.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 05:54:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2006 19:00:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
maciu napisał(a):
no to moze zrobie eksperyment... jak znajde kompresor w
dobrych pieniadzach... ;)


A jakie to są dobre pieniądze dla Ciebie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2006 21:55:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
GrzesB napisał(a):
maciu napisał(a):
no to moze zrobie eksperyment... jak znajde kompresor w
dobrych pieniadzach... ;)


A jakie to są dobre pieniądze dla Ciebie?


a masz taki z końcówką numeru AH? :P
anyłej 300 to max :D

kolejna sprawa: czy sam parownik (nie uszczelki i inne ale sam rdzeń
metalowy) toleruje obydwa czynniki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2006 22:27:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Za 300 to tylko w Erze :P

Mi się wydaje, że za tą kasę to tylko w Twoich źródłach możesz szukać - na rynku wiedzą ile to kosztuje... Parownikowi nic się nie stało i na moją logikę on ma najmniej wspólnego z zastosowanym czynnikiem... Węże - tak, sprężarka - tak, zawór rozprężny - może, chłodnica - nie, uszczelki -tak. Ale to tylko moje rozważania nie poparte żadnymi dowodami...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2006 22:34:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
parowniki są identyczne zewnetrznie i czesciowo z osprzetu a jednak
zaworek rozprężny jest inny...

a chłodnice to czemu zmienili przy przejściu na nowy czynnik?
skoro taka sama?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2006 20:43:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
kolejne pytanie: co sie dzieje z osprzętem klimy po demontażu?

trzeba to jakos zabezpieczyć?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2006 21:15:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2005 22:17:13
Posty: 105
Lokalizacja: Zduńska Wola
przy zmianie czynnika chłodzącego i otwarciu układu należy wyniemić filtr osuszacza oraz olej w sprężarce>>inny olej jest do R12 i inny R134a :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2006 22:05:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
to ja wiem ale czy samo dostanie się powietrza do kompresora, chłodnicy,
węży i parownika im szkodzi?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2006 23:13:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
maciu napisał(a):
to ja wiem ale czy samo dostanie się powietrza do kompresora, chłodnicy,
węży i parownika im szkodzi?



No nowe chlodnice są sprzedawanae z zatkanymi wszystkimi otworami więc moze to ma jakiś wpływ?:)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 07:26:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2005 22:17:13
Posty: 105
Lokalizacja: Zduńska Wola
otwory zatyka sie po to aby nic sie tam nie dostalo powietrze nie ma wplywu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 07:42:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no własnie to zdaje się są takie zwykłe plastikowe zaślepki zeby brud się
nie dostał... a co z kompresorem?

bo reszta to tylko aluminium i węże

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 09:23:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2005 22:17:13
Posty: 105
Lokalizacja: Zduńska Wola
Zatyka sie pompe po ro zeby olej nie wyciekł i nic sie nie dostało do środk a wzczegolności woda!! wiadomo korozja itp itd ilość oleju w sprężarce jest uzależniona od jej wagi!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 13:17:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 758#945758

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: