.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 10:13:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3, NM, 7A] - problem z rozruchem goracego silnika
PostNapisane: 01.cze.2006 12:49:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Hejo

W sobote wyjazd do Wolsztyna, a kupa zaczela strzelac fochy. Musze rozwiazac problem, albo przynajmniej upewnic sie co do jego podloza zanim rusze w droge, bo jest kawalek (430km), wiec bardzo prosze o sugestie. Otoz.

Otoz silnik pali bez problemu za pierwszym razem kiedy jest zimny. Po rozgrzaniu i zgaszeniu na 5 minut, tez pali bez problemu. Po nieco dluzszym postoju - np. 30 minut trzeba krecic i krecic z 5,6 a nawet czasem wiecej razy. Nic go nawet nie wzdrygnie. Jak zapali, tak dziala bez problemowo nie gasnie - mozna smigac.

Pompa paliwa jest nowa oryginalna, przekaznik od pompy slychac za kazdym razem po przekreceniu kluczyka. Iskry i obecnosci paliwa jeszcze nie sprawdzalem, ale zlookam - dopiero teraz jestem w stanie okreslic dokladnie kiedy problem wystepuje. Kopulka, paluszek, swieczki oraz kabeleczki sa sprawne i nowe. Nieszczelnosci w dolocie jakichkolwiek - brak, pracowalem nad tym namietnie je lokalizujac.
Jak narazie mam jedynie zastrzezenia co do pracy zaworu regulacji wolnych obrotow, ale raczej nie ma zwiazku z odpalaniem bo wcisniecie gazu w celu dostarczenia powietrza silnikowi nic nie pomaga.

Cos czytalem, ze moze to byc impulsator halla w aparacie zaplonowym...ale jakos nie moge zrozumiec jaki to moze miec zwiazek z temperatura silnika...
Moze czujnik temperatury do ECU ? A gdzie to w ogole jest w 20V ?
Paliwo ty tylko Pb98.

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie, jutro bede sie komunikowal z ECU i sprawdzal iskre, otwarcie wtryskow i obecnosc paliwa w cylindrach podczas wystepowania problemu.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 13:25:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
dwustykowy czujnik z tyłu głowicy ? tak mi najpewniej wygląda....

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2006 14:18:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Leo napisał(a):
dwustykowy czujnik z tyłu głowicy ? tak mi najpewniej wygląda....


Oooo dzieki Leo :) Mauzer tez mi bardzo pomogl i wiele rozjasnil, wiec zabieram sie do debugowania problemu coby mi nie zgaslo jak bede do Ciebie smigal :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: