Karli napisał(a):
Tak jest Rogal, zgadzam się w pełni, jeżeli ktoś decyduje się na montaż rozpórki to po to żeby spełniała ona jakieś konkretne zadanie, a nie po to zeby wozić pod maską silnika ładnie wypolerowaną rureczkę przykręconą na cztery śrubki M6.
hmm powiedzcie mi czy to jest potrzebne w samochodach z silnikiem ktory nie ma nawet 100km

:P:P
bo 1,6 i 1,8 w b3 tyle nie maja
co innego TDi bo tam jest kawalek momentu
ale ja uwazam ze przesada jest instalowanie do samochodow ktore maja seryjne zawieche ! silnik jest seria !
chyba ze model jest zle obliczony albo smigamy naprawde ostro
widzialem a4 ktore mialo wyrwane kolo przednie po wymienia mcpersona i calej rszty nie bylo sladu geometria, podwozia byla idealna .
a jednak mialo te samo slady, ktore sa na zdjeciach ktore przedstawil rogal
i zwrocielm na to uwage wlasnie dzienki tym zdjecia dzienki rogal !!!
pozdrawiam
Jak bedziesz śmigał 250 km dziennie po Krakowie to dowiesz sie czy to mam sens czy nie ,nawet jak miałbyś jkeś małe i słabe autko ale ciągle byś gdzieś musiał je gonić bo czas ucieka
myślisz ze na łuku i dziurach przy dynamicznej jeżdzie konstrukcja auta z silnikiem 4.2 inaczej pracuje niż 1.1?