek mocy i momentu:

Wyniki Benzyna (wywalona instalka LPG) - 131 KM, 208 Nm
Wyniki Benzyna (z założonym mixerem LPG) - 118 KM, 169 Nm
Wyniki LPG - 117 Km, 169 Nm

No comments. Instalka, zwykła z komputerkiem.
Pozdrawiam

_________________
Jaza MINI to jak mierzenie własnego tętna - czujesz że zyjesz ! :D
Audi Coupe B4 2.3 10V Powered by Chojnacki Motor System - na sprzedaż 9.800 PLN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 18:43:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Martini -> to i tak masz małą stratę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 18:54:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2004 16:12:18
Posty: 28
Lokalizacja: Sandomierz
Dzieki Martini oto mi chodzilo,czyli strata jest dosyc spora no ale cos za cos

_________________
Audi C4 2.3 91r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Osiągi na LPG
PostNapisane: 14.gru.2004 19:16:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 21:58:23
Posty: 109
Lokalizacja: Szczecin
Wiem że mam małą statę... silniczek jest utrzymywany w naleźytym stanie a i instalke LPG mam z wariatorem który przyspiesza mi zapłon na gazie o 12 stopni. Może to coś daje albo na benzynie jest coś nie tak :):

_________________
Jaza MINI to jak mierzenie własnego tętna - czujesz że zyjesz ! :D
Audi Coupe B4 2.3 10V Powered by Chojnacki Motor System - na sprzedaż 9.800 PLN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 20:34:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
No z tym momentem to nie taka mała strata bo prawie 20% a przecież o moment nam wszystkim chodzi a nie o moc. Co do zmiany 2,3 na 2,5 TDi to bym się nie zastanawiał tylko odkładał kasę na diesla. Może w 10s. się nie wyrobi do 100 (z silnikiem AAT) ale czy my jeździmy tylko od 0 do 100? No właśnie, a w TDi dopiero przy 100 zaczyna się jazda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 20:45:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2004 07:39:52
Posty: 127
Lokalizacja: Grudziądz
Mam 2,3 ng bez gazu jezdżiłem kumpla cygaro 2,3 nf na mieszalniku(dużej róznicy w masie chyba nie ma) straszny mół.


Tak przy okazji ile waży cygaro nf ???

_________________
AUDI 80 B4 2.3 E NG 1993r - sprzedane
VW GOLF VARIAT III 1.9 diesel (1Y)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Osiągi na LPG
PostNapisane: 14.gru.2004 22:28:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Martini napisał(a):
Witam,
ja się hamowałem z 10 razy..... między innymi porównywaliśmy osiągi na benzynie oraz LPG.
Silnik mam troszkę podłubany więc nie ma co patrzeć na osiągi ale pięknie widać spadek mocy i momentu:

Wyniki Benzyna (wywalona instalka LPG) - 131 KM, 208 Nm
Wyniki Benzyna (z założonym mixerem LPG) - 118 KM, 169 Nm
Wyniki LPG - 117 Km, 169 Nm

No comments. Instalka, zwykła z komputerkiem.
Pozdrawiam


czyli u mnie zostalo ze 101KM jakies 90KM i ze 140Nm ok 115Nm

CIENKO :/

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2004 22:44:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
u mnie na instalce bingo przyspieszenie 0-100 9 s seria na benz 8 s prędkośc max 230 wg licznika ale osiągnełem te wyniki po zniszczeniu 3 mikserów (roztaczałem az przesadziłem)do tego dokładna regulacja z laptopem w czasie jazdy wnioski: gazownicy wkładają nie dopasowane miksery a o regulaclji nie wspomnę. dla nich sukcesem jest wyjazd auta z warsztatu.zużycie gazu po montażu inst miasto-18l trasa 15l obecne zużycie po modyfikacji i regulacji trasa 12l miasto15l jeśli chodzi o spadek mocy nie zauważalny silnik 2.8 aah

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2004 07:04:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2004 07:39:52
Posty: 127
Lokalizacja: Grudziądz
GrzesB napisał(a):
2.3 w 10,2 sekundy do 100??? Coś chyba masz złe informacje, albo N20 tudzież inne kompresoro/sprężarki zamontowane... i to jeszcze pewnie z podciśnieniem :galy:


NG katalogowo 9,8 do 100

_________________
AUDI 80 B4 2.3 E NG 1993r - sprzedane
VW GOLF VARIAT III 1.9 diesel (1Y)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2004 09:09:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
To fakt gazownicy kładą totalną lache na regulacje LPG sam tego odświadczyłem na sekwencji. Niema to jak samemu wziąść laptopoka i pobzykać troche po trasach i wyregulować.

Co do osiągów bez rożnicy PB 9.7s do 100 LPG 9.6s do 100 testyowane kilka razy. co do spalania niesety około 14L LPG jazda miesznana.

wyniki czysto orientacyjne no to to nie mieszalnik tylko wtryski ale zawsze mozna sobie porównać po innej generacji LPG.


co do wariatora to on napewno niewyprzedza ci zapłonu o 12* tylko do 12* taki szczegół ale zmienia zupełnie kontekst wypowiedzi. gdyby wyprzedił ci o 12* w porównaniu do PB to silnik by nawet nieodpalił.

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Osiągi LPG
PostNapisane: 15.gru.2004 10:32:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 21:58:23
Posty: 109
Lokalizacja: Szczecin
Wyprzedza o 12 stopni względem oryginalnego ustawienia na benzynce, taka jest idea tego urządzonka. Odpala i tak na benzynie.... zresztą zdziwiłbyś się jak mocno można przyspieszyć zapłon :P (Pamiętaj że u mnie nie jest seryjny silnik i jakoś to przy tych ustawieniach chodzi.)
Pozdrawiam

_________________
Jaza MINI to jak mierzenie własnego tętna - czujesz że zyjesz ! :D
Audi Coupe B4 2.3 10V Powered by Chojnacki Motor System - na sprzedaż 9.800 PLN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2004 12:57:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
troche sie bawilem wyprzedzaniem zaplonu wzgledem PB i powiem ci ze wyprzedzenie bazu o 4* wzgledem nominału powodowało juz lekkie dzwonienie przy ostrym przspieszaniu na LPG na PB jeszcze bardziej dzwonił.

optymalne wyprzedzenie oscylowało w granicach 2-3* wzgledem PB i to do około 4000 tys obr potem powiniem juz być nominał tak działa standardowy wariator. łatwo sprawdzic stroboskopem...

standardowy kąt to około 10-14 zaleznie od silnika a ty miowisz że masz +12* czyli jakieś 20-25* no ładnie....

aa żeby była jasnośc mowimy tu o koncie przy obrotach na luzie nie przy full obciazeniu wtedy kąt moze dochodzic standardowo do 30-40* w zaleznosci od silnika i oczywiscie zakresu obrotów

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Osiągi na LPG
PostNapisane: 15.gru.2004 13:08:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 21:58:23
Posty: 109
Lokalizacja: Szczecin
Oczywiście mówimy o kącie na biegu jałowym. Jedna uwaga - przy silniku 2.3 NG (może przy innych także) jest takie sprytne urządzonko o nazwie WES lub WEZ (nie pamiętam) które kontroluje stopień wyrzedzenia zapłonu i w razie potrzeby opóźnia go. Na jakiej zaszadzie to ci nie powiem (polecam serwisy układów wtryskowych BOSCH'a - tam mnie uswiadomili bo na początku takźe byli zdziwieni dlaczego mi zaworów jeszcze nie wypluło :peace: )
Pozdrawiam

_________________
Jaza MINI to jak mierzenie własnego tętna - czujesz że zyjesz ! :D
Audi Coupe B4 2.3 10V Powered by Chojnacki Motor System - na sprzedaż 9.800 PLN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 09:51:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2004 23:10:53
Posty: 138
Lokalizacja: Choroszcz
Witam

badając na hamowni swoją niunię otrzymałem wyniki

benzynka 146 PS 216 Nm
gaz 141 PS 208 Nm

ze spalaniem jest gorzej

benzynka 8 / 100
gaz 12 / 100
troche dziwnie :/

pozdrawiam

_________________
A3 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: