.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.sty.2025 10:23:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gaźnik!
PostNapisane: 15.gru.2004 21:13:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
witajcie, nie wiem czy tak być powinno, czy nie, mianowicie w B3 (gaźnik), gdy jade na benzynie, np: rozpędzam auto na drugim biegu powoli stopniowo dodając gazu, to jest wszystko ok., natomiast gdy jade i nagle dam prawie full gazu, to normalnie przyspiesza gdzies powiedzmy na drugim biegu do 70 Kmh, potem jakby na sekunde (nawet nicałą) go zdławi, przychamuje i potem juz ile wyciągnie popi.......la, tak samo jest na trzecim biegu.

dzięki.

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2004 22:24:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Okręśl precyzyjnie !!!
Przyśpiesza do 70 ale z ilu ? 30? 60?
Ile to trwa? - od wdepnięcia gazu do zdławienia.
Albo na obr/min to określ.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2004 23:51:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
ruszam, jedynka do tych 40 Kmh ok.
ciągne na dwójce do 70 lekko zdławi i dostaje dopiero niezłego kopa.
albo I i II bieg spokojnie, i na trójce cisne do 80-85 zdławi i dalej rakieta.

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 00:37:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Jak gażnik zadko widzi etylinke, uszkadza sie pływak . Na gazie objaw nie wystepuje :!!: :) ,znaczy szarpania nie widac :P

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 01:22:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
jakby pływak był uszkodzony, to napewno by był dziurawy, a wtedy by nie zamykał zaworu i by zalewało, a odpala dobrze.moje zdanie.

a to że jak nie widzi pływak przez dluższy czas paliwa, to moze może go h..j strzelić, to też prawda.

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 01:33:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
B2 mojej siostry tez dobrze odpala na benzynie a ma dziurawy pływak :P
A ze przy gwałtownym przyspieszaniu go zalewa to inna sprawa :diabel:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 18:58:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
schwanz24 napisał(a):
ruszam, jedynka do tych 40 Kmh ok.
ciągne na dwójce do 70 lekko zdławi i dostaje dopiero niezłego kopa.
albo I i II bieg spokojnie, i na trójce cisne do 80-85 zdławi i dalej rakieta.

To pompka przyśpieszacza odpada...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 23:14:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
to co to może być?dodam jeszcze, bo mi się przypomniało, że nie zawsze oprócz spokojnej jazdy gdy walne nieźle po gazie to go zdławi. czasmi gaz na full i wchodzi równo na obroty, bez zadławienia.

narazie

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2004 01:11:23 
Italiano

Dołączył(a): 26.sie.2003 23:52:03
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa
A czy przy tym zdławieniu spadają obroty i widać to na obrotomierzu :?: (ich wachania)

_________________
Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą :D mile widziani ;)

-> SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
<-

-> Śmigło ze szperą :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2004 01:44:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
nie, to dzieje się zbyt szybko, by obroty spadły, to jest uczucie jakby automat wrzucił na wyższy bieg (turbo) haha.

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2004 14:24:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Wyczyść gaźnik, konkretnie układ przejścia pomiędzy I i II przelotem. To co się dzieje, to wynik zubożenia mieszanki na początku otwarcia przepustnicy II przelotu - któryś kanalik albo dysza są brudne (co przy czystości naszych paliw jest normalne) i w momencie otwierania II przelotu paliwko dociera do gardzieli z lekkim opóźnieniem (tzn. później niż zwiększona ilość powietrza). Możesz spróbować dolać do paliwka jakiegoś preparatu czyszczącego układ paliwowy (np. Wurth), pojeździć trochę i może się poprawi. Jeśli nie to rozebrać, wyczyścić, złożyć i ustawić.
Sprawdź jeszcze, czy wszystkie wężyki podciśnienia są na swoich miejscach i czy nie są popękane - czasami niby jest OK, a pod osłonką z materiału tekstylnego wężyk podciśnieniowy łapie powietrze (guma też się starzeje)

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2004 20:05:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
mechitro napisał(a):
schwanz24 napisał(a):
ruszam, jedynka do tych 40 Kmh ok.
ciągne na dwójce do 70 lekko zdławi i dostaje dopiero niezłego kopa.
albo I i II bieg spokojnie, i na trójce cisne do 80-85 zdławi i dalej rakieta.

To pompka przyśpieszacza odpada...

Nie zatrybiłem... ;)
Spróbuj go pocisnąć ostro na 1,2,3 i zobacz, czy też będzie dławiło.
Wygląda mi to właśnie na pompke przyśpieszacza :!!: Powinno go dławić w momencie otwarcia 2-giej przepustnicy, kiedy podciśnienie spada, a mieszanka ubożeje - musisz wyczuć ten moment.

wordeck napisał(a):
Wyczyść gaźnik, konkretnie układ przejścia pomiędzy I i II przelotem.
- nie wiem co to jest ten ukł. przejścia :D , pierwsze słysze...

Możesz po uprzedniej jeździe na paliwie zdjąć pokrywe wiltra i otwierać przepustnice - w tym momencie dysza przyśpieszenia powinna rozpylać pokaźne dawki paliwka. Ale to za dużo Ci nie da, bo przepuszczająca pompka może wpompowywać tą dawke z opuźnieniem i w mniejszej ilości... Chyba, że byś z kimś porównał ;)

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 00:01:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
gaźnika narazie rozbierał do czyszczenia nie będe,
sprawdze te wężyki pociśnienia dokładnie.


acha, jest jeszcze ten taki okrągły metalowy filtr paliwa, z którego idzie przewód przelewowy do baku i prosto do gażnika, on jeszcze nigdy nie był wymieniany, może z niego ciśnie syfem.co?

dzieki za pomoc.
myśle,że post można zakończyć.

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: