Witam właśnie dotarłem do chaty. Jeżeli ktoś pomiędzy godziną 23 a 00 wkór... się za Czarnym AAT C4 na drodze Legnica Bolesławiec to bardzo przepraszam, ale z uszkodzonym sterownikiem pompy i tak szło mi nieźle. Przebyłem 20km w 1,5 h bo wszyscy znajpomi z okazji soboty byli poza zasięgiem. Zresztą patrząc na porę to się nie dziwie. Na początku mój kumpel stwierdził odkrywczo że pewnie spadła linka od gazu!!!

ale zaraz przeprosił i tłumaczył się że poprzedniej nocy mało spał. Niunia nie reagowała w żaden sposób na dodawanie gazu. No i teraz bede szukał pompy a to trochę zajmie więc aby nie utracić karty członkowskiej bede musiał zabrać S6 z komisu. Tak więc mimo wszystko bede latał AUDI.
PS: Myślicie, że niunia zrobiła to umyślnie po tym jak podsłuchał w garażu że bede ją sprzedawał???
PS2: Dla tych których to interesuje to jest 3 poważna awaria jaką miałem jeżdżąc TDI.
1. Z dziwnych przyczyn pasek od alternatora wkręca się w wał na rozrządzie (6500zł)
2. Sytuacja się powtarza (4000zł) okazuje się, że alternator od B5 TDI mimo zapewnień wszystkich mechaników w okolicy nie może współpracować z AAT bo ma o 0,5mm dalej wysunięte koło i po pewnym czasie obcina jedną ścieżke z paska i ta ścieżka po tym jak złapie się za pasek rozrządu nawiuja cały pasek alternatora na wał.
3. Awaria sterownika pompy. ?????zł
JAKOŚ TO BĘDZIE ALE WOLE JEŹDIZĆ AAT niż 4,2 mimo Quattro
