Wiedzmin napisał(a):
photokom napisał(a):
U mnie nie ma zadnego przekaznika od szyb (Audi C3).
to by ci sie przełaczniki upaliły .. wszystko idzie przez przekazniki gdzie w gre wchodzi duzy prad..
W B4 przekaniki sa pod pod kierownica ..
I tak jak hans pisał sprawdz płytke .. wlansie 3 dni temu u mnei szyby przestały chodzic .. przyczyna .. zimny lut
to czemu to w C4 działa?

tam przez przełączniki idzie prąd prosto do silników
zmiana była dopiero w C4 w 96 roku i są zupełnie inne silniki
dendrytus napisał(a):
power window control unit to układ odpowiedzialny za sterowanie oknami. Wśrodku znajduje się przekaźnik i elektronika odpowiedzialna za odłączenie napięcia od silnika podnośnika okna w momencie gdy okno osiągnie max górne lub dolne położenie lub ulegniegnie zablokowaniu. Jeden ukłąd na wszystkie okna.
bzdura totalna jeżeli mowimy o C4 przed zmianą instalacji
łatwo to zaobserwować na wyłaczonym silniku np
opuscic szybe do konca i dalej naciskac przycisk - caly czas idzie
prad i nic nie rozłącza - widać po przygasaniu lampek
tzw control unit - ten podwójny siemens odpowiada za opuszczanie
szyby kierowcy po jednym nacisnieciu przycisku, domykanie (o ile
jest drugi przekaźnik od domykania) i różne warianty odcinania
zasilania całkowicie przy np wyłączeniu zapłonu/otwarciu drzwi
i kombinacji tych dwóch czynności
photokom napisał(a):
Wiem ze sa tam duze prady. Jednak przekaznika na 100% nie ma. Mam schemat i moge podeslac. Poza tym sprawdzalem. Niby jak moglby byc skoro do wylacznika dochodza tylko 3 kabelki (2x masa i 12V).
w/g moich schematów w C3 jest dokładnie tak samo tzn jest ten control
unit ale odpowiada tylko za to samo co w C4 oprócz domykania