.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.kwi.2025 02:24:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Projekt S2R - jak to robią francuzi
PostNapisane: 28.gru.2004 23:49:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
http://www.rs2-club.net/S2R/Projet_S2R.html

Warto przejrzeć, nawet dla samych filmów, polecam ten z nazwą "Banc n°1 (9.3 Mo) " - z głosem :)

Są też zdjęcia. Sam jeszcze wszystkiego nie przejrzałem, ale warto naprawdę zobaczyć, jak to robią profesjonaliści :)

Pozdro!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 10:35:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no ładne cacko, widzę że układ chłodzenia otrzymał węże silikonowe
Leo przy jakich cisnieniach guma juz nie wydaje?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 11:04:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
:galy: wow

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 13:35:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Daa....ddaaa....dddd...Dajcie spokój... Tttooo...tttooo....ttt...toż to potwór... I jeszcze te rozgrzane do czerwoności wnętrzności... Ale jek to ryczy!!! Jeju...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 13:47:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Ladnie przerobiony :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 13:49:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Guma zwykła nie wydaje m.in. ze względu na ciśnienie i temperaturę powietrza przed schłodzeniem, kiedy to potrafi być na wejściu IC 150 stopni celsjusza i więcej. Silikony można zastosować w każdym wypadku, ale powiedzmy, tak od 1.5 bara doładowania raczej już są zalecane.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 13:55:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Leo napisał(a):
Guma zwykła nie wydaje m.in. ze względu na ciśnienie i temperaturę powietrza przed schłodzeniem, kiedy to potrafi być na wejściu IC 150 stopni celsjusza i więcej. Silikony można zastosować w każdym wypadku, ale powiedzmy, tak od 1.5 bara doładowania raczej już są zalecane.


mówiłem o układzie chłodzenia... :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 16:05:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
hehe, mea culpa :) Ale rozwiązanie też niczego sobie :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 16:16:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Leo napisał(a):
hehe, mea culpa :) Ale rozwiązanie też niczego sobie :D


czyli to jest trochę na wyrost czy rzeczywiscie uzasadniony wydatek?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 16:38:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Jest to uzasadnione dlatego, że jak nie zauważyliście chłodnicę to s2 ma w bagażniku, a przewody silikonowe są elastyczne dużo bardziej od zwykłej gumy. Ja widzę tutaj trzy elementy- elastyczność, mniejsze opory przepływu i odporność na wysokie temperatury i ciśnienie (czarna guma się "spienia" pod wpływem temp. i traci właściwości, a cisnienie może być wyższe jeżeli uszczelka pod głowicą ma zaplanowane przepuszczanie ciśnienia do ukł. chłodzenia ze względu na wysoki boost).

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 17:00:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no to git, ile wydali na same te przewody to nie chce nawet wiedzieć :D

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Ostatnio edytowano 29.gru.2004 17:37:23 przez maciu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 17:20:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Leo napisał(a):
a cisnienie może być wyższe jeżeli uszczelka pod głowicą ma zaplanowane przepuszczanie ciśnienia do ukł. chłodzenia ze względu na wysoki boost).


:galy:

To jest normalne w takich rajdowkach ze przegwizduje momentami przez uszczelke? ...czy zle zrozumiałem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 19:27:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Nie, nie, to jest nadwyraz powiedziane. Bardziej zapobiega pękaniu przewodów, jak się uszczelka kończy albo z jakichś powodów jest wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia. Chociaż może się myle.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 20:55:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
siemka, cos mnie dawno nie było.
fajny topic1
zajebisty to maja kolektor dolotowy, z miła chęcia bym go stamtąd zakosił!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2004 21:18:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Miodzik :peace:

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 19:48:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.gru.2004 17:28:27
Posty: 487
Lokalizacja: Gdańsk
bez komentarza :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 20:14:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.maja.2004 02:59:10
Posty: 70
Lokalizacja: Wrocław
ten filmik ladnym dzwiekiem sie konczy :peace: :D

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: