.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 10:06:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe B3 quattro] swap na 4.2 EDIT: lub 3B badz turbo do 7A
PostNapisane: 07.cze.2006 12:18:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Szanowni,

Pytania poki co czysto teoretyczne... :diabel:

-> czy posiadajac kompletny silnik z osprzetem, wiazka i skrzynia biegów potrzebuje czegos jeszcze aby swap zagrał?
-> czy taki setup zmieści sie pod maska Coupe B3?
-> czy oprocz silnika, skrzyni niezbedne beda jeszcze jakies zmiany? Podejzewam ze potrzebna bedzie jakas wieksza pompa paliwa, cos jeszcze?
-> ile wazy silnik 4.2 AEC? Czy trzeba bedzie wzmacniac przednie zawieszenie?
-> cos jeszcze? ;-)

Z gory dziekuje za KONKRETNE opinie i informacje :!: ;-)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Ostatnio edytowano 11.cze.2006 23:10:30 przez martab99, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Coupe B3 quattro] swap na 4.2
PostNapisane: 07.cze.2006 12:29:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
martab99 napisał(a):
Szanowni,

Pytania poki co czysto teoretyczne... :diabel:

-> czy posiadajac kompletny silnik z osprzetem, wiazka i skrzynia biegów potrzebuje czegos jeszcze aby swap zagrał?

tak, potrzebujesz prawie wszystko oprócz silnika przełożyć do bagażnika coupety
Cytuj:

-> czy taki setup zmieści sie pod maska Coupe B3?
-> czy oprocz silnika, skrzyni niezbedne beda jeszcze jakies zmiany? Podejzewam ze potrzebna bedzie jakas wieksza pompa paliwa, cos jeszcze?
-> ile wazy silnik 4.2 AEC? Czy trzeba bedzie wzmacniac przednie zawieszenie?
-> cos jeszcze? ;-)

Z gory dziekuje za KONKRETNE opinie i informacje :!: ;-)

- nie zmieści się
- cięcie podłużnic, wogóle przekonstruowanie całego przodu
- pompa paliwa, przewody, wszystko.
- oczywiście, że trzeba wzmacniać, i tak będzie jeździć tylko do przodu <lol>

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 12:47:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Dziekuje za odpowiedz, end of story :diabel:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 14:32:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Co ci znowu do głowy wpadło? :peace:

Przejrzyj to forum, tam kolesie takie rzeczy rezają http://www.motorgeek.com/phpBB2/viewforum.php?f=6

Mi osobiscie podaobał się pomysł Coupe Q z 2.7BiT pod maską :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 15:08:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Różne rzeczy po glowie chodza, nie wszystkie rozsadne jak widac... :diabel:

Zaciekawił mnie ten watek... http://www.motorgeek.com/phpBB2/viewtopic.php?t=9341

Wynika z niego, ze zastepujac glowice ta z NG mozna bezpiecznie uturbic motor do poziomu ok 280 km bez kutych tłoków...
Cos to chyba za kolorowo wyglada... :P

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 15:14:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
7A siem praktycznie dołem nie różni więc droga wolna ;-)

martab99 napisał(a):
Różne rzeczy po glowie chodza, nie wszystkie rozsadne jak widac... :diabel:


ale nie przejmuj się stachu bo to podobno po seksie przychodzą najlepsze pomysły :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 15:29:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Mauzer napisał(a):
7A siem praktycznie dołem nie różni więc droga wolna ;-)


Pisza, ze cylindry w NG sa bardziej wytrzymałe...

A jakie doładowanie / moc bezpiecznie zniesie zdrowe 7A bez odprezania?

martab99 napisał(a):
Różne rzeczy po glowie chodza, nie wszystkie rozsadne jak widac... :diabel:


Mauzer napisał(a):
ale nie przejmuj się stachu bo to podobno po seksie przychodzą najlepsze pomysły :peace:


:618: :580: ;-)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 15:35:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
do ok. 0.5 bara na pb98, ale to ze względu na spalanie stukowe. Polecałbym badać to podczas strojenia :) plus egt i afr.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 15:44:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Leo napisał(a):
do ok. 0.5 bara na pb98, ale to ze względu na spalanie stukowe. Polecałbym badać to podczas strojenia :) plus egt i afr.


A jakie sa szacowane przyrosty km/ Nm przy takim setupie ?

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 15:53:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
na poziomie s2.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 16:03:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Leo napisał(a):
na poziomie s2.


Seryjnego S2, czyli 220-230KM?:)

To chyba lepiej poprstu jakies 3B albo AAN swapnąc :)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 16:30:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
jmm napisał(a):
Leo napisał(a):
na poziomie s2.


Seryjnego S2, czyli 220-230KM?:)

To chyba lepiej poprstu jakies 3B albo AAN swapnąc :)


Znajdz zdrowe i kompletne za rozsadna cene... :diabel:

Leo, jakie operacje musza byc wykonane/ dodane?

- jaka turbina
- IC ?
- rury, przewody

Sorry za moze oczywiste pytania, ale chcialbym miec mozliwie dokladne informacje ;-)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 17:03:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
bazować na częściach z S2. ceny są różne, w zależności od stanu. sterowanie turbiną zostawić seryjne, bez N75, czyli na 0.5 bara akurat. koszty całości osprzętu bez robocizny to myślę od 2 do 5 tysięcy , zależy co , w jakim stanie i od kogo kupisz.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 21:02:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sie.2003 15:05:47
Posty: 126
Lokalizacja: Jastrzebie pd-polska ;)
Witam
Jak sie wczytacie doglebnie w temat do dajcie lepsze ,dokladniejsze info co iz czym ugryzc .

_________________
a4avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2006 21:15:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Co do wsadzenia 4.2 do kupety przerabiałem to 1,5 roku temu. Niestety :D okazało się, że moja V6 funkcjonuje prawidłowo więc swap zszedł na dalszy plan.
Tak czy inaczej jestem na dobrej drodze. Jesli zdaży sie, iż N20 wykończy obecne 2.8 nie będzie zmiany, remontu, tylko 4.2 V8.
Plan jest fundusze są, tyle że jak sie okazuje V6 jest żywotna i wytrzymła :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2006 09:35:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
wowo napisał(a):
Plan jest fundusze są, tyle że jak sie okazuje V6 jest żywotna i wytrzymła :):


wowo, w takiej sytuacji to nie wiem czy gratulowac czy współczuc... ;-) Mnie tez padniecie silnika ułatwiłoby decyzje, ale...on jakos ani myśli :diabel:

Fakt faktem mocy juz troszke mało, z kolei chyba nie chce takiej ogromnej rzeźby jak swap 4.2, bo z tego co pisze Leo to trzeba wykonac rewolucje. Boje sie ze pomimo ogromu nakladow czasowo/finansowych ucierpiec moze na tym niezawodnosc...
Z kolei 2.2 T 20v daje wieksze mozliwosci na przyszlosc, i to widac niewiele wiekszym kosztem niz uturbianie 7A.

Jedno pozostaje bezsporne- zaczyna brakowac poweru... :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2006 23:12:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Fakt. Rzeźba jest ostra, ale jaka satysfakcja posiadania V8 w kupecie. U mnie dodatkowo w ośce :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2006 03:52:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
na tej stronce też maja jakieś V8 w budach B3 można by się też czegos odnich dowiedzieć http://www.audischrauber.de/Projekt_1/audi_80_v8.html
heheehe akurat Zurowi dzisiaj wieczorem mówiłem o tej stronce :)

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2006 09:20:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
ale tam jest tylko 3.6 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2006 18:46:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2004 00:41:05
Posty: 71
Lokalizacja: krakow
to moze i ja dorzuce swoje pare groszy:
patrzac na 80 V8 3.6 litra i jej osiagi oraz koszty zrobienia a takze naklad pracy to wyglada to raczej srednio 5,3sek do 100km/h, pomysl z 4.2 niewiele lepszy motor ciezki, duzy, nic nie pasuje( i tu sie pewnie smieja ci ktorzy wiedza co kombinuje u siebie pod maska :) ) troche mocniejszy niz 3.6 ale i tak moc jest podobna do zdrowego 2.2 T po chipie wiec ja polecam albo kure tloki do 2.3 20V i turbo albo kupic caly motor z S2 i sie bawic bo 5 cyl to 5 cyl :)....a najlepsze w TDI

_________________
......custom made...... powered by myself ..... powered by doubleB .......


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: