.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 12:48:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [all] uturbione NG - swap NG na 3B i 2.6 na 3B
PostNapisane: 20.cze.2006 10:01:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
no i stalo sie uturbione NG quattro :diabel:
jakis czas tenu wpadlismy z kolega na pomysl aby utubic jego NG,wiedza jako taka byla i checi tez, a w razie fuck-upa ceny drugiego silnika sa male ale liczy sie fun :D ,dokupione zostalo pare gratow
-turbo K03
-IC calibra
-podstawa oleju MC
-chlodnica oleju MC
-rurki olejowe MC i 1.8T
-BOV
-zrobiony wydech 2,5 cala
narazie smiga tylko na gazie bo sa problemy z upchaniem wtrysku (malo miejsca) ale sie wstawi zobaczyc co sie bedzie dzialo,z czasem bedzie mechaniczny wtrysk wywalony i wstawoiny bedzie el. z VW T4 (pasuje elegancko)
cisnienie doladowania jest teraz 0,3 bara,okazalo sie ze nawet zaplonu do tego doladowania nie trzeba bylo ruszac,czeka juz na zamontowanie zawor MBC,trzeba tez zmienic miejsce filtra powietrza bo jest w zlym miejscu
K03 raczej jest za male do tego silnika,docelowo co chcemy dmuchnac to max 0,5bara,po glowie juz chodzi odprezenie bo teraz jest 10:1,przez wybranie materialu z tloka lub uszczelke

pare fotek -> http://s54.photobucket.com/albums/g108/wariatS4/
filmik -> http://voila.pl/itx1j/

nie byl jeszcze dokladnie testowany tak ze osiagow itp nie znam dokladnie,ale smiga duuzo lepiej :peace:
dzisiaj z Lukasikiem sprawdzimy oscyloskopem czy knock sensor sie nie odzywa,jak bedzie wszystko ok to cisnienie zostanie podniesione

_________________
A8


Ostatnio edytowano 13.mar.2007 22:18:56 przez wariatquattro, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 10:28:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
uu gratuluję :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 10:33:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
SUPER POMYSL!!!

Gratuluje!

Widze, ze ciagle macie jakies fajne pomysly - najpierw BLOS teraz Turbo!!!

Napiszcie jak idzie i ile was wyniosla taka przerobka


Pozdrawiam

:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 10:35:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziwiam :peace:
Mam nadzieję że się nic nie sypnie.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 10:49:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Noo, fajny pomysl- gratuluje i ciesze sie ze sie stos odważył..
Jaka przewidywana cena za taki upgrade?

Odnośnie odprezania i przerobek tłoków- moze sie przydac: http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=34200

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 11:11:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Cytuj:
K03 raczej jest za male do tego silnika,docelowo co chcemy dmuchnac to max 0,5bara,po glowie juz chodzi odprezenie bo teraz jest 10:1,przez wybranie materialu z tloka lub uszczelke

Czy wyminana tłoków na inne wchodzi w rachubę ?

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 11:19:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
bezduszny napisał(a):
Cytuj:
K03 raczej jest za male do tego silnika,docelowo co chcemy dmuchnac to max 0,5bara,po glowie juz chodzi odprezenie bo teraz jest 10:1,przez wybranie materialu z tloka lub uszczelke

Czy wyminana tłoków na inne wchodzi w rachubę ?


z 2.2T10v sie nie da bo srednica tloka inna,kute za 3500pln do takiego projektu mija sie z celem
a jak sie samemu zrobi to wieksza frajda z rezanka :D i jak sie fuck-upa zaliczy bedzie wiadomo na co zwracac uwage co robic a czego nie na przyszlosc
NG ma natrysk oleju na denko tloka tak ze pare mm nie powinno zaszkodzic

_________________
A8


Ostatnio edytowano 20.cze.2006 11:22:54 przez wariatquattro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 11:22:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
dzisiaj bedziemy podkrecać :D mam nadzieje, ze nic nie rozkwitnie :634:

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 11:53:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
martab99 napisał(a):
Noo, fajny pomysl- gratuluje i ciesze sie ze sie stos odważył..
Jaka przewidywana cena za taki upgrade?

Odnośnie odprezania i przerobek tłoków- moze sie przydac: http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=34200


koszty niewielkie w sumie ok 1500-1700zl na chwile obecna,ale wszystko sami robilismy,wlasciciel uturbionego NG :D ma warsztat samochodowy i tylko zlecone bylo u sluszarza zrobienie flanszy pod turbo i pod kolektor wydechowy i po dopasowaniu rurek itp pospawanie go tig'iem

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 12:00:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
A nie taniej było by jakiegoś swapa zrobić na jakiegoś już z turbinką i dopiero wtedy podnosić mu moc ?

Może głupie pytanie... bo nie mam pojęcia w jakiej cenie są silniki


....chyba, że chodzi o zabawę z samym zakładanien turbinki i IC :peace:

Mi sie zajebiście podoba :peace:

Taki swap : http://img328.imageshack.us/my.php?imag ... 0258qj.jpg

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 12:53:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Wariat i Lukasik!!! Jesteście moimi guru :509: .Naprawdę szacunek dla was za to co robicie i co wam się już udało zrobić.Pierwszy NG który widzę uturbiony we własnym zakresie i do tego na LPG :064:

Cytuj:
A nie taniej było by jakiegoś swapa zrobić na jakiegoś już z turbinką i dopiero wtedy podnosić mu moc ?


Ja myślę że nie bo silnik typu np 3b wymaga sporo elektroniki czujników i innych pierdołek.
A tu najprawdopodobniej chodziło chłopakom aby pokazać że SIĘ DA :): .

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 12:55:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie no dać się da, tylko czy przejedzie dajmy na to CAŁĄ autostradę A4 na PEŁNYM BUCIE , tak jak 3B ? ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 13:12:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
Leo napisał(a):
nie no dać się da, tylko czy przejedzie dajmy na to CAŁĄ autostradę A4 na PEŁNYM BUCIE , tak jak 3B ? ;)


zgadzam sie ze najlepszym razwiazniem bylo by swp'nac na 3B ale to juz koszta 5,6kpl robocizny nie licze bo we wlasnym zakresie by bylo
namawilem kolege na swap na MC ale nie chcial i uparl sie ze zrobi softa no i chyba wyszlo :diabel:,z ciekawosci co z tego wyjdzie i czy sie da
jeszcze nie wiadomo jak to na bezynie bedzie smigac ale raczej bez el wtrysku sie nie obejdzie

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 13:46:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2005 13:14:04
Posty: 484
Lokalizacja: Gdańsk
Nooo too sie nazywa rezanko! Bravissimo i respect :peace:

pozdrawiam
Andrzej

_________________
ex: Audi coupe quattro B2 '86 2.2 KV
ex: Audi A6 2.5 TDi AKE @200PS quattro tip avant
Audi allroad quattro 2.5 TDi BAU tip
Audi Q8 e-tron 55 s-line

..member of room 119


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 15:03:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Fajnie, brawa za odwagę, gratuluję serdecznie, tylko na boga wypierd....cie ten LPG :!: :!: :!:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 15:14:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Ja jestem w trakcie organizacji swapa MC2+b2q, całość wyjdzie mnie ok. 2200-2500PLN więc imo bez sensu ładować turbine w NG jak można kupić b2q i silnik za prawie żadne pieniądze a nigdy to nie będzie tak stabilne i wytrzymałe jak np. skromne MC ;-)
Jeśli ruszysz tłoki to spłyną ci razem z olejem do misy zwłaszcza na gazie.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 15:37:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
gaz jest bo wczesniej byl,nie ja tym bede smigal a czy kolega z gazu zrezygnuje tego nie wiem w sumie to jego auto,po zalozeniu wrysku wszystko sie okaze co i jak
kolega w bialymstoku ma ostro uturbione scirocco i musial mechaniczny wtrysk wywalic bo kupa byla zastapil go digfantem,tak i tu sa plany od T4 wstawic razem z kompem
w tym projekcie chodzilo generalnie zeby uturbic a nie swap'owac

_________________
A8


Ostatnio edytowano 20.cze.2006 23:52:23 przez wariatquattro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 15:51:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Wariatquattro moje gratulacje. Jesteście niesamowici z tym projektem. :) To chyba jeden z pierwszysch silników na LPG, do którego ktoś dołoży instalację benzynową :D .

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 16:31:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
a jak by MC polaczyc z takim wtryskiem od T4, czy zdalo by to egzamin??? Rozumiem ze wtrysk od silnika 2,5 :)
Gratuluje i czekam na efekty :peace:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 16:33:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Jeju chyba troche za wczesnie sie wypowiadacie na temat CUDU....
Generalnie dobra robota ze pali, ciekawy projekt wart uwagi i zainteresowania...ale wszystko co najgorsze zdecydowanie jest przed Wami, wiec nie mas sie co podniecac !! Zobaczymy ile pojezdzi i czy uda Wam sie to zestroic na benzynie tak, zeby dobrze i na trwale jezdzilo - wtedy bedzie sukces i bedzie czego gratulowac. Narazie to zalozyliscie suszarke i to wszystko :) Oczywiscie zycze Wam z calego serca jak najlepiej - zobaczymy co sie bedzie dzialo.
Tym postem chcialem jedynie uswiadomic nieswiadomym to, ze skoro w aucie znalazla sie suszarka to jeszcze nie wszystko i trudno tu mowic o zakonczeniu projektu, a raczej o jego rozpoczeciu. Pozdro.

Aha, macie tutaj ciekawe EFI, mysle ze to dobra droga - zwlaszcza, ze sa juz projekty z wysterowanym MC wlasnie przez taki ECU i mozna zaczerpnac z nich duzo wiedzy.
http://www.034motorsport.com/index.php?cPath=22
Daje spora kontrole nad tym co sie dzieje, potrafi logowac wszystkie wartosci czujnikow itp. itd. Nie wiem czy adaptacja EFI z innych motorow bedzie latwa...wydaje mi sie ze to bedzie wymagalo wiedzy hakerskiej na maaxa...stracicie mase czasu robiac to sami - ale nauczycie sie mega duzo, zlecajac to komus stracicie mase pieniedzy...kupujac gotowe programowalne rozwiazanie otwieracie sobie dalsza droge do zabawy i zdobywania wiedzy :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 76 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: