.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.sty.2025 12:28:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: obniżone zawieszenie B4
PostNapisane: 21.lis.2004 15:45:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2004 15:01:21
Posty: 115
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: RS2
Niedawno kupiłem Audi b4 Avant z obniżonym zawieszeniem mam jednak problem gdyż prawdopodobnie ze względu na szerokie opony tj 225 17" przy lekkim obciążeniu tyłu samochodu, opony tylne trą o nadkola. Co zrobić by to wyeliminować bez większych nakładów finansowych? Czy jest możliwość zwiększenia prześwitu bez wymiany sprężyn? Warto nadmienić że mam piękne felgi i nie chciałbym ich zmieniać a nie wiem czy węższe opony będą do nich pasowały.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 09:06:21 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Możesz spróbować założyć opony 215/45/17. Albo włożyć inne sprężyny. Ewentualnie poszerzyć nadkola. Innymi sposobami niestety tego nie zrobisz.

ps. Pokaż zdjecia auta.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 09:12:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Ewentualnie dobre amorki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2004 12:39:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2497
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> mozesz zalozyc gumy miedzy zwoje sprezyny w ten sposob podniesiesz go troche :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2004 23:16:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2004 15:01:21
Posty: 115
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: RS2
wracam do tego wątku bo temat dalej nie rozwiązany chociaż na zimówkach już nie obciera. Poradzcie mi tylko w jednej kwestii. Jakie będą najlepsze amorki do takich sprężyn, (są w żółtym kolorze, podobno jakieś sportowe czy cóś) bo strasznie mi tył ucieka na zakrętach. A może lepiej wymienić wszystko tj. sprężyny na oryginalne i amorki?

_________________
80 B4 AVANT 2,6 V6 - było
S4 B5 Avant 2.7T - było
RS2 - obecnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 00:21:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Najlepiej sprawdź dokładnie jakie to springi i le auto poszło w dół. Ale tak czy siak jak kupisz Bilsteiny B8 to powinno byc oki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 00:27:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2004 15:01:21
Posty: 115
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: RS2
wowo napisał(a):
Najlepiej sprawdź dokładnie jakie to springi i le auto poszło w dół. Ale tak czy siak jak kupisz Bilsteiny B8 to powinno byc oki.


Czy to znaczy że jak zainwestuję w takie amorki jak podpowiadasz to pójdzie w górę, a o ile?

_________________
80 B4 AVANT 2,6 V6 - było
S4 B5 Avant 2.7T - było
RS2 - obecnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 00:33:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
peem napisał(a):
wowo napisał(a):
Najlepiej sprawdź dokładnie jakie to springi i le auto poszło w dół. Ale tak czy siak jak kupisz Bilsteiny B8 to powinno byc oki.


Czy to znaczy że jak zainwestuję w takie amorki jak podpowiadasz to pójdzie w górę, a o ile?

nie pojdzie w gore tylko bedzie doopa twardsza i nie bedzie dobijac

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 00:44:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2004 15:01:21
Posty: 115
Lokalizacja: Mazowieckie
Auto: RS2
Bilu napisał(a):
peem napisał(a):
wowo napisał(a):
Najlepiej sprawdź dokładnie jakie to springi i le auto poszło w dół. Ale tak czy siak jak kupisz Bilsteiny B8 to powinno byc oki.


Czy to znaczy że jak zainwestuję w takie amorki jak podpowiadasz to pójdzie w górę, a o ile?

nie pojdzie w gore tylko bedzie doopa twardsza i nie bedzie dobijac[/quot

A nie będzie jeździł jak wóz na drewnianych kołach?

_________________
80 B4 AVANT 2,6 V6 - było
S4 B5 Avant 2.7T - było
RS2 - obecnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 02:53:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

kurcze no cos za cos !!!

jak wlozysz te gumy po miedzy zwoje sprzyn to nie bedzie tak twardy jak by bylo przy zalozeniu bardzo twradych sprezyn
a co wazniejsze
ze przy zalozeniu tych gum miedzy zwoje zawiecha utwardza sie na przy wiekszych obciazeniach i wybojach
ale to zalezy od ilosci tych gum wlozonych po miedzy zwoje

mozesz sporbowac to koszuje nie wiele

ale efekt moze byc dobry
jednak to jest takie troche nie profesionalne :P


pozdrawima

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2004 04:12:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Nie no mam nadzieje że jak wyjmiesz bilsteina i konkret spręzyne i włożysz seryjny kibel to sprzedasz ten komplecik tu na forum - niech zostaną w rodzinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: