.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.sty.2025 06:06:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A co to znaczy "7A Außlaßnockenwelle"?
PostNapisane: 30.gru.2004 11:38:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Leistungssteigerung auf ca. 399 PS (gemessen mit g-meter).
Turbolader RS2, 7A Außlaßnockenwelle, RS2 Pleuel, Kopf bearbeitet, RS2 einspritzdüsen,
RS2 Krümmer, Kurbelwelle erleichtert,
To jest tekst z opisu pewnego A 200 po modyfikacjach. Nie znam niemieckiego ani trochę, ale już kilka razy spotkałem sie w opisach z "czymś" z silnika 7A użytym do modyfikacji auta. Co ma silnik 7A takiego wyjątkowego? I ciekawe dlaczego "to" się stosuje?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 11:42:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
w wolnym tlumaczeniu translatorem avant browsera: 7A outer letting cam shaft :):

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 11:49:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Czyli wałęk rozrządku z silnika 7A (odpowiadający za wydech ??)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 11:54:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
OOOO...a to ciekawe... Ciekawe czym różni się wałek z 7A od standardowego z 20V. Nie wiedziałem, że wałki z 20V są zamienne z wałkami z 10V...człowiek całe życie się uczy... Hmm...szkoda, że mam tylko 10V... Wrzucę sobie drugi wałek do skrzynki narzędziowej...tak jakby co... :P

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 11:56:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Nie no stary ten motor w tej 200tce musi być 20V... RS2 krummer (kolektor)....nie podejdzie do głowicy 10V ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 12:03:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
To jest opis 20V. Naturalnie. Ale jestem ciekaw czym różni się sie ten wałek. W końcu pochodzi z wolnossącego auta i ma "coś dać" w dzikiej bestii 20V. Ale niestety mnie to nie dotyczy...only 10V inside... :/

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2004 12:08:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Ma dać zapewne ostrzejsze ustawienie rozrządu w górze.. bo dla turbo są lżejsze mimo, że oba to 20V. :)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2004 00:51:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Juz znalazłem.
Wałek wydechowy z silnika 7A ma dłuższy czas otwarcia zaworów i jest zbliżony do wałka z RS2. Ale jest tez o wiele tańszy od tego z RS2. Ma różnice w czasch otwarcia i zamknięcia. Ale to tyczy się mocy o których możemy tylko pisać... :/

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2004 02:53:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no, sam mam taki wałeczek własnie.

ALE !!! UWAGA tutaj do tych, co chcieliby sobie pokombinować w ramach zabawy w Adama Słodowego przy 20V:

Taką kombinację wałków NIE USTAWIA SIĘ na znakach

ps. można jeszcze zapodać także dolotowy wałek (zasada j/w)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: