:peace: Ten filtr jest w płaskiej,metalowej obudowie,w środku jest jakieś włókno,wymiary na oko z tego co pamiętam to mniej więcej 7 na 12cm, cienki może na 1cm,na obrzeżach gumowa uszczeleczka.Najlepiej jak go przed robotą sobie zamówisz ,to będziesz wiedział jak wygląda
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Pod skrzynią biegów jest pokrywa na ileś tam śrubek,wcześniej jeszcze chyba z tego co pamiętam korek spustowy-choć tego nie jestem pewien,czy go spuszczali przez korek czy odkręcali same śrubki i go zlali.Nie pamiętam czy korek spustowy wogle był.Po odkręceniu tej pokrywy,zlaniu oleju,zobaczysz ten filtr, też przykręcony na kilka śrubek, podobnie jak ta pokrywa wcześniej.W tej pokrywie jest też mały, widoczny jak na patelni ,okrągły magnes średnicy może 3cm z dziurką w środku,zamocowany na zwykłą blaszke bodajże.Ten magnes ma za zadanie zbierać opiłki z oleju i napewno będzie upaprany w takich opiłkach.Ilość opiłków ponoć świadczy o stopniu zużycia skrzyni.U mnie było ich więcej niż magnesu a skrzynia była dobra.
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Możliwe że chodzi do dzisiaj
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Wymieniasz filtr,czyścisz tą pokrywę,czyścisz też magnes.Smarujesz brzegi pokrywy od wewnątrz silikonem wysokotemperaturowym najlepiej,żeby oczywiście uszczelnić to wszystko.Jak sam bym to robil to bym poczekał aż ten silikon jeszcze zastygnie
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
.Skręcasz i po zabiegu prawie.Wlewasz olej<kupując olej pytaj o taki który można mieszać z innymi>.Poziom sprawdzasz na bagnecie ,który jest pod maską<zresztą pewnie wiesz gdzie>na włączonym silniku.Dolewasz ile trzeba.Jak pojeżdzisz trochę to sprawdż jeszcze raz poziom bo może na początku jeszcze spaść trochę.Caly zabieg trwał może 30 minut.Jak będziesz sam robił to napisz jak poszło.Pozdrawiam.
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
mam pytanie: masz skrzynie automatyczną - 4-órke? ja zamówiłem ten filtr do skrzyni - i jest on okrągły o średnicy 11 cm dostałem do niego też uszczelke prawdopodobnie do miski. teraz pytanie - czy byly tez automaty 3 biegowe?