.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 13:52:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: brak iskry w B3, pomocy, pilne:(((
PostNapisane: 16.gru.2004 13:45:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2004 17:11:57
Posty: 16
Lokalizacja: wieliszew
witam

no i w moim nowym nabytku brak iskry:(. rano gasl po wcisnieciu sprzegla, a pozniej jak chcialem odpalic to iskry brak niestety:(. pomozcie, co sprawdzac i jak po kolei (ale tak jak laikowi);)


pozdr

maj5452


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 13:50:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
akumulator, kopułka, palec, przewody, swiecie...
nic mi więcej nie przychdozi do głowy :)

Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 13:57:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.paź.2004 19:21:12
Posty: 220
Lokalizacja: Wrocław
ale nie pala wszystkie gary czy tylko jeden ?

_________________
Audi B3 1.8S.... ReZaNkO w toku :))) S2 look'in good ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 14:33:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2004 18:58:41
Posty: 110
Lokalizacja: Swidnica
czujnik Halla sprawdz :peace:

_________________
Audi Coupe GT 2,2 KV r.pr 1986 czarny metallic oczywiscie,ciemne szybki,-40mm,bezwypadkowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 14:37:34 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Podejrzewam cewkę. Lubią padać po jakimś czasie.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 14:51:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2004 17:11:57
Posty: 16
Lokalizacja: wieliszew
Ber napisał(a):
ale nie pala wszystkie gary czy tylko jeden ?


wszystkie:(. zero kontaktu;)

maj5452


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 14:52:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2004 17:11:57
Posty: 16
Lokalizacja: wieliszew
slawek1 napisał(a):
czujnik Halla sprawdz :peace:


ok. tylko co to i gdzie to?;)

mat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 15:59:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2004 18:58:41
Posty: 110
Lokalizacja: Swidnica
jezeli nawet nie wiesz gdzie go szukac to o sprawdzeniu nie moze byc mowy bo to nie takie proste.Moja rada-elektryk samochodowy :peace:

_________________
Audi Coupe GT 2,2 KV r.pr 1986 czarny metallic oczywiscie,ciemne szybki,-40mm,bezwypadkowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 16:14:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2004 17:11:57
Posty: 16
Lokalizacja: wieliszew
slawek1 napisał(a):
jezeli nawet nie wiesz gdzie go szukac to o sprawdzeniu nie moze byc mowy bo to nie takie proste.Moja rada-elektryk samochodowy :peace:


ok. to pomijajac ten czujnik co sprawdzic i jak krok po kroku, zeby elektryk to ostatecznosc juz byla (mam daleko do niego, wiec musialbym sciagac samochod, a teraz brak takiej mozliwosci:(...

pozdr

mat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 16:23:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2004 18:58:41
Posty: 110
Lokalizacja: Swidnica
odpowiedzial Ci juz Simpson I Maridk wiecej nic nie wydumasz.Powodzonka

_________________
Audi Coupe GT 2,2 KV r.pr 1986 czarny metallic oczywiscie,ciemne szybki,-40mm,bezwypadkowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2004 18:08:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Czy masz alarm z odcięciem zapłonu?
Spróbuj zrobić podmiankę części jak masz od kogo. Jeśli nie masz choć podstawowych wiadomości el. i miernika to pozamiatane
-> elektryk!

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2004 09:02:55 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Weź przewód który idzie od cewki do rodzielacza zapłonu. Włóż w niego świecę przyłóż obudowę świedy do silnika (gdzieś gdzie jest masa) i zakręć rozrusznikiem. Jeśli nie będzie iskry do wymiany w pierwszej kolejności idzie cewka zapłonowa. To tyle.
ps. tylko nie trzymaj za metal kiedy będziesz to robił

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2004 12:17:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2004 17:11:57
Posty: 16
Lokalizacja: wieliszew
Maridk napisał(a):
Wez´ przewód który idzie od cewki do rodzielacza zap?onu. W?óz˙ w niego s´wiece˛ przy?óz˙ obudowe˛ s´wiedy do silnika (gdzies´ gdzie jest masa) i zakre˛c´ rozrusznikiem. Jes´li nie be˛dzie iskry do wymiany w pierwszej kolejnos´ci idzie cewka zap?onowa. To tyle.
ps. tylko nie trzymaj za metal kiedy be˛dziesz to robi?


witam wlasnie tak zrobilem, ale bez swiecy. powinna chyba tez iskra przeskoczyc? u mnie nic:(. na jednym (wejsciu) jest ok. 12v a na "wyjsciu" tez. jednak jak podlaczam zarowke do wyjscia do rozdzielacza jako "plus", minus z akumulatora krece rozrusznikiem i zero. iskry tez zero:(. robilem to na chlopski rozum wiec wyjasnijcie czy dobrze kombinowalem;).

maj5452


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2004 21:19:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
Maridk napisał(a):
Weź przewód który idzie od cewki do rodzielacza zapłonu. Włóż w niego świecę przyłóż obudowę świedy do silnika (gdzieś gdzie jest masa) i zakręć rozrusznikiem. Jeśli nie będzie iskry do wymiany w pierwszej kolejności idzie cewka zapłonowa. To tyle.
ps. tylko nie trzymaj za metal kiedy będziesz to robił

Nie koniecznie bo jak cewka nie dostanie napięcia impulsowo to też nie przetworzy go na kilka tysięcy Volt a za to odpowiedzialny jest przerywacz tudzież czujnik Halla. Przy czujniku Halla jest koszyk metalowy który odsłania i zamyka bramkę magnetyczną. Koszyk ten jest wciśnięty na tulejkę z brązu a tulejka osadzona na osi aparatu zapłonowego. No i zdaża się że koszyk ma luz na tulejce a wtedy nie kręci się razem z ośką aparatu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: no i juz wszystko ok;)
PostNapisane: 20.gru.2004 14:57:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2004 17:11:57
Posty: 16
Lokalizacja: wieliszew
witam ponownie:)

juz wszystko ok, ale dzieki temu przeszedlem skrocona wersje kursu elektryka samochodowego:). dzieki temu juz wiem jak sprawdzic ( i co to jest) czujnik halla, cewke, przewody itd. za wszelkie "rozjasnienia" wielkie dzieki. najwazniejsze ze nie musialem go pchac do elektryka (jakos im nie ufam jednak:(..)

pozdr

maj5452

ps. u mnie przyczyna byla jednak cewka:(.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: