.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.sty.2025 12:39:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jakie lać paliwo do B4 1,9TDI 1Z
PostNapisane: 22.gru.2004 18:44:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Przez ostatnie 3lata jeździłem Passatem 1,6 TD lałem do niego rożne paliwa,
ostatnio także z Ukrainy :-) nie zależało mi za bardzo na silniku,
więc co popadło praktycznie. Dziwna historia z paliwem z Ukrainy
jest znacznie "silniejsze" niż nasze paliwa, znacznie brudniejsze :-(
oraz zamarza powyżej 16 st.C.
Mam pytanie, chciałbym nie zajeździć silnika, który dość ładnie pracuje,
z jakich stacji kupować najlepiej paliwo w Krakowie.
Chodzi mi o dobry stosunek ceny do jakości i aby nie były chrzczone.

Mariusz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 09:31:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Shell :mikolaj: , żadnego OO

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 11:50:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecior napisał(a):
Shell :mikolaj: , żadnego OO

BP ,Shell .... ostatnio Orlen i nie jest zle.... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 11:52:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
baskecior napisał(a):
Shell :mikolaj: , żadnego OO

BP ,Shell .... ostatnio Orlen i nie jest zle.... ;)


O Orlenie tez slyszalem dobre rzeczy i faktycznie jakby sie im nieco polepszylo.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 12:31:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
ja bym lal ON glownie.... albo na opale lataj... :mikolaj:

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 12:42:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Cysztof napisał(a):
albo na opale lataj...

Stare sieczkarnie lepiej sie do tego nadawaly. Do TDI`ka lepiej sobie odpuścic ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 13:00:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Shell, Statoil czy Orlen ???

Mariusz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 13:12:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
baskecior napisał(a):
Cysztof napisał(a):
albo na opale lataj...

Stare sieczkarnie lepiej sie do tego nadawaly. Do TDI`ka lepiej sobie odpuścic ;)


kolega uzytkował B3 TD i 2.5 TDi 115 dłuzszy czas (ponad rok) na opale
i nic... ale opał był "z pewnego źródła"

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 13:21:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
eomaciu napisał(a):
baskecior napisał(a):
Cysztof napisał(a):
albo na opale lataj...

Stare sieczkarnie lepiej sie do tego nadawaly. Do TDI`ka lepiej sobie odpuścic ;)
ale opał był "z pewnego źródła"


Tez kiedys jeździłem na opale szwedzkim i z pewnego źrdódła. teraz bym się nie odważył ...
Poza tym TDI`ki są czułe na jakosc paliwa i cetanowość. pamietaj że komputer analizukje wiele zmiennych zanim dobierze odpowiednio parametry wtrysku itp. Nieodpowiednie kalorycznie i cetanowo paliwo ni epomaga mu w tym. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 13:31:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ja to wiem ale jedno z drugim nie ma związku... napisałem tylko jak
było...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 13:49:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
eomaciu napisał(a):
ja to wiem ale jedno z drugim nie ma związku... napisałem tylko jak
było...
Znajomy A6 2,5 tdi wykręcił 180 tyś na opale dolewa mixol i preparat do czyszczenia wtrysków ,ma dodatkowy przelotowy filtr paliwa ,i dodam że nie dymi i nie ma różnicy w mocy , a co do ruskiej ropy to co oni wiozą to jest opał. Ruski opał jest bezbarwny !

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 15:12:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Co do ukraińskiej ropy to coś mi nie pasuje, bo sam kiedyś tankowałem do Passata
w ich stacjach (czterech) i nie był to opal za wyjatkiem jednej zaraz za granica.
Mam ok 80km do ich stacji, paliwo wychodzi jakieś 1,8PLN, i była raczej żółta.
Oczywiście widziałem spałowane auta!!! mordobicie na granicy, pjatku co 10 m. :-) dziury na drodze, że można było urwać oś, a mojego kumpla przyginacza to nawet ścigali, bo jego autko się im spodobało!!!
Można czasem postać w kolejce 30h? i oczywiście wracając Ukraińcy maja jakieś dziwne pierwszeństwo!!! czego nie daje się zauważyć po naszej stronie dla naszych rodaków? Kolejki w zimie dziwnie się wydłużają i celnicy pija więcej czasem nawet czepiają się jeżeli się weźmie 0,2l ludki więcej. Tak więc lepiej chyba jeździć na naszym paliwie. Pośrednicy czasem faktycznie crzczą paliwko.

Mariusz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 21:15:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
dobra postanowilem i ja zabrac glos w tej sprawie jako "znawca", ale tak na powaznie to pracuje w fimie ktora zajmuje sie dostawami gazu do stacji LPG oraz oleju napedowego ON jak i oleju opałowego co za tym idzie wiec o co w tej branzy chodzi jak to sie mowi znam srodowisko od srodka i musze was wszystkich zmartwic - niestety!!! w polsce nie jest lajlepiej z paliwem (nie wiem nic na temat jakosci bemnzyny bo sie tym nie zajmujemy) a wiec z moich wiadomosci to wszyskie koncerny ktore sa w polsce tj shell BP i inne siamrajstwo biora z tego samego zrodła wahe co i Orlen a mianowicie z ORLENU!! tak tak ale moze to juz wiecie :P >paliwo roznie sie tylko dodatkami i brakiem dolewek innego pochodzenia > Najrowniejsze i najlepsze paliwo o polsze ma shell a inni sa na rowni tj Bp statoil Jet(tu tansze bo nie prowadza punktow za kotre placimy w paliwie) Esso i firmowe stacje LOtosu(nie ajencyjne)no to chyba tyle tuz za nimi sa neste i Orlel a na koncu stacje prywatne i pod bandera Petrochemi.A dlaczego tak jest juz mowie na wiekszosci tych stacji od konca w tym rowniez na Orlenach i Neste sprzedawany jest olej opalowy ciezki tak to sie nazywa jest to ciecz w charakterystyce przypominajaca ON prawdziwy ale z wieksza zawartioscia siarki i innych zwiazkow a takze nie jest to w pelni paliwo oczyszczone (nawet na przewoz nie potrzeba zezwolen ADR hehe) no i oczywiscie nie jest czerwone tylko zolciutkie jak siuskiz lekkim przeswitem zieleni.No wiec My rowniez wozimy na takie stacje to paliwko a z nami na terminalach tankuja sie cysterny orlenowskie i jada z tym na stacje (bo przeciez nie wioza tego do rafineri-tam tylko pociagi :D ) i my na takim gownie jezdzimy .Malo tego co ktory wlasciciel lub ajent jest "uczciwszy" dolewa tego gnoju pol na pol ale tez sa tacy co dolewaj na zywca prosto na puste baki.Czym sie charakteryzuje to paliwko np w moim 1Z kiedy nalalem tym ze np. bardziej kopci na zimnym silniku na bialo a i na rozgzanym tez potrafi przykopcic ale zadko. Moja rada unikajcie stacji ktore wymienilem ++++ stacje hipermarketowe lejcie tak jak chlopaki tu mowie tyko shell w miare mozliwosci >Aha przyuwazcie kiedy bedzie dostawa na waszej stacji czy cysterna jest oflagowana(za wyjatkiem orleny jak juz pisalem) jesli nie to przywiozla opał ciezki(wszystkie cysterny paliwowe jezdzace po naszych drogach sa nie oflagowane a jest ich fuulll)No to tyle i przepraszam ze tak długo i duzo. Aha zaznaczam ze nasza działanosc jestr legalna i nas nie interesuje co kos robi z zakupionym towarem my za to nie odpowiadamy a jesli chodzi o jakosc gazu to prosze o pytania tez powiem

dyr.ds. handlowych stawsz(serio) :D :P

i trzymta sie :peace:

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2004 21:17:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
kurna ale byki porobilem sorrryyy!!!!!!! :/

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2004 23:25:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Co tam byki ja też robię ważna treść

Mariusz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 13:18:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
... a o gazie coś byś nie napisał, kolega właśnie wydal 3,5k zeta
za sekwencyjną insytalację gazową polskiej produkcji i jeżdzi na Krak-gazie ???
Mariusz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 13:47:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
Ja ltankuje na orlenie (na dwóch stacjach) i dodaje 50ml preparatu zimowego (nie pamiętam nazwy) na cały bak. Dziwi mnie jeden fakt - cały czas jeżdże tka samo a tankując we Wróblowicach na Orlenie auto pali mi na setke 0,2-0,5 litra więcej niz przy tankowaniu we Wrocławiu na Księcia Witolda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2004 16:19:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2003 12:38:47
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
stawsz napisał(a):
a jesli chodzi o jakosc gazu to prosze o pytania tez powiem

dyr.ds. handlowych stawsz(serio) :D :P

i trzymta sie :peace:

jak zwykły człowiek może rozpoznać że proporcje propan-butan są odpowiednie?
czy LPG może być chszczony jeszcze jakimś innym gównem?
czy Rawa w podpisie to może Mazowiecka

_________________
A100 87r. 2.3NF
A100 Q 90r. 2.3KU
A100 93r. 2.3AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 10:32:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2004 21:28:40
Posty: 129
Lokalizacja: Śląsk
stawsz napisał(a):
dobra postanowilem i ja zabrac glos w tej sprawie jako "znawca", ale tak na powaznie to pracuje w fimie ktora zajmuje sie dostawami gazu do stacji LPG oraz oleju napedowego ON jak i oleju opałowego co za tym idzie wiec o co w tej branzy chodzi jak to sie mowi znam srodowisko od srodka i musze was wszystkich zmartwic - niestety!!! w polsce nie jest lajlepiej z paliwem (nie wiem nic na temat jakosci bemnzyny bo sie tym nie zajmujemy) a wiec z moich wiadomosci to wszyskie koncerny ktore sa w polsce tj shell BP i inne siamrajstwo biora z tego samego zrodła wahe co i Orlen a mianowicie z ORLENU!! tak tak ale moze to juz wiecie :P >paliwo roznie sie tylko dodatkami i brakiem dolewek innego pochodzenia > Najrowniejsze i najlepsze paliwo o polsze ma shell a inni sa na rowni tj Bp statoil Jet(tu tansze bo nie prowadza punktow za kotre placimy w paliwie) Esso i firmowe stacje LOtosu(nie ajencyjne)no to chyba tyle tuz za nimi sa neste i Orlel a na koncu stacje prywatne i pod bandera Petrochemi.A dlaczego tak jest juz mowie na wiekszosci tych stacji od konca w tym rowniez na Orlenach i Neste sprzedawany jest olej opalowy ciezki tak to sie nazywa jest to ciecz w charakterystyce przypominajaca ON prawdziwy ale z wieksza zawartioscia siarki i innych zwiazkow a takze nie jest to w pelni paliwo oczyszczone (nawet na przewoz nie potrzeba zezwolen ADR hehe) no i oczywiscie nie jest czerwone tylko zolciutkie jak siuskiz lekkim przeswitem zieleni.No wiec My rowniez wozimy na takie stacje to paliwko a z nami na terminalach tankuja sie cysterny orlenowskie i jada z tym na stacje (bo przeciez nie wioza tego do rafineri-tam tylko pociagi :D ) i my na takim gownie jezdzimy .Malo tego co ktory wlasciciel lub ajent jest "uczciwszy" dolewa tego gnoju pol na pol ale tez sa tacy co dolewaj na zywca prosto na puste baki.Czym sie charakteryzuje to paliwko np w moim 1Z kiedy nalalem tym ze np. bardziej kopci na zimnym silniku na bialo a i na rozgzanym tez potrafi przykopcic ale zadko. Moja rada unikajcie stacji ktore wymienilem ++++ stacje hipermarketowe lejcie tak jak chlopaki tu mowie tyko shell w miare mozliwosci >Aha przyuwazcie kiedy bedzie dostawa na waszej stacji czy cysterna jest oflagowana(za wyjatkiem orleny jak juz pisalem) jesli nie to przywiozla opał ciezki(wszystkie cysterny paliwowe jezdzace po naszych drogach sa nie oflagowane a jest ich fuulll)No to tyle i przepraszam ze tak długo i duzo. Aha zaznaczam ze nasza działanosc jestr legalna i nas nie interesuje co kos robi z zakupionym towarem my za to nie odpowiadamy a jesli chodzi o jakosc gazu to prosze o pytania tez powiem

dyr.ds. handlowych stawsz(serio) :D :P

i trzymta sie :peace:


oj,,,kiepskim raczej jestes ekspertem...ja rowniez mam za soba prace w jednej z glosniejszych firm paliwowych w Polsce i wiem ze nawet na przewoz oleju opalowego potrzeba ADR-y. Poza tym - wiekszosc oleju napedowego w Polscie pochodzi z Mozyru (wschod), nawet Orlen 'tam tankuje'. Wystarczy przejechac sie na baze paliwowa w Malaszewiczach pod granica - tam tankuja w zasadzie wszystkie koncerny ;)

Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 10:46:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
oj kolego chyba nie kiepskim zadzwon do inspekcji czy potrzebne ADR na olej ciezki tel ITD 022 630 10 63 a stad wiem bo terz bylo moje zdziwienie podczas kontroli naszej cysterny na olej ciezki na pewno nie potrzeba na lekki TAK a mozyr to juz ON (fakt slabej jakosci) a nie olej ciezki a zgadzam sie ze na Agro-stopie tankuja wszyscy bo o tym wlasnie pisalem

pozdro stawsz

:peace:

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: