.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 08:49:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: czujnik temp. w cabrio - pomocy !!!
PostNapisane: 21.gru.2004 21:02:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:40:23
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich, podejrzewam że padał mi czujnik temp. w furaczu, wiecie może gdzie jest jakiś w miare tani sklep w warszawie gzie mógłbym go kupić. Jak narazie mechanik rzucił mi cene 150 zł. Dodam że mam silnik 2.3 chyba NG (1992 r.)

Samochód ciężko mi zapala na ciepłym silniku, a po nocnym postoju z odpaleniem nie ma problemu tylko obroty się bardzo chwieją jak by włączał wtrysk rozruchowy i za chwilę go wyłączał i w ogóle nie chce przyspieszać.Dodam że przy ujemnych temperaturach, z odpaleniem i obrotami nie ma problemu, podobnie jak przy rozgrzanym silniku; utrzymują się na poziomie 600 obr/min.

_________________
AUDI CABRIO 2.3 NG

Prawie nówka funkiel, mało śmigana,mucha nie siada......A tak serio to : czarna, bordowy dach, zaglebiona,soczewki,skóra ,zderzaki i kierata od porsche 911,12 głośników,windshot,fele 16;oponki 215/40,wydech supersprint........Ale jest jeszcze przy niej dużo do zrobienia :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2004 22:41:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
..witam coś sie zamotałes z tym odpalaniem...raz piszesz ze ciężko zapala na rozgrzanym silniku potem piszesz ze nie masz problemu z odpalaniem przy rozgrzanym silniku...musisz sie zdecydować:)
napisz cos wiecej czy masz gaz w aucie
czy kopci na czarno z ryury na zimnym bardzo?
pozdr

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2004 22:46:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
ok moze i ja żle doczytałem twojego posta
.. chyba chodzi ci o obroty w tym ost. zdaniu na ciepłym silniku...
sprawdź rozruchowy wtryskiwacz...czy nie leje...
a jak chcesz czujnik to są zamienniki..
napisz mi na maila który to dokładnie czujnik
pozdr

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: czyjnik
PostNapisane: 21.gru.2004 23:20:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:40:23
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Nie jestem pewien czy to czujnik temp. ,może wystarczy ustawić zapłon.....Po odpaleniu na zimno z rury nie leci czarny dym, tylko obroty się nie stabilizują, dopiero po rozgrzaniu się stabilizują. Jeżdze na benzynie.pozdr.

_________________
AUDI CABRIO 2.3 NG

Prawie nówka funkiel, mało śmigana,mucha nie siada......A tak serio to : czarna, bordowy dach, zaglebiona,soczewki,skóra ,zderzaki i kierata od porsche 911,12 głośników,windshot,fele 16;oponki 215/40,wydech supersprint........Ale jest jeszcze przy niej dużo do zrobienia :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2004 00:24:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Czujnik temperatury nie ma tu nic do odpalania silnika. To raczej swiece zaplonowe sa winne, lub kable. Sam zaplon, ktory moze byc przestawiony powoduje nieprawidlowa prace silnika, szczegolnie jak silnik sie zagrzeje. Chodzi o kat ustawienia zaplonu ktory powinien miec wartosc od 7-8 stopni. Jeszcze jedno zostalo to przeplywomierz powietrza moze byc uszkodzony i wprowadza cale to zamieszanie z kultura pracy silnika. sprawdz to co wymienilem. Moze ktos jeszcze cos doda ? ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2004 01:17:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:40:23
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Świece są nowe, kable w porządku...W poniedziałek jade na ul. Szpaczą żeby mi ustawili zapłon , sprawdzą przepływke i czujnik temp. Acha jeszcze jedno, może to pomoże w diagnozie : jak ostro przyśpieszam to lekko szarpie, tak jakby miał dziury w mocy, musze umiejętnie cisnąć gaz żeby dobrze przyśpieszał.Być może to ma coś wspólnego. Pozdr.

_________________
AUDI CABRIO 2.3 NG

Prawie nówka funkiel, mało śmigana,mucha nie siada......A tak serio to : czarna, bordowy dach, zaglebiona,soczewki,skóra ,zderzaki i kierata od porsche 911,12 głośników,windshot,fele 16;oponki 215/40,wydech supersprint........Ale jest jeszcze przy niej dużo do zrobienia :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2004 02:14:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
luki80 napisał(a):
... Acha jeszcze jedno, może to pomoże w diagnozie : jak ostro przyśpieszam to lekko szarpie, tak jakby miał dziury w mocy, musze umiejętnie cisnąć gaz żeby dobrze przyśpieszał.Być może to ma coś wspólnego. Pozdr.


No to jednak jest cos z zaplonem. Trzeba go ponownie ustawic, czyli to co pisalem wczesniej. Filtr pliwa tez by zdalo sie wymienic on moze tez sie przyczynic do spadku mocy silnika przy przyspieszaniu. Chodzi mi o ten efekt tzw. dziury w mocy. No chyba ze jest juz dawno wymieniony. ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: