.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 11:52:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ABK] za wysokie obroty biegu jalowego w silniku ABK.
PostNapisane: 01.lip.2006 07:31:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 19:02:37
Posty: 87
Lokalizacja: Wąbrzeźno/Powidz
Witam wszystkich! mam problem, bo mam za wysokie obroty na "wolnych obrotach" zamiast miec z 850, jak mniej wiecej powinny byc to mam po wrzuceniu na luz 1300, po chwili zejdzie na 1200, a po dluzszej chwili, tj jakies minucie moze troche wiecej na 1100,ale nie zawsze , chyba ze mam powlaczane swiatla, ogrzewanie szyby tylnej to zejdzie do 1000. czyscilem silniczek krokowy, sprawdzalem czy chodzi, ale brzeczy tam jak wlaczylem zaplon. w tym wtrysku Digifant nie ma mozliwosci ustawiania obrotow, wiec jesli to nie silniczek krokowy to co??chyba ze mimo ze on tam brzeczy to i tak jest zepsuty??
prosze o rade. pozdrawiam

EDITED by Baskecior: nazwa tematu została poprawiona zgodnie z regulaminem. Następnym razem źle nazwany temat wyląduje w koszu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 12:33:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
moze być nieszczelny dolot np.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 15:28:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 15:00:09
Posty: 160
Lokalizacja: Szczecin
Sprawdz czujnik przepustnicy

_________________
Audi A4 B6 Avant 1.9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2006 15:39:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Pewnie masz gaz w aucie to na gazie zawsze sa wieksze obroty i to wskazane aby nie bylo strzelania a jak na benzynce togdzies dostaje lewe powietrze a silniczek krokowy jak brzeczy to dziala

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2006 23:30:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 19:02:37
Posty: 87
Lokalizacja: Wąbrzeźno/Powidz
no lewego powietrza to raczej nie lapie bo ogladalem te gumy i zaciski i nic nie znalazlem.troche tez mi sam obrotomierz zaklamuje, bo czasami dostaje chyba jakies lewe prady bo czasami wskazowka drga na wolnych i sie podniesie np z 1200 na 1400mimo ze silnik pracuje rowno. no ale i tak obroty sa za wysokie bo to slychac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2006 23:32:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 19:02:37
Posty: 87
Lokalizacja: Wąbrzeźno/Powidz
a i zapomnialem, mam gaz ale na benzynie jest to samo i moge nawet powiedziec ze chyba jak chodzi na benzynie to ma ciut wyzsze obroty jak na gazie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 12:59:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Wiesz, ja u siebie też jak patrzyłem to nie widziałe, że przewód jest pęknięty. Dopiero jak tak bardzo pękł to zobaczyłem. A skutki były takie jak piszesz dokładnie.
Odkręć opaski i weż do ręki rurę i dokładnie pooglądaj, dużo roboty to nie jest, a sprawdzisz z każdej strony.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 13:10:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 19:02:37
Posty: 87
Lokalizacja: Wąbrzeźno/Powidz
pojde i dokladnie sprawdze te weze, nie ma duzo do sprawdzania bo sa tylko dwa z czego jeden to mozna powiedziec ze jest kawalkiem wezyka:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 17:22:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 19:02:37
Posty: 87
Lokalizacja: Wąbrzeźno/Powidz
niestety, ale weze sa cale, zdemontowalem wszystkie jakie tam sa i dokladnie obejrzalem, zaginalem i nic. nie sadze zeby od przebiegu mial wyzsze obroty, a jest zapewne cos troche ponad 300tys.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2006 22:49:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lut.2006 18:32:04
Posty: 321
Lokalizacja: małopolska
To chyba niestety jedna z przypadłości tego silnika po zagazowaniu.
Też miałem takie problemy w ABK. I nie tylko ja i nie tylko takie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2006 07:53:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 19:02:37
Posty: 87
Lokalizacja: Wąbrzeźno/Powidz
no ja juz nie wiem a drazni mnie ja widze np stojac na swiatlach wskazowke obrotomierza na 1300obr.:/a dramat to przezywalem w ostatnia zime gdzie opisywalem tu swoj problem z przerywaniem podczas jazdy, cudowalem na wszystkie sposoby, po wymianie kabli WN na 2 tyg byl spokoj a potem znowu i gdy mrozy ustapily, a temp byla juz dodatnia nawet nad ranem tak i tez przerywanie ustapilo, ciekawe czy dramat wroci jak powroca mrozy, az strach pomyslec:/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 11:54:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2004 15:55:28
Posty: 19
Lokalizacja: Piaseczno
Proponuje wymienic niebieski dwustykowy czujnik temperatury. Też mialem taka sytuacje wolne obroty utrzymywaly sie na 1300 1400 rpm. Kupilem ten czujnik, w serwisie zaplacilem 40 zl, i jak reka odjal. Po odpaleniu obroty na 1100 a po chwili spadaja do 900.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 14:55:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 19:02:37
Posty: 87
Lokalizacja: Wąbrzeźno/Powidz
witam, ten czujnik to podaje temp do kompa,wymienie i zobacze co bedzie sie dzialo.dzieki za rade.po wymianie napisze o efektach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2006 06:52:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2005 15:20:30
Posty: 180
Lokalizacja: krakow
W moim ABK wolne obroty wygladają dokładnie tak:

http://img232.imageshack.us/img232/2622/beztytuuls2.png

i mam wrażenie że to troszkę za mało, bo wydaje mi się że to jest gdzies koło 600 obr. Chyba że to więcej? Silnikiem nie szarpie i chodzi równo.
Czy jest jakiś sposób by je zwiększyć tak pod górną kreskę "tysiąca"?

_________________
Było:
Audi B4 2.0 ABK + LPG

Jest:
Audi A6 C5 Avant (2001) 2.4 V6 AML + BRC SEQUENT FLY, GENIUS MAX
VW POLO 6N1 1.0 AER POWER :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2006 14:59:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 19:02:37
Posty: 87
Lokalizacja: Wąbrzeźno/Powidz
w tym wtrysku digifanta nie ma mozliwosci ustawiania obrotow i nie wiem jak je podniesc, moze obrotomierz tylko troche zaklamuje, bo u mnie mimo ze mam wlasnie za wysokie obr to obr tez wydaje mi sie ze zawyza je troche, narazie jeden kolega z forum poradzil mi wymienic czujnik temp dwustykowy, dzis zamowilem go i jutro mysle ze bede go mial, zobacze jakie beda tego efekty.a u ciebie jak silnik chodzi rowno i nie szarpie to mysle ze nie ma co sie stresowac, wolalbym miec wskazowke obr tak ja u ciebie niz jak u mnie na 1400 lub 1300, bo szarpie mi to psyche...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 19:07:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 19:02:37
Posty: 87
Lokalizacja: Wąbrzeźno/Powidz
witam ponownie. no i wymiana czujnika nic nie pomogla,nie czy moze komp ma jakies bledy, albo cos, ten obrotomierz tez cos kaszani bo wskazowka czasami szarpnie jakby jakiegos dziwnego pradu dostala, nie wiem o co juz chodzi...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Obroty silnika
PostNapisane: 18.lip.2006 19:57:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 22:19:32
Posty: 287
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Witam.
Ja miałem podobne problemy- więc przemywam zawór biegu jałowego (krokowy) jak obroty się zwiększają i już jeżdzę dwa lata i jest dobrze, a zawór przemywam co pół roku.
Pozdrowienia.

_________________
Sztywny.
AUDI 80 B 4 Silnik ABK 115 kM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 21:31:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 19:02:37
Posty: 87
Lokalizacja: Wąbrzeźno/Powidz
a czym przemywasz bo ja juz przemywalem go nie raz, popsikalem wd 40 i przedmuchalem sprezonym powietrzem, ale jakos nie przynosi to skutku..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2006 06:46:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Trochę podobny objaw miałem u mnie bardzo powoli schodził z obrotów. Winą była za wolna sonda lambda, ale to widać po podłączeniu VAG-a. Mam zapasowy silnik krokowy więc jak byś chciał sprawdzić i będziesz w Warszawie to życzę pomocą. :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2006 06:59:48 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Podłączę się pod pytanie. Czym dobrze przemyć krokowy silniczek?
Ktoś gdzies kiedyś pisał że dobrze go włożyć na noc do słoika z naftą? Nic mu się nie stanie od takiego zabiegu?

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: