mechitro napisał(a):
schwanz24 napisał(a):
ruszam, jedynka do tych 40 Kmh ok.
ciągne na dwójce do 70 lekko zdławi i dostaje dopiero niezłego kopa.
albo I i II bieg spokojnie, i na trójce cisne do 80-85 zdławi i dalej rakieta.
To pompka przyśpieszacza odpada...
Nie zatrybiłem...
Spróbuj go pocisnąć ostro na 1,2,3 i zobacz, czy też będzie dławiło.
Wygląda mi to właśnie na pompke przyśpieszacza
Powinno go dławić w momencie otwarcia 2-giej przepustnicy, kiedy podciśnienie spada, a mieszanka ubożeje - musisz wyczuć ten moment.
wordeck napisał(a):
Wyczyść gaźnik, konkretnie układ przejścia pomiędzy I i II przelotem.
- nie wiem co to jest ten ukł. przejścia
, pierwsze słysze...
Możesz po uprzedniej jeździe na paliwie zdjąć pokrywe wiltra i otwierać przepustnice - w tym momencie dysza przyśpieszenia powinna rozpylać pokaźne dawki paliwka. Ale to za dużo Ci nie da, bo przepuszczająca pompka może wpompowywać tą dawke z opuźnieniem i w mniejszej ilości... Chyba, że byś z kimś porównał