Gmblr napisał(a):
Witam!
Jestem nowym uzytkownikiem, no PRAWIE bo wlasnie sie przymierzam do zakupu A4 TDi 110KM. Auto na miare moich mozliwosci to cos z rocznika 97-98 z przebiegami 160 000 - 200 000 km.
W zwiazku z tym mam kilka waznych dla mnie pytan. oczywiscie przegladalem archiwum ale im wiecj czytam tym mniej wiem...
Potrzebuje sie dowiedziec jak najwiecej o tym jak zdjagnozowac kondycje silnika 1,9 TDi bez opcjii podlaczenia go do VAG'a, na co zwrocic uwage, jakich objawow NIE powinien miec zdrowy motor. JAKIE przebiegi robia prawidlowo ekspleatowane silniki - czy bac sie tych 200 000 km ?
A odnosnie calego auta - jakie problemy trapia uzytkownikow A4 ? Slyszalem o delikatnym zawieszeniu przednim, ale na szcescie auto nie bedzie uytkowane w Polsce wiec i drogi nie beda tak wymagajace...
Wracajac do motoru - ktos mi wyjasni jak to jest z tymi TDI - do dzis myslalem ze wszystkie sa zasilane pompowtryskiwaczami ale wiedze ze sie mylilem... takie audi z 97 roku jaki ma typ zasialania w silniku 110 konnym ?
Pozdrawiam i zgory diekuje za pomoc - mam andizeje ze juz niebawem bede pelnowartosciowym uzytkownikiem AUDI A4
Na oko nie stwierdzisz nic. 200 tys km dla 10-letniego auta to śmiech , spokojnie w pamięci dołóż 100-200 tys km.
Reszta w archiwum forum technicznego.
PS: skombinuj sobie prostego laptopa , pozycz od kogos, kup interfejs za 100 zeta. Reszte robi za cibie program, pokazuje nominalne wartosci i rzeczywiste a reszta jest juz w miare prosta, poczytaj trosazke forum , jest wszystko opisane
PS: swojego AFN`ka sprawdzałem sam z Dave`m , nie jest idealny, ale parametry zyciowe w normie, reszte się doreza, nie ma idelnych silników opo tylu latach.