DJ DAR3K napisał(a):
ale zamiast moralizujacych gadek napisalbys odnosnie obrotow
Ja zamiast myslenia wpisalem poczatek Twojego tematu. Trudno wpasc to prawda
Przy takim podejsciu Kolego to chyba sie rozstaniemy niedlugo bo jak Ci ktos zwraca uwage ze tematy ktore poruszasz byly juz na tym forum tysiac razy to mozna sobie chyba zadac troche trudu - prawda ? Taki tekst uwazam za zwykle chamstwo. Ale moze masz jakis problem jak nasz jeden taki tu Kolega co wpada raz na rok zeby sie zapytac ile kosztuje B4 2.8 quattro, wiec Ci odpowiem.
Wiadomo im mniej uchylona przepustnica tym mniej pali (zakres 2000-3000 obr/min) hamowanie tylko silnikiem i to na wysokich biegach. Wyasygnuj ze 20 pln na taksowke najlepiej najstarsza jaka znajdziesz na postoju i wez korepetycje
Moim zdaniem to Ci pali normalnie takie 1.6 to trzeba cisnac zeby jechac a jak sie cisnie to i pali. Z kontekstu wynika ze Twoja wiedza o samochodach raczej sie konczy na wiadomosciach z zakresu otwierania drzwi i maski, wiec JEDYNY gaz jaki Ci radze to przynajmniej ciagly wtrysk III generacji. Miksera to tam nawet nie wkladaj bo raz ze wogole przestanie jezdzic a dwa ze szybko walnie w kolektor i razem z mechanikami i gaziarzami magikami zrobicie z auta kiblo-szrot jakich pelno w polsce