a ja mialem wszytsko:
benzyne, dizla, LPG - i z wszytskiego bylem zadowolony
fakty:
benzyna - wsio dziala jak nalezy - ale jest drogo na stacji benzynowej.
diesel - wsio dziala jak nalezy, ale jest tanio na stacji benzynowej. Wada ON - nie znalazlem samochodu w odpowiadajacej mi kofiguracji - czyli nie ma 1,9 tdi + quattro = tiptronic jesli chodzi o a4 w moim zasiegu kwotowym, nie ma w a6 rzedowego 2,5 tdi + quattro + tiptronic nawet powyzej mojego zasiegu kwotowego
lpg - dzialalo nawet niezle, nie bylo z tym problemow, bylo tanio na stacji benzynowej ale parametry autka troche podupadly - byla to lpg I generacji, zalozona do forda
w chwili obecnej szukam parametrow silnika - jest to dla mnie sprawa bardzo istotna, wiec 2,8 30V i w planachjest sekwencja siakas nowoczesna. posmigam i opisze czy jestem zadowolony czy tez nie. sasiedzi kupili 2,8 30V z LPG na wtrysku i dziala to bardzo bardzo
pozatem mam kilka osob posiadajacych LPG - zadowolonych z instalacji - wiec mysle, ze nie bedzie tak zle
samochodow uzywam jako przedmioty uzytkowe, nie startuje w 1/4 mili, wiec liczy sie cena przejechania jednego kilometra, nic innego, wiec szukam sposobu na zaoszczedzenie kapusty
reasumujac - bedzie LPG i zobaczymy
co do obaw o ceny - od lat strasza i jak zycie pokazuje to wszytsko rosnie - najszybciej ON, ale Pb i LPG rowniez, choc ten ostatni ma chyba najmniejszy przyrost ceny - bo 1 zl w okresie 5 lat